![]() |
BK - NK veldrijden, dit weekend.
Dit weekend worden de nationale kampioenschappen veldrijden gereden.
BK - Zondag wordt in Wielsbeke het Belgisch kampioen veldrijden gereden. Mario De Clercq is de belangrijkste kandidaat om zichzelf op te volgen hiervoor. Het zou dan al zijn derde titel op rij zijn. De twee andere grote favorieten zijn Sven Nys en Bart Wellens. NK - Richard Groenendaal zal wel Nederlands kampioen worden zeker? Waar het gereden wordt, is me op dit moment nog niet bekend. edit: in Huijbergen wordt het dus gereden. |
Als Nederlander en Rabobank fan hoop ik dat Nijs het kampioenschap haat winnen in Belgie. Die andere Belgen mag ik niet zo, maar Groenendaal wordt ook steeds minder aardig, dus ik hoop dat Gerben de Knegt het NK wint.
|
Ik denk dat Mario de Clerq weer gaat winnen in wielsbeke op die 700 mt tapijt wat ze er neer gelegd hebben en dat Nijs 2e word en Wellens 3e. Het zou me ook niet verbazen mocht Berden goed voor de dag komen.
En ik zie Groenendaal in Huybergen Kampioen worden voor De Knegt en Verhagen. Huybergen is overigens een lastig parcours. Het zou me niks verbazen mocht Verhagen 2e worden. Ff offtopic: Verdere belangrijke veldritten: 1. 19 Januari WB in Wetzikon 2. 26 Janauri SP in Hoogstraten 3. 1 Februari WK in Monopoli |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daphny van den Brand nederlands kampioene veldrijden in huybergen voor Corinne Dorland en Marianne Vos.
In Belgie won Hilde Quintens de titel voor A.Nobus en V.Ingels. |
Rabobank boven... Richard Groenendaal in Nederland, Sven Nijs in Belgie...
Belgisch wedstrijd heb ik gezien, en hij was netjes moet ik zeggen. Jammer voor Berden die 2de werd, en ik graag had zien winnen. |
Citaat:
|
Jeps idd het veldrijden is net gedaan, naar het schijnt was het de moeite waard, ben niet gaan kijken is nogthans maar 5 minuutjes van me huisje :D :p !
|
Citaat:
On-officeel denk iedereen, waar ik ook bij hoor, over een deal. Berder zijn dat idd ook bijna meteen na de wedstrijd in intervieuws gezegd hebben, al trok ie die woorden later in een TV-programma weer terug in. |
Citaat:
Groenendaal na een moeilijke start toch superieur kampioen geworden voor De Knegt en Van den Bergh |
In de laatste 100m nam Nijs een risico, en Berden maakt een stuurfoutje... Beide bewust of niet, Nijs is en blijft een mooi kampioen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |