![]() |
navelpiercing
ik heb gisteren een navelpiercing laten zetten.
nu prikt hij nog, zeker wanneer ik me buig enzo.. daar ik niet helemaal slank ben steekt men buik tege de piercing wanneer ik zit :rolleyes: nu heb ik schrik dat de piercing scheef gaat groeien, kan dat? hoe lang heb je er ongeveer pijn van? heeft er iemand tips? na hoeveel tijd mag ik er een andere in zetten? |
http://forum.scholieren.com/showthre...light=piercing
Algemene piercing topic op lifestyle. staat vast wel wat in. (y) |
heb je idd kans op ja, kun je wel t beste een staafje nemen zo snel dat kan (als je dat nu al niet hebt) want een ringetje groeit nog schever (das bij mij ook gebeurd)
|
er steekt een salamander in..
boven zen kop en onderaan het lichaam dus el vrij dik :confused: kan het kwaad? ik kan het nu toch niet meer veranderen? ... |
Citaat:
Tegen mij was gezegd dat ik ong 6 weken alleen maar een staafje mocht.. Denk dat als de piercer dat gedaan heeft, het geen kwaad kan. |
nu heb ik schrik dat de piercing scheef gaat groeien, kan dat?
[I]Misn wel. Informeer bij de shop waar je het hebt laten zetten.[I] hoe lang heb je er ongeveer pijn van? [I]Bij mij was het misn 2,3 dagen geïrriteerd. (goed schoonhouden!) heeft er iemand tips? Goed schoonhouden iig. na hoeveel tijd mag ik er een andere in zetten? Heb je dat niet gevraagd? Slim. Ik na 6 weken gloof ik. (vraag het dus na.. :\) |
Citaat:
tenminste dat zeiden ze tegen mij.. voor de rest, gewoon goed schoon houden, met dat spul(wat je als het goed is erbij hebt gekregen) als je dat niet hebt moet je dat even halen bij de apotheek geloof ik.. ik heb er eigenlijk geen pijn aan gehad aleen de eerste dag voelde het een beetje raar zo'n ding in je navel.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |