![]() |
Paracetamol en smoken?? possible?
Goejemorgen beste mensen :cool:
Een vriendinnetje van me en ik willen vrijdag iets nieuws proberen, eerst een paracetamol en dan smoken, volgens veel mensen versterk je zo t effect en wor je sneller stoont... Nu mijn vraag: Is dat zo? :D Wat weten jullie ervan? |
rechterpink tegen linkerondermondhoek:
muhahahahaha. |
wat is een ondermondhoek? :confused:
|
jaaah sorry hoor maar aan domdomdom heb ik nix!!
geef me dan teminste een verklaring :D weetik veel ik ben ook maar n beginnelingetje :( |
Citaat:
Doe hoogstens meer wiet in je joint, doe truukjes (shots geven enzo). Maar ga niet experimenteren met andere drugs erbij. |
ow okeej :D
danks voor uw goeie raad shots zijn fijnnnn :D |
Citaat:
Wel jammer dat ik na de uitwerking van Ibuprofen nogal erg brak ben, en ook wel vrij misselijk. |
|
:D :D :D :D :D
puzzeltje schat, ga aan je huiswerk doe iets met school of tennis of vingerverf, maar val ons niet lastig... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Yea. |
Citaat:
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, en er ook nooit wat over gehoord, lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo heel bijzonder... En het is idd een beetje overdreven hoe sommige mensen hierop reageren... (ik doel niet op degene die ik quote, om verwarring te voorkomen...) |
okeej, sorry, was niet lief van me...
maar ik ken 'puzzle' in real life en het is echt zo :D |
Citaat:
(er was een woord voor, maar dat ben ik vergeten duss dan maar die lange zin ;) ) |
jah.. zowvaak gedaan
|
forum is om te vragen dom of slim kan ze ook niks aan doen :P maarre meerk je niks van schat als ik koppijn heb en ik ga een joint smoken dan neem ik gewoon een paracetamol dan kan ik al vrolijk beginnen zonder pijn ofzow en je merkt er geen HOL van ;) trouwens experimenteren is goed maar tog niet so iets vaags doe dan iets fatsoenlijhks :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |