![]() |
As in 40 Days, 40 Nights....No Sex..??
Hoelang zou je het zonder sex kunnen stellen ..? :eek:
Of is het echt iets wat je geregeld nodig hebt om je goed te voelen..?? :D Ben je er verslaafd aan..? Ik heb het 12 dagen zonder uitgehouden ..toen moest het echt weer....liep op de 11de dag echt de bijna hele dag rond met een stiijve ..knap lastig ... |
ik zou het wel missen, maar ik zou er bijv zeker niet voor vreemdgaan. je kan altijd nog masturberen toch als je je echt ni kan inhouden.
(dat wil dus zeggen deze zomer een maand en half zonder :eek: :eek: ) |
14dageuh ofzo iets zal wel e record zijn geweest voor mij
ik wou ins kijke hoelang ik et nu uit hou ma mn vriend denk der wel anders over als ik bij hem lig en dan laat ik hem ma doen hé zo erg ist nu ook weer ni ik zal wel zien hoelangt volhou zonder vriend als hem weg is ofzo :( :( :( |
Ik zou zelf geen dag zonder kunnen.
|
seks is wel iets onmisbaars denk ik jah
|
Ik kan echt nauwelijks een week zonder sex. Ik vind het heerlijk en wil wel elke dag. :)
|
Ik ben in dat opzicht een beetje vreemd :D...
Als ik gewoon thuis zit ofzo, dan denk ik wel aan sex maar ik weet zeker dat ik makkelijk zonder zou kunnen. Maar als ik bij mijn vriend ben dan kan ik niet van hem afblijven en op zulke momenten lijkt mij sex wèl onmisbaar! |
Citaat:
2, nee dat niet 3, mjah nogal, ex begon te klagen dat ik teveel wilde :confused: maar ben wel ergs verslaafd ja, maar daar kun je niet verslaafd genoeg aan zijn |
Ik denk dat ik bestwel lang zonder seks zou kunnen. Ben er gek op, maar niet verslaafd aan. En dan heb ik het over zowel seks als masturbatie.
Waar ik wel verslaafd aan ben is zoenen.. als ik een hele tijd met niemand zoen dan wordt mn tong wanhopig :o |
Dat hangt af van moment maar ik heb periodes waarin ik geen zin heb in sex of gewoon geen behoefte heb. Als mijn vriend er is dan lijkt het wel een verslaving eens je eraan begint maar moest ik hem twee lange maanden niet zien zou ik die twee maanden zonder kunnen. Sex is toch niet het belangrijkste in een mensenleven :rolleyes: Zelf masturberen vind ik niet zo fun eigenlijk.
|
mjah ehmz
gezamelijke seks zit ik nu sinds 9 maanden zonder... knap lastig koos-vriendinloos spelen en seks met jezelf hebben hou ik iets langer dan 2 weken vol ofzo :confused: maar dan loop je idd de hele dag rond met een stijve (n) |
Citaat:
|
Als je het niet kent kun je zonder. Maar toen ik op mijn 11e mastrubatie ontdekte... Zonder sex met z'n tweeën (of meerderen) zou ik ruime tijd kunnen.
|
Citaat:
Maar zonder sex...ach ik doe al een half jaar zonder :mad: Masturbatie is weer een ander verhaal. |
Hmz 40 dagen moet kunnen. M'n (ex) vriendin en ik zijn nu1 maand en twaalf dagen uit elkaar en ik heb in die tijd geen sex gehad. Wel gezoend :o of telt dat niet. Zoenen hebbik idd net als darkcat ook. Dat moet wel gewoon regelmatig gebeuren.
|
ik zou 40 dagen en nachten zonder sex of masturbatie best volhouden op zich... maar ik zou wel erg gefrusteerd raken... en van het minste of geringste mega-opgewonden worden... en ik denk niet dat ik het echt leuk zou vinden :)
|
ik kan dat makkelijk.....ben echt heel gek op seks, maar als ik geen vriend heb ofzo moet t wel ff zonder...en bij mezelf vind ik niet zoveel aan...doe ik niet vaak...
|
Moet kunnen, heb mijn vriend ook ruim 5 weken nie gezien in de zomervakantie... Maar de sex daarna, toen we elkaar voor t eerst weer zagen, was echt superr :)
|
is geen probleem. Wat je nooit gedaan hebt kan je ook niet missen toch ?
|
ik houd het nu al een jaar vol..
ben ik nou stoer? :cool: |
Citaat:
OP je 20ste nog maagd...?? :D :D :D Sommigen lachen daarom maar ik vind het wel bewonderingswaardig dat je zolang hebt volgehouden... (y) vooral als je denkt aan al the "peer pressure"die er tegenwoordig overal is op dit gebied.... :rolleyes: |
Citaat:
Heb nou niet bepaald de ideale jeugd gehad dankzij situatie thuis, en dat heeft zo z'n invloed op m'n zelfbeeld gehad. Ik ken zelfs geen meisjes van m'n eigen leeftijd, durf ze zelfs geen eens recht in de ogen aan te kijken :o Dan is het natuurlijk wel makkelijk vol te houden om maagd te blijven |
Geen probleem, kan ik zeker volhouden...
|
langer dan een week word't toch een beetje vervelend...
|
Ik zou best lang zonder seks kunnen. Of ik het zou willen is natuurlijk een tweede. ;)
|
Citaat:
|
Weekje moet wel lukken! :) Maar maand? Dat wil ik gewoon iet!!!! :( :o
|
ik heb nu vanaf 1 jan. toch al geen sex meer gehad :eek: :eek: :eek: zit ik al op de 40 dagen? :confused: :D
|
Oh dat moet wel lukken. T word alleen lastiger als ik een vriend zou hebben. Maar nu ik geen vriend heb moet het makelijk lukken.
|
sja, ik sta al een half jaar droog, dus eitje :o
|
Citaat:
|
Citaat:
daar hou ik niet zo van |
euhm ergens in december voor het laatst met een meisje
nee ik zou niet heel lang zonder kunnen. |
Hangt er van af wat er eigenlijk van af hangt.
Nu houd ik het nog geen 2 dagen vol zonder ook maar een stijve te krijgen. :D Tjah soms heb je gewoon de drang om jezelf gruwelijk hard te rukken om het zo maar te zeggen, maar stel dat er nu iets tegenover staat om 40 dagen zonder sex etc. te doen, jah, dan zal mij dat wel lukken denk ik. |
Mijn record is zo'n 30 dagen. Ik kon mijn vriendin 4 weken niet zien door verkeerd geplande vakanties:(. De behoefte aan sex viel eerlijk gezegd nog wel mee, het geestelijke zeg maar, dat miste ik meer. Maar goed, dat was de vraag niet. 30 Dagen dus. Ik zou het niet kunnen als ik haar gewoon zou zien. Dan moet het toch wel bijna elke week (ik zie d'r 1x/week).
|
Naah, hou ik niet vol :p (zonder iemand anders nog wel, maar zonder alle sex?). En mag zoenen dan ook niet? Want dan hou ik het nog minder vol.
|
Ja.
|
in de film mocht ie 40 dagen en nachten ni klaarkomen, hij mocht zich ook ni aftrekken, das onmogelijk om da 40 dagen en nachten uit te houden. dat sperma blijft er nooit zolang in!! :eek:
|
mhmm.. ik moest eerst 3 en een halve week zonder sex.. dat hield ik wel uit 40 dagen zou dus geen probleem zijn, maar 40 dagen zonder klaarkomen?! :eek:
|
Citaat:
|
bij mij is het ook al gelede van 27 december en dus ook al wat lang en kan best nog ff zonder of niet :confused:
|
tot nu toe 13 weken volgehouden
hmm..maar dan masturbatie niet meegrekend he :D |
Ik kan het makkelijk volhouden..
|
ik doe het al 16 jaar zonder dus 40 dagen moet ook nog wel lukken
|
Citaat:
|
nee
|
heb t vast weleens 2 maanden niet gedaan...ik doe t echt nie vaak...1x in de week/2 weken ofzo....
als ik een vriendje heb kan ik wel heel moeilijk zonder... |
Is niet echt de bedoeling, maar als weddenschap zou het gemakkelijk gaan.
|
goh, zonder sex hou ik al best een behoorlijk tijdje vol, maar zonder klaarkomen.....dat hou ik nie vol :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |