![]() |
Electronica? Leuk ja?
The Residents
The Soft Pink Truth Kid606 :confused: en bands waarvan ik niet cker weet of ze (helemaal) in dit genre horen Nightmares On Wax Sybarite Tristeza Four Tet You Fantastic! Cheer Accident The Residents komen 9 maart in de Melkweg maar ik heb al weer ondervonden dat niemand er heen wil :( |
muziek van oude cracks van games zijn altijd fantastisch, is dat niet iets soortgelijks
|
Citaat:
|
Citaat:
verder niets voor mij. |
Oh ja, gelijk nog even wat andere electronische aanraders:
Hab Fizzarum FC Kahuna µ-Ziq Plaid Capitol K Telepopmusik Acceleradeck Twine Marumari Plone DNTEL Drexciya Gus Gus David Holmes Mouse on Mars Electric Birds Cylob |
Citaat:
|
Citaat:
cex squarepusher aphex twin autechre boards of canada brothomstates aardvarck |
Ik ben er zot van! (Tenminste als je met electronica hetzelfde bedoelt als ik...)
Dopplereffekt Adult. The Hacker Bolz Bolz DJ HELL (!) Tiga Snowy Red Vive La Fête Les Rythmes Digitales Telepopmusik The Faint Tok Tok Ellen Alien Dakar & Grinser Vitalic Daan Fischerspooner Jeans Team FPU Chicks On Speed I-F En om dan nog maar te zwijgen over dark-electro...Teveel om op te noemen en het zou saai worden ;) |
Citaat:
euhm.. ik ken niet zoveel eigenlijk.. nog geen 10 namen die in dit topic staan luister ik wel |
ik vond les rhytmes digitales wel leuk. Dat hoort er toch ook bij? En Miss Kittin is ook wel leuk. En Peaches... maar das eigenlijk meer electroclash
|
bedankt NERD en ~Sjeherazade~ voor het lijstje :D
ik vind electronica maar een vaag genre, ik weet nooit wat er nou wel en niet bij hoort.. persoonlijk geef ik de voorkeur aan grappige muziekjes met vage computer stemmetjes (bijv The Residents en Flossie). Flossie is trouwens ook wel de moeite waar.. en BRA1N1AC ook. En ik snap echt niet hoe ik Mouse On Mars kon vergeten :eek: ik ben echt supergek op hen.. |
Ladytron
|
Citaat:
Heerlijk. En wat hardere elektronische muziek: Venetian Snares. (ik zag hier al Squarepusher en Aphex Twin bijstaan, dit zal ook wel kunnen dan he :) ) |
Citaat:
ventian snares ken ik niet, 'k zal het eens daunloden. |
Citaat:
|
Vsnares zou breakcore zijn
Als je van em houdt moet je eens Abelcain proberen Mp3's te verkrijgen op hun site |
oh en Einsturzende neubauen...ook een industrial elektronisch ding
Edit...en het broertje van Squarepusher...Cyphax Gaat meer naar gewone Acid...ikzelf hou er niet zo van (cyphax) |
Citaat:
En daar is'ie nog steeds te bestellen. Gewoon even rondvragen, en niet in de standaard cd-winkels gaan zoeken (dus NIET de Free Record Shop of de VanLeest oid ;) ) Citaat:
Gewoon keiharde breakbeat/d&b oid :) Klinkt iig lekker. Tip: A Lot Of Drugs Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je van iets hardere dingen houdt kan je misschien sommige nummers van somatic responses beluisteren (Tekno, experimenteel, elektro enzo) |
Citaat:
|
ken ik niet.
waarschijnlijk zou ik het 'trance' noemen... |
Safety Scissors... Set Fire To Flames
|
Citaat:
trance vind ik niets, hatelijke irritante tingeltjes imho. Maar een keiharde (en dan ook ECHT harde) beat gaat er bij mij wil in hoor... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |