![]() |
Zeer vreemd contact raadsel
Ik bedacht een topic voor Mystiek , toen dacht ik ff aan iets zeer vreemds. Je hebt altijd wel dat je een zeer leuk iemand ziet staan(ja toch!!) .Bij mij komt het soms voor dat als ik dat meemaak ik een zeer vreemde tinteling door mijn lichaam krijg , 'k zal het eventje schrijven: tintels of verschillende plekken tegelijk en afwisselend met een zeer koud en klam gevoel op die plekken. Het sprijdt zich vooral van schouders tot de helft van mijn bovenbenen. Duurt meestal 1 minuut lang. Ik vindt het eigenlijk wel erg plezierig(het giert echt door mijn lichaam,wow!) maar oke de vraag is dus: " Wie heeft hier ook wel eens ervaring mee gehad of iets over gelezen?"
|
Het is vrij logisch dat je lichaam reageert als je een potentiële sexpartner voorbij ziet komen.
|
(haha origineel)'k ben zelfs nog maagd na al dit.'Tis triest met me volgens deze stelling!¬
|
Ik geloof dat ik je even niet helemaal volg nu.
|
Ik doelde op die "potentiele sexpartner", en aangezien ik dit wel vaker voel moet ik toch wel zeggen dat ik niet echt succes heb gehad met dat gegeven, vandaar
Ik zou niet weten hoe ik het beter kan uitleggen, |
Citaat:
|
Wel, vreemd als het mag lijken, is het niet ongebruikelijk om je gespannen te voelen als iemand die je leuk vindt langs voelt komen. Zeker als iemand er goed uitziet, zul je je wat meer opwinden (seksueel gezien) dan in normale situaties. ik zou het nog verder kunnen toelichten in ethologische termen (goed voor het voortbestaan van de soort!), maar om niet het hele mystieke eraf te strippen, zal ik je dat besparen ;).
Oh ja, dat herinnert me eraan: wat is hier precies mystiek aan? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |