![]() |
lul die breekt
kan een lul eigenlijk breken ik bedoel er zitten natuurlijk geen botten in maar hij is wel enorm hard kan er dan *iets anders brekken wie weet hier meeer over
|
ja, er kan iets fout gaan met de zwellichamen...auwwwww
Maar ik weet niet meer precies wat (misschien wil ik het ook wel niet weten ;) ) |
Kijk maar eens in de tweede reply van spacegirl in http://forum.scholieren.com/showthre...t=zwellichamen
|
M'n vader is arts, en die vertelde me eens over een geval dat langskwam toen hij nog student was.
Een vent was tijdens de sex uit bed gevallen, en die dacht dus dat z'n penis gebroken was. Bleek een zware kneuzing.. PIJNLIJK |
Hoogstens de zwellichamen in je penis kunnen flink kneuzen :).
|
Citaat:
Maar uit je bed donderen tijdens de sex lijkt me een knap staaltje kunst en vliegwerk... :rolleyes: |
Citaat:
*ik had t er toevallig gisteren met een vriendin over (y) * |
k denk dat je wel flink impotent kan worden als ie.. breekt (n)
|
ik denk dat het verdomd pijn doet auw
|
Citaat:
|
Damn, natuurlijk zitten er geen botten in! Staat ie bij jou altijd stijf ofzo haha als ie slap is merk je dat toch wel. Het is een spier! WHAAAAAAA!!!
|
Citaat:
er zitten wel wat spieren in, om je plas op te houden e.d., maar t bestaat voor een groot deel uit bloedvaten en zwellichaampjes offtopic: als je per sé overal op wil reageren, doe dat dan eens serieus |
Een spier kan wel breken geloof ik. maar hoop het nooit mee te maken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zitten geen spieren in alleen maar om de pis tegen te houden
|
Au :(
|
ja...hij kan breken...auw. (is misschien een goede verdediging, mocht je het ooit nodig hebben....)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer wat pijnlijks geleerd. :cool:
|
et kan geloof ik knakken ja :o dan breekt zo'n zwellichaam, en komt al het bloed vrij enzo... gevolg.. je hebt voor altijd een kromme lul :D :p
Mja tis echt waar :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |