![]() |
mobiel nr. lokaliseren?
Daar is vast geen site voor ofzow :D :o
|
[mop]
*mobiel rinkelt* Dom blondje neemt op en zegt: hoe weet je dat ik hier ben [/mop] nee, dat is er niet... (TSP's gaat dat alleen uitzoeken als het moet voor de politie etc) *zucht* |
Dat is maar goed ook, dat het alleen door de politie gedaan kan worden. Dadelijk weet iedereen waar je bent de hele dag.
|
Citaat:
wat deed jouw mobiel om 167:15 op de wallen?? uuuuuh ik had hem uitgeleend aan hendrik-jan :p daar was een site voor 2 jaar terug :) maar die wewrkt niet meer :) |
Citaat:
Gelukkig dat hij niet meer werkt. |
Je mobiel logt steeds in bij een bepaalde provider, welke weer meerdere tussenstations heeft. Waar je ook bent, je bent altijd bij het meest naastgelegen station ingelogd. Hieruit valt af te leiden waar iemand ongeveer zit.
Het punt is alleen dat dit vertrouwelijke informatie is en daarvoor zou je bij de TSP in de records moeten kijken. Dus nee, zo'n site is er niet. |
Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook onder "inbreuk van de privacy" zou vallen.
|
Citaat:
juist |
wrom zou je dat willen dan..
dan bel je diegene toch ff :| |
Citaat:
Je bent ook makkelijk te lokaliseren voor je provider: x = antenne Y ben jij ............. x ...................................... x ................................. y .......................................x Als jij je tussen drie antenne's bevindt, ben jij te lokaliseren op het snijpunt van deze antenne's. Capice? Zo zijn ook al verschillende misdaden opgelost! |
Hoe weet Ben anders waar hij zijn telefoontjes naar toe moet sturen :P :D
|
Citaat:
Citaat:
Het punt is alleen dat ze daarvoor precies jou moeten peilen (extra handeling noodzakelijk). Je mobiel is echter via zijn SID altijd bij een station ingelogd. ( http://www.howstuffworks.com/cell-phone2.htm ) |
Citaat:
"hoe weet je dat ik hier ben?!" :D |
|
Citaat:
Soms wil ik weleens zijn zoals Chevy Chase in The invisible man :evil: |
Citaat:
Das logisch, is bij alle NLse providers in t buitenland zo.. |
Citaat:
JE HEBT EEN STALKER WHAAAAAAAAA :D |
Citaat:
|
In de toekomst komt er software.. waar je GPRS mobieltjes mee kunt lokaliseren...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oeeeh ;) lange blonde benen? :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |