![]() |
Muziek die je op een brakke ochtend opzet
Ik heb hem een half jaar geleden al gevraagd, maar vraag het nog eens:
JE wordt wakker. Je hoofdpijn verteld je dat het gezellig moest zijn geweest. Je kijkt om je heen, en er liggen nog enkele bierblikken op de grond, een paar films liggen verzaaid over de kamer en overal ligt chips, je kijkt in je portomonnee en vraagt je af wie toch je geld heeft lopen jatten, je kruipt met moeite achter de pc, en je zet op: Ik vandaag Silverchair - Diorama |
Gisteravond viel wel mee, maar ook omdat ik de zooi achteraf maar opgeruimd had (feestje hier :D)
:| het volume staat nog steeds op kamer vulling :| nadat je het zachter heb gehad, zet je op.. Neuk! - Dood ga je toch :D |
Niks.
|
het maakt me op dat moment verdomde weinig aan wat er in mijn cd speler zit.
Ik ram een keer op play, ga weer liggen, en val weer heerlijk in slaap. Met of zonder teringherrie op de achtergrond ;) |
Citaat:
|
dark funeral ofzo
|
deze cd's komen in aanmerking:
Vader - De Profundis Exhumed - Slaughtercult ANb - Frozen Corpse Stuffed with Dope Bolt Thrower - Warmaster |
jack off jill - clear hearts grey flowers
maar die zet ik zo vaak op :confused: |
Megaherz - Gott sein
|
Tja...
Gisteravond was niet heel erg vermoeiend dus zette ik 's ochtends buena vista social club op. Muziek van 'Amelie' is ook goed om mee wakker te worden. |
NEUK is wel koel dat draai ik dan ook wel eens maar meestal zet ik kazaa aan en kijk ik gewoon wat ik allemaal heb en luister gewoon wat ik dan het leukst vind :p (meestal greenday)
|
hoe maak ik trouwens zon avatar en krijg ik em zo dat jullie em zien? :confused:
|
dat is nog 's een gave manier van off-topic gaan!
|
Gebeurt nooit meer.. eigenlijk.. ookal heb ik nu een groot genoege kamer om veel mensen te ontvangen..
ehm.. mja als ik een kater heb zet ik liever iets rustigs op.. |
Blof - Mooie Dag :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ghihi, dat wou ik ook posten Yann Tiersen - Comptine d'un autre été dus. ( en anderen ) |
Citaat:
bij mij is het hoogstwaarschijnlijk dat ik death metal opzet. Ligt eraan wat er in de cd-speler zit, nu is dat six feet under - true carnage:) |
Ben eigenlijk nooit echt brak ? :|
Maar if so, lekker lompe hardcore/oid .. Dillinger Escape Plan ..raised fist ... of desnoods Atari Teenage Riot.. (ja ach, ieder heeft zo z'n eigen masochistische neigingen he.. :| ) |
geen harde/snelle muziek iig
meestal iets van massive attack ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Common - I Got A Right Ta (neptunes remix)
|
Bone Thugs N Harmony - 1st of the month
|
Citaat:
Ik voel me brak, dan hoort er muziek bij die bij mijn stemming past... Hard dus. Venetian Snares, Atari Teenage Riot idd, Aphex Twin... |
air- moon safari
of kid a van radiohead |
Citaat:
U heeft de opmerking van de week zojuist gemaakt. :D |
emo
|
Citaat:
|
ik ga denk ik voor Neuk! - einde
|
beef!! :)
|
dat hangt er vanaf, als ik superbrak ben is dat meestal op zondagochtend en dan sta ik in de oefenruimte. En daar komt altijd van alles voorbij als we aan t koffiedrinken zijn
|
ik ben nooit brak.
|
Citaat:
|
Citaat:
toch wel een coole gedachte dat de winnaar van de zilveren harp de gangen van m'n school schoon houdt |
Bill Evans (jazz) offeuh...Slayer. Word je wel wakker van.
|
Lekker vrolijke shit als ik vrolijk wil worden. Beetje stijl: Nofx maar dan de ska nummers, of supertones, insiderz
maar als ik me kut wil blijven voelen et ik duistere shit op met lekker donkere effecten :D maar meestal is het als ik wakker word al zo laat dat ik fuckin moet opschieten om op tijd op allerlei afspraken te komen. Geen tijd voor muziek dan dus.... :( |
Citaat:
Wat je ook kunt doen: je bekeren en christen worden. vervolgens krijg je als welkomscadeau een mooie avatar. thank the lord |
Citaat:
|
Citaat:
|
Get up kids- Red Letter day EP
Daar staan nummes op waar ik me meteen weer goed door voel. |
Citaat:
|
als het heel erg is kan ik er niet zo goed tegen om geluid aan mijn hoofd te hebben en als het iets minder erg is kan ik alle muziek wel luisteren denk ik, ramones kan in ieder geval
|
yay! de ramones (y)
|
Citaat:
Citaat:
snel veranderd van mening... |
hoezo ben ik van mening veranderd? enneh JAJA mensen mn avatar doet het (denk ik) :)
|
Citaat:
|
ghehehehee...
|
vind Sunday Morning Call van Oasis wel toepasselijk denk ik :)
|
een pizza is een ronde schijf met kaas en veel tomaten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |