![]() |
ik kreeg een vreemde melding [plaatje]
|
Ik zou dit als crap beschouwen. Nooit van die firewall gehoord, dus het zal wel niet goed zijn. :p.
Maar blijkbaar heb je wel een firewall nodig, dus download sygate personal firewall of sygate oid. |
Citaat:
|
Citaat:
(demo zonealarm) http://www.tucows.com/preview/213160.html (gratis sygate personal firewall) |
Is crap afkomstig van Messenger idd.
Zijn ze sinds kort mee begonnen volgens mij. Allerlei van dat soort rare popups. Zeer irritant, helemaal als je bijv. in een game zit ofzo. Hup, lig je zo in Windows door die klotedingen. |
Die meldingen kreeg ik ook, ja. Lang leve Windows XP (en 2000 ook?) met de geweldige beveiligingen! (n)
Vanuit het hele internet kan men jou van die berichtjes sturen op de een of andere manier. (En nee, dat heeft niets met Windows Messenger (MSN) te maken.) Je kan het tegengaan door een firewall ( :p ) of door in Configuratiescherm / Systeembeheer / Component Services / Services (lokaal) de optie 'Messenger' op Uitgeschakeld te zetten. |
Citaat:
klopt kan iedereen met XP, is een progje (geen id meer hoe dat heet) dat standaard bij XP zit, daarmeej kun je berichten naar een IP sturen, als die bij een XP aankomt doet hij een messagebox (zoals op plaatje) openen met de TXT, behoorlijk irritant. maar valt uit te sgakelen |
net send
heeft iig niks met MSN Messenger te maken wat bijna iedreen denkt.. |
Citaat:
|
Citaat:
(en heet dus, zoals ik al eerder zei, net send) |
Citaat:
|
Net send idd, bij mij staat het uit (maar geen id hoe me broer het gedaan heeft) zal ff kloojen :P
(START > UITVOEREN > "CMD" > NET /?) [EDIT] NET STOP MESSENGER [/EDIT] |
Citaat:
|
bij mij is het nog steeds neit gelukt met net send k heb het helpbestandje gelezen:
Citaat:
net send ipadres bericht werkt niet net send "ipadres" berich ook niet net send /ipadres bericht ook niet weet iemand hoe het wel moet :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |