Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   lul die breekt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=338330)

very drunk driver 11-01-2003 17:48

lul die breekt

kan een lul eigenlijk breken ik bedoel er zitten natuurlijk geen botten in maar hij is wel enorm hard kan er dan *iets anders brekken wie weet hier meeer over

Alicia Silverstone 11-01-2003 17:53

ja, er kan iets fout gaan met de zwellichamen...auwwwww
Maar ik weet niet meer precies wat (misschien wil ik het ook wel niet weten ;) )

mathfreak 11-01-2003 18:02

Kijk maar eens in de tweede reply van spacegirl in http://forum.scholieren.com/showthre...t=zwellichamen

Destrĝyer 11-01-2003 18:12

M'n vader is arts, en die vertelde me eens over een geval dat langskwam toen hij nog student was.
Een vent was tijdens de sex uit bed gevallen, en die dacht dus dat z'n penis gebroken was. Bleek een zware kneuzing..

PIJNLIJK

Martin 11-01-2003 19:50

Hoogstens de zwellichamen in je penis kunnen flink kneuzen :).

Justice 11-01-2003 19:52

Citaat:

Reptile schreef:
M'n vader is arts, en die vertelde me eens over een geval dat langskwam toen hij nog student was.
Een vent was tijdens de sex uit bed gevallen, en die dacht dus dat z'n penis gebroken was. Bleek een zware kneuzing..
PIJNLIJK

*hoopt dat het hem nooit overkomt*

Maar uit je bed donderen tijdens de sex lijkt me een knap staaltje kunst en vliegwerk... :rolleyes:

spacegirl 11-01-2003 20:08

Citaat:

mathfreak schreef:
Kijk maar eens in de tweede reply van spacegirl in http://forum.scholieren.com/showthre...t=zwellichamen
thnx, dat bespaard me heel wat typwerk :)

*ik had t er toevallig gisteren met een vriendin over (y) *

Yohst 11-01-2003 20:55

k denk dat je wel flink impotent kan worden als ie.. breekt (n)

very drunk driver 12-01-2003 17:24

ik denk dat het verdomd pijn doet auw

Qimm 12-01-2003 17:26

Citaat:

Justice schreef:
*hoopt dat het hem nooit overkomt*

Maar uit je bed donderen tijdens de sex lijkt me een knap staaltje kunst en vliegwerk... :rolleyes:

hehe, lol. Dan hadden ze vast wel lol gehad hee :D Nou ja, voor het vallen dus:P

rooijackers 12-01-2003 17:31

Damn, natuurlijk zitten er geen botten in! Staat ie bij jou altijd stijf ofzo haha als ie slap is merk je dat toch wel. Het is een spier! WHAAAAAAA!!!

Sarah 12-01-2003 17:34

Citaat:

rooijackers schreef:
Damn, natuurlijk zitten er geen botten in! Staat ie bij jou altijd stijf ofzo haha als ie slap is merk je dat toch wel. Het is een spier! WHAAAAAAA!!!
is het een spier bij jou? gaaf... kun je 'm dan kronkelen en buigen en helemaal zelf omhoog doen, zoals met alle andere spieren mogelijk is? lijkt me best cool :rolleyes:

er zitten wel wat spieren in, om je plas op te houden e.d., maar t bestaat voor een groot deel uit bloedvaten en zwellichaampjes

offtopic: als je per sé overal op wil reageren, doe dat dan eens serieus

rooijackers 12-01-2003 17:34

Een spier kan wel breken geloof ik. maar hoop het nooit mee te maken!

rooijackers 12-01-2003 17:36

Citaat:

sarahbressers schreef:
is het een spier bij jou? gaaf... kun je 'm dan kronkelen en buigen en helemaal zelf omhoog doen, zoals met alle andere spieren mogelijk is? lijkt me best cool :rolleyes:

er zitten wel wat spieren in, om je plas op te houden e.d., maar t bestaat voor een groot deel uit bloedvaten en zwellichaampjes

offtopic: als je per sé overal op wil reageren, doe dat dan eens serieus

Dat is misschien wel. maar het gaat er toch om of het kan breken of niet. daar hebben bloedvaten en zwellichaampjes weinig mee te maken toch? je zou best gelijk kunnen hebben hoor ik ben er geen deskundige in. en ik zou voortaan serieus reageren.

rooijackers 12-01-2003 17:44

Citaat:

sarahbressers schreef:
[/SIZE]

Is dit eigelijk mogelijk? als je hem heel veel doet trainen? en dit bedoel ik niet als grap..

very drunk driver 12-01-2003 17:54

er zitten geen spieren in alleen maar om de pis tegen te houden

a new noise 12-01-2003 17:55

Au :(

martijn1985 12-01-2003 18:30

ja...hij kan breken...auw. (is misschien een goede verdediging, mocht je het ooit nodig hebben....)

spacegirl 12-01-2003 21:13

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
er zitten geen spieren in alleen maar om de pis tegen te houden
overal zitten spieren in, het zwellichaam is ook een soort spier(geloof ik)

Groove-Coverage 13-01-2003 12:29

Citaat:

Reptile schreef:

PIJNLIJK

AUW

Thomas 13-01-2003 15:10

Weer wat pijnlijks geleerd. :cool:

Screenager 13-01-2003 15:47

et kan geloof ik knakken ja :o dan breekt zo'n zwellichaam, en komt al het bloed vrij enzo... gevolg.. je hebt voor altijd een kromme lul :D :p

Mja tis echt waar :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.