Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   diamant in tand/kies (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=338551)

SuperS 11-01-2003 21:26

diamant in tand/kies

kan dat eigelijk wel, je ziet 't zovaak bij van die maffiafilms, maar 'k zat me eigelijk af te vragen of 't ook echt mogelijk is

the tourist 11-01-2003 21:30

Waarom niet?

Gewoon een gaatje in je tand boren en diamant erin. Lijkt me :)

3rd Rock 11-01-2003 21:38

tuurlijk kan dat, gisteren nog bij cash&carlo gezien

Leonoor 11-01-2003 22:12

Ze plakken het er ook vaak op.

spunky 11-01-2003 22:45

Citaat:

Leonoor schreef:
Ze plakken het er ook vaak op.
Klopt, je kunt bij sommige tandartsen laten 'zetten' en het wordt er dan gewoon opgelijmd net zoals een slotjesbeugel.

Arenda 11-01-2003 23:14

Citaat:

spunky schreef:
Klopt, je kunt bij sommige tandartsen laten 'zetten' en het wordt er dan gewoon opgelijmd net zoals een slotjesbeugel.
En als je een beetje rechte/witte tanden hebt staat dat echt gigantisch mooi :)

nogwatjuh 12-01-2003 10:29

je kan t door je tandarts met speciale beugellijm op je tand laten zetten. sommige zijn tijdelijk maar je kan dr ook 1 nemen die je hele leven blijft zitten. das alleen vaak wel wat duurder. k heb een vriendin en die heeft hartje op dr tand staan.. heeft ze jaar geleden laten doen en t zit dr nogsteeds

spunky 12-01-2003 11:00

Citaat:

Elvira schreef:
Mjah weet je, zoiets is mooi als er licht opschijnt en het dus glanst. Maar anders lijkt het net alsof er iets vies op je tand zit.
Klopt. Een klasgenoot van me had ook zo'n ding op haar tand. Zeg ik tegen haar: Je hebt iets op je tand zitten :D...
Maar dat lijkt echt zo alsie niet glinsterd en schitterd :).

MissBi@tch 12-01-2003 14:13

t kan wel maar met erin zetten heb je kans dat je tand breekt of zo, en als je er spijt van krijgt is je tand verneukt...

zon ding erop plakken is dus een betere optie..en die kunnen als je het met goede lijm doet er maanden op blijven zitten...

nogwatjuh 12-01-2003 15:26

Citaat:

MissBi@tch schreef:
t kan wel maar met erin zetten heb je kans dat je tand breekt of zo, en als je er spijt van krijgt is je tand verneukt...

zon ding erop plakken is dus een betere optie..en die kunnen als je het met goede lijm doet er maanden op blijven zitten...

wel langer dan paar maanden. met echt goeie lijm blijft t dr de rest van je leven op zitten. zelfde lijm die ze bij beugels gebruiken gloof k

spunky 12-01-2003 16:41

Citaat:

nogwatjuh schreef:
wel langer dan paar maanden. met echt goeie lijm blijft t dr de rest van je leven op zitten. zelfde lijm die ze bij beugels gebruiken gloof k
Gelukkig bleef die k*t beugel er niet m'n hele leven opzitten! :D

perseus 12-01-2003 16:47

Citaat:

spunky schreef:
Gelukkig bleef die k*t beugel er niet m'n hele leven opzitten! :D
*pfffft* Gelukkig bij mij ook niet zeg, wat een mazzel ;) :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.