![]() |
JONGENS! Wat dachten jullie toen je voor het een stijve penis kreeg?
Als parodie op een andere topic die hier rond huppelt :D
Barst maar los! ik zal zelf effe beginnen. Ik zat in groep 7 en tijdens de les begon dat ding ineens te groeien. Ik ging naar de wc en heb echt een paar minuten staan kijken. Toen werd ie weer kleiner. Thuis ben ik naar mijn moeder gegaan en die lachtte zich een breuk. :D:D |
:d:d:d:d
|
Ik dacht:
*mnnn, mijn broek zit strakker* serieus: Ik weet het nog geeneens meer... :rolleyes: Het is een gemeengoed geworden dat in de loop der jaren iets groter is geworden... Nu doet het dus helaas wel fokking zeer als ik met een boner in m'n broek rondloop... |
ik weet niet precies wanneer ik hem voor het eerst kreeg. Maar wel toen ik me het voor het eerst realiseerde.
Ik zeg er alvast bij dat ik eigenlijk geen informatie over seks van ouders heb gekregen. Alles zelf ontdekt, via school, en een tijd later nog wat kleine details van sex-sites. Maar goed, eerste keer die ik me herinner van dat ik het opmerkte was toen ik 13 was. Ik lag in bad en keek eens naar beneden en, verrek, leek dat ding niet wat groter dan normaal? Dus haal ik hem ff boven water om te controleren dat het niet een vreemd lichtbrekingseffect was van het water... toen heb ik mijn hoofd er nog een paar keer over gebroken. - en toen kwam de redding; een biologieles waarin erover werd uitgelegd. |
ik was 8 en ik vond het eng :(
|
Kan ik me niet herinneren hoor...
nooit echt gerealiseerd wel toen ik me voor het eerst aftrok ik was verrast door de overweldiging |
geen idee, kan ik me echt niet meer herinneren
|
Ik zou het begot niet meer weten
Hoe hebben jullie dat onthouden? :S Heb je mama dat gezegt ofzow? |
geen idee, echt geen enkle idee, tis ook niet iets wat ik zou onthouden ofzo.... BOEIUH
|
Citaat:
Ik heb wel eens in het zwembad jongens gezien die opeens een stijve kregen.. Was wel heel "lullig" voor hen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik 8 was wist ik eigenlijk alles al.. werd gewoon voorgelicht.. en grotere buurjongetjes die het over 'vieze dingen' hadden enzo :D |
Citaat:
|
Citaat:
is erg lastig ja. Of bij een buitenbad liggen. Vrienden: wij gaan zwemmen. jij: ik kom zo wel :D |
uhhm mensen ik weet niet of jullie het weten maar jongens krijgen al sinds hun geboorte een stijve lul.... dus ik vind het knap als iemand het zig nog herinnerd
|
nou mijn vriend zei dat de eerste keer dat hij het merkte, hij het helemaal niet leuk vond enzo..:D nu kan die niet meer zonder stijve... geweldig!:D
|
Citaat:
|
gaaf maak je zo'n echo zie je zo'n baby zichzelf rukken.
|
Citaat:
|
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik toen dacht. Dat is al zo lang geleden eigelijk. Jammer dat ik het niet meer weet eigelijk.
|
ik zou eigenlijk al lang niet meer weten wanneer ik dat voor de eerste keer heb meegemaakt
|
weet ik nie eens meer..wel eerste orgasme :)
|
Citaat:
|
Citaat:
(Hee, wa's dat dan? -Jaaah, ik heb het koud. 'T is maar 30 graden.) Maar da's toch wat anders dan zo'n tent in je (zwem -ai!)broek. |
volgens mij heb je al een erectie op een bepaalde leeftijd waarvan je het niet eens meer weet
|
Citaat:
|
geen idee, toen ik nog heel klein was ofzo (6 jaar), probeerde meteen eraan te sjorren, maar toen had het nog geen nut :D
|
Citaat:
|
WTF dat je dat uberhaubt WEET :eek:
ik weet wel m'n eerste seksuele ervaring ... ik was maar liefst 6 :o |
Citaat:
Horny little bastard :D |
Citaat:
gewoon in zwembad blijven :p buitenbad >>> op je buik "zonnen" :o |
Citaat:
wel als je een tijdje uit het water bent... |
Citaat:
|
Ik dacht, "snel plat, de aarde raakt zo uit zn baan" ;) :D
|
Citaat:
|
Dont know and dont care either.
|
dat jullie dat nog weten gewoon snap ik niet wel mijn eerste schaamhaartje dat wist ik wel dacht dat dat met een opperatie te maken had die ik jaren geleden gehad had dat er mischien nog draad daarvan inzat van het dichtnaaien dan hé
|
blijf af Frits.
|
Ik weet nog wel dat ik er een tijdje naar zat te staren, maar wat ik erbij dacht :/ Ik was een jaar of 10 geloof ik en wist toch al lang wat het was, dus ja..
|
Citaat:
Ik weet niet, als ik ongesteld ben zit er altijd een tampon in mij.. :D |
Toen ie maar bleef uitzetten en groeien dacht ik dat ik ging ontploffen..:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had het uit mijn geheugen verbannen... maar deze zomer was ik op het strand en kwam een jongen tegen die ik toen errrrg leuk vond.... + een gele (lees: je ziet er alles in) bikini oepsss ik zag m vreemd kijken... :o |
Citaat:
|
Ik heb er meteen zout opgestrooid om te kijken of het waar was, maar het was helaas niet waar. :(
|
Citaat:
|
Uhm..hallo daar..Wat gaan we doen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |