Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   M'n ex en ik... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=338932)

Nakki 12-01-2003 12:01

ik en me ex

Ik had 2 maanden met een lief meisje,ze maakten het uit want ze voelden niks meer voor me zei ze, ze had geen vlinders meer in haar buik.. oke ik had hier wel veel verdriet om, toen het uit was belde en smsde we nog wel bijna elke dag(nu nog steets) we spraken af en toe af om elkaar weer eens te zien..via sms en de telefoon zij ze dat ze me mist en van me houd vrijdag en zaterdag hadden we weer afgesproken ze woont een eendje bij mij vandaan dus ze sliep bij een vriendin.. het was erg gezellig we liepen hand in hand gewoon over straat enze..en over het dorp we hadden het erg koud en gingen toen maar bij mij naar binnen het was echt erg gezellig en het ging goed tussen ons binnen bij mij hadden we nog een paar keer gezoend en buiten ook nog erg veel keer.. wat denken jullie? zou ze weer wat willen?

Guerilla 12-01-2003 12:04

noh meisjes vinden het volges mij moelijk om iemand bot af te wijzen en te zeggen dat ze niks meer voor je voelt ze heeft het een keer geprobeerd tog?? ik denk dat ze niet meer voor je voelt zoals in het begin in elk geval.......maar wat weet ik he :) succes

cin-D 12-01-2003 13:21

Citaat:

Guerilla schreef:
noh meisjes vinden het volges mij moelijk om iemand bot af te wijzen en te zeggen dat ze niks meer voor je voelt ze heeft het een keer geprobeerd tog?? ik denk dat ze niet meer voor je voelt zoals in het begin in elk geval.......maar wat weet ik he :) succes
Nou je hebt wel een beetje gelijk er zijn best meisjes die dat hebben denk ik,
maar ik zou zoiets alleen doen als ik je nog leuk vond....
vraag het haar gewoon

snoopy 12-01-2003 13:35

Ik zou het heel lullig van haar vinden, als ze nou niets met je wil. Maar ja. Er zijn lullige mensen op de wereld. :mad:

Jordana 12-01-2003 16:16

Ik denk dat ze nog iets voelt, anders is ze een ongevoelige trut en ben je beter af zonder haar!Want dan speelt ze een spelletje met jou! :mad:

Nakki 13-01-2003 17:14

thanx allemaal! ze vin me dus weer leuk! ik heb t gevraagt!! ikke ben happppy! :) ;) :D :cool:

marlies 13-01-2003 17:16

Citaat:

hmm87 schreef:
thanx allemaal! ze vin me dus weer leuk! ik heb t gevraagt!! ikke ben happppy! :) ;) :D :cool:
gefeliciteerd!

PlasTuut 13-01-2003 18:26

HEUH!!!!!!!! :p

Methuselah 14-01-2003 02:55

:cool: veel geluk nog samen :)

Alicia Silverstone 14-01-2003 12:36

lief :) :)
veel plezier samen (y)
(k neem aan dat jullie weer wat hebben..)

Nakki 14-01-2003 19:14

bedankt allemaal! ja we hebben weer wat :) ;) :cool: :D :p (y)
kan die dicht? (slotje) :) :)

XMissy-LoveX 17-01-2003 15:20

:) Heey! :)
Jammer dat je vriendin het uitgemaakt heeft! Maar als ze zegt dat ze niks meer voor je voelt en een tijdje later met je staat te zoenen vind ik wel raar! Ze gebruikt je dan en als ze wat met je wil zou het toch niet meer zo worden als het begin! Als je elke keer met dr blijft zoenen en je het uiteindelijk zou vragen of ze nog wat voor je voet en ze zegt nee dan komt dat hard over op jouw! Maar je moet doen wat jezelf het beste lijkt. Jij kent haar beter dan iedereen die op je reageerd! Suc6 errmee Kus Mij ;)

XMissy-LoveX 17-01-2003 15:24

:) Heey! :) Ik hier weer! Ik had je laatste bladzijde niet gelezen!!! Hahaha... veel geluk samen en leuk dat het allemaal weer is goedgekomen! Kusjes Mij (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.