![]() |
gitaar voor beginner
wat is nou een goede acoustische gitaar voor een beginner???
|
Gewoon een goedkope..
|
is dit iets?
--------------------------- Body Material Agathis Neck Bolt-on Neck Material Maple Fingerboard Rosewood Fretwire Jumbo Fret Number 24 Scale 25.5" Inlay Dot Headstock Style Pointed Hardware Chrome Tuners Sealed Diecast BC Rich Pickups 2 Humbuckers Bridge Type One Piece Adjustable $299.00 USD http://www.bcrich.com/guitars/bronze...ze_warlock.jpg |
Dat is een ELEKTRISCHE gitaar..
|
En trouwens is dat ding niet het geld waard... Standaard humbuckers in een gitaar met een aparte vorm.. Kun je beter een Ibanez kopen.. (als je dan toch over elektrische gitaren begint)
|
1.dat is geen elektrische gitaar
2.dat is niet bepaald een gitaar waarmee je wilt beginnen denkik 3.koop gewoon een goedkope akoestische gitaar |
Ik heb laatst een bloomfield western gitaar gekocht, 130-150 euro ofzo. Gewoon om mee te beginnen en die rommel.
|
weten jullie toevallig een adres van een muziek winkel in (liefst)Ridderkerk of Rotterdam?
|
Citaat:
De beste tip is naar de winkel te gaan en iemand meenemen die al een tijdje gitaar speelt; die kan dan verschillende gitaren vergelijken en weet waar je op moet letten. |
Citaat:
|
Juan Salvador Is een goede. Maar das wel een Klassiek model.
|
ik heb eens een vraag gesteld aan Thomas Acda, ja van Acda en de Munnik
Ik vroeg wat voor gitaar hij bespeelde want ik wilde ook een akoestische gitaar kopen. Advies dus van een echte artiest! Ape trots dat ik was heeft hij daarop gereageerd en hij schreef het volgende: even zo maar, wouter, want je kan wel een gekkie zijn natuurlijk, dat weet ik niet. het zal wel niet maar soms mail ik mensen met vragen persoonlijk even en soms doe ik het hier.maar je lijkt me geen gekkie hoor. maar ja, ik ben nu al begonnen.Wat ik speel heet een Martin gitaar. En die schijnen lekker te klinken. zelf speel ik thuis het liefst op een Seagul-gitaar. Die zou ik kopen als ik jou was. Veel en echt heel veel goedkoper (dus als je ouders meelezen zal het die wel worden, sorry!) en ik vind hem lekkerder klinken ook nog eens. Lekker hard en vet. akoustisch dan wel te vertsaan dus hard is nog gewoon. Maar als je begint, is dat een pracht gitaar. Zet m op! Durf te wedden dat je binnen no time lekker zult spelen. dag! |
als je vingers je lief zijn zou ik beginnen met een nylon-snarige gitaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |