Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   mijn aura slaat op hol!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=337558)

SuperSanne 10-01-2003 20:46

mijn aura slaat op hol!!!

Hallo, ik ben sanne, het menselijke stoplicht. aangenaam. Klonk dit stom? nou mijn probleem is ook een beetje vreemd. Ik zie al aura's sinds ik erg klein was. toen dacht ik dat het normaal was en iedereen het zag. Ik wist niet beter. Na verloop van rijd kwam ik erachter dat niet iedereen "die gekke kleurtjes" zag, en wist ik dat het aura's waren. Ik ben het gaan oefenen en kan het op comando. Maar laatst gebeurde er iets vreemds: mijn aura is normaal paars. soms veranderd't ie van kleu als ik ziek ben of me ergens druk om maak, maar dit is belachelijk. Mijn aura blijft veranderen. van blauw naar paars, naar groen, terug naar paars en zo ging dit een tijdje door. Nou is 'ie een tijdje op wit bleven hangen, maar ik weet niet of dit lang zal blijven. de aura's van de mensen om me heen veranderen niet of nauwelijks. heeft er iemand een idee wat er met me aan de hand is???

SuprSoulFighter 11-01-2003 12:49

Vertel nog even wat meer( dus of je verschil merkt in je temeratuur, je lichaamsbewegingen, je denkvermogen en allerlei dingen die je kan bedenken)

Isa 11-01-2003 14:25

dat ie verandert als je ziek bent lijkt me logisch.
maar veranderd er wanneer je aura van kleur verandert ook iets in je gemoedstoestand of je verlangens ofzo?
dan blijft het logisch.
het kan zo zijn dat je op het ene punt ineens veel bezig bent met spiritualiteit (paars/blauw) en dan weer met iets anders wat bij de groene kleur hoort.

Ki Fighter 11-01-2003 15:13

Citaat:

SuperSanne schreef:
Hallo, ik ben sanne, het menselijke stoplicht. aangenaam. Klonk dit stom? nou mijn probleem is ook een beetje vreemd. Ik zie al aura's sinds ik erg klein was. toen dacht ik dat het normaal was en iedereen het zag. Ik wist niet beter. Na verloop van rijd kwam ik erachter dat niet iedereen "die gekke kleurtjes" zag, en wist ik dat het aura's waren. Ik ben het gaan oefenen en kan het op comando. Maar laatst gebeurde er iets vreemds: mijn aura is normaal paars. soms veranderd't ie van kleu als ik ziek ben of me ergens druk om maak, maar dit is belachelijk. Mijn aura blijft veranderen. van blauw naar paars, naar groen, terug naar paars en zo ging dit een tijdje door. Nou is 'ie een tijdje op wit bleven hangen, maar ik weet niet of dit lang zal blijven. de aura's van de mensen om me heen veranderen niet of nauwelijks. heeft er iemand een idee wat er met me aan de hand is???
Iets doet mij vermoede dat er iets niet klopt aan dit verhaal..... Maar wat??

SuperSanne 11-01-2003 18:56

Geen idee, want m'n verhaal klopt wel. Maar ik moet zeggen dat de laatste tijd m'n sprirtuele "vaardigheden" wel wat beter zijn geworden, maar niet zo heel veel, en ik dacht dat paars daarbij hoorde. Ik vraag me dan nog steeds af wat dat witte betekent (ik las wel ergens in een blad dat wit stond voor "het goddelijke" en "het reine" en dat soort dingen, hmmmm.... :D

Ki Fighter 11-01-2003 19:23

Citaat:

SuperSanne schreef:
Geen idee, want m'n verhaal klopt wel. Maar ik moet zeggen dat de laatste tijd m'n sprirtuele "vaardigheden" wel wat beter zijn geworden, maar niet zo heel veel, en ik dacht dat paars daarbij hoorde. Ik vraag me dan nog steeds af wat dat witte betekent (ik las wel ergens in een blad dat wit stond voor "het goddelijke" en "het reine" en dat soort dingen, hmmmm.... :D
Het is gewoon zo raar, je zeikt wel hier iedereen af op dit forum en zijn of haar ervaringen. Maar die van jou moeten dan maar serieus worden genomen?

SuperSanne 11-01-2003 19:55

He!!! Ik ben SuperSanne, vriendin van vrijheid en gerechtigheid, vijand van leraren en roostermakers!!! ik zou nóóóóóóit iemand afzeiken (nou ja, misschien héél af en toe...). Dit gaat toch niet over dat DragonballZ geintje he? sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor... :D
P.S. Als ik de grote boze afzeiker ben, en jij de Koning der Wijsheid, dan mag je me het goede voorbeeld geven door me te helpen met m'n probleem....., dan zal ik geen flauwe DBZ geintjes maken (want ja, ik weet dat ki echt bestaat, ik heb het op national geografhik gezien)
P.S. P.S. Ik geef je het voordeel van de twijfel (wat ben ik toch aardig :p ) en zal aannemen dat dit géén poging is om mensen tegen me op te hitsen (achterdochtig? ik??? welnee.....), want ik zou eerst eens naar m'n eigen forumgedrag kijken, meneer de Ki Fighter :rolleyes:

Ki Fighter 12-01-2003 08:31

Citaat:

SuperSanne schreef:
He!!! Ik ben SuperSanne, vriendin van vrijheid en gerechtigheid, vijand van leraren en roostermakers!!! ik zou nóóóóóóit iemand afzeiken (nou ja, misschien héél af en toe...). Dit gaat toch niet over dat DragonballZ geintje he? sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor... :D
P.S. Als ik de grote boze afzeiker ben, en jij de Koning der Wijsheid, dan mag je me het goede voorbeeld geven door me te helpen met m'n probleem....., dan zal ik geen flauwe DBZ geintjes maken (want ja, ik weet dat ki echt bestaat, ik heb het op national geografhik gezien)
P.S. P.S. Ik geef je het voordeel van de twijfel (wat ben ik toch aardig :p ) en zal aannemen dat dit géén poging is om mensen tegen me op te hitsen (achterdochtig? ik??? welnee.....), want ik zou eerst eens naar m'n eigen forumgedrag kijken, meneer de Ki Fighter :rolleyes:

Je moet doen wat je niet laten kunt en vooral niet om mij letten.

lady of the dark 12-01-2003 10:11

Misschien ga je door een verwarrende periode? Misschien ben je verliefd of zijn er problemen in je familie, of loop je te piekeren over wat je met je leven wil?

SuperSanne 12-01-2003 16:30

Kan wel kloppen, ik ben bezig met het zoeken naar een vervolgopleiding, en ben vrij gestresst vanwege de proefwerkweek... (maar meestal word m'n aura dan erg donker). Misschien zijn het m'n hormonen, wat het ook is, zolang ik me goed voel,, en er geen extra hoofden bijgroeien ofzo, maak ik me geen zorgen (meer)

Big Brother 12-01-2003 18:58

kan heel goed zijn dat je in een hoger niveau bent beland van spiritualiteit en dat je daarom meer kleuren ziet..
vroeger misschien alleen voor als je ziek was of boos, maar nu misschien ook voor opwinding, blijdschap, droevigheid en andere gemoedstoestanden :confused:

legatus 13-01-2003 15:39

Citaat:

kan heel goed zijn dat je in een hoger niveau bent beland van spiritualiteit en dat je daarom meer kleuren ziet..

Je krijgt waarschijnlijk nieuwe inzichten in het multiversum. Je bent de zestiende dimensie binnengetreden en op het hoogste astrale vlak beland!

Ongetwijfeld een Nieuwetijdskind. Saluut!

Icheb 13-01-2003 20:27

Citaat:

legatus schreef:
Je krijgt waarschijnlijk nieuwe inzichten in het multiversum. Je bent de zestiende dimensie binnengetreden en op het hoogste astrale vlak beland!

Dit klinkt ook niet sarcastisch ofzo...

lady of the dark 22-01-2003 19:00

Citaat:

SuperSanne schreef:
Kan wel kloppen, ik ben bezig met het zoeken naar een vervolgopleiding, en ben vrij gestresst vanwege de proefwerkweek... (maar meestal word m'n aura dan erg donker). Misschien zijn het m'n hormonen, wat het ook is, zolang ik me goed voel,, en er geen extra hoofden bijgroeien ofzo, maak ik me geen zorgen (meer)
Dan denk ik dat het daar aan ligt. Maak je inderdaad maar geen zorgen. "want je zorgen maken heeft net zoveel effect als een algebra som op lossen door bubblegum te kauwen."

barkrukkie 22-01-2003 21:29

Citaat:

legatus schreef:

:D

Duke_Erik 23-01-2003 23:12

Wat er mis is? Hmmm... 16j...? HORMONEN Damn, ik moet echt huisarts worden ofzo!

Machiavelli 24-01-2003 13:55

Citaat:

SuperSanne schreef:
Waarschijnlijk moet je naar de oogarts.

Big Brother 24-01-2003 14:27

Citaat:

Assasin schreef:
Waarschijnlijk moet je naar de oogarts.
als je hier niet in gelooft, blijf dan uit de forumsectie weg

Machiavelli 24-01-2003 18:36

Citaat:

Big Brother schreef:
als je hier niet in gelooft, blijf dan uit de forumsectie weg
Why, als ik een mening heb mag ik die verkondigen of jij het nou leuk vind of niet. En ik heb trouwens niet gezegd of ik er in geloof, maar dat verhaal van haar klinkt zo wazig dat ik er niets eens over wil nadenken of het waar is.

barkrukkie 24-01-2003 18:38

Citaat:

Assasin schreef:
Why, als ik een mening heb mag ik die verkondigen of jij het nou leuk vind of niet. En ik heb trouwens niet gezegd of ik er in geloof, maar dat verhaal van haar klinkt zo wazig dat ik er niets eens over wil nadenken of het waar is.
als je niet eens PROBEERT haar te begrijpen kun je je ook de moeite besparen van een reply te posten.
Hoewel haar verhaal ook op mij een beetje raar over komt...

Big Brother 25-01-2003 17:41

Citaat:

barkrukkie schreef:
als je niet eens PROBEERT haar te begrijpen kun je je ook de moeite besparen van een reply te posten.
Hoewel haar verhaal ook op mij een beetje raar over komt...

Suqeunse 26-01-2003 01:11

Mijn aura staat ook op hol, niemand kan mij meer aanraken.
Ze slaan mij met een stok en ik voel toch nog niets :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.