Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Paracetamol en smoken?? possible? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=339412)

ZsaZsaZsu 12-01-2003 18:09

Paracetamol en smoken?? possible?

Goejemorgen beste mensen :cool:

Een vriendinnetje van me en ik willen vrijdag iets nieuws proberen, eerst een paracetamol en dan smoken, volgens veel mensen versterk je zo t effect en wor je sneller stoont...

Nu mijn vraag:
Is dat zo? :D
Wat weten jullie ervan?

Mad Ruda 12-01-2003 21:17

rechterpink tegen linkerondermondhoek:

muhahahahaha.

ZsaZsaZsu 12-01-2003 21:19

wat is een ondermondhoek? :confused:

ZsaZsaZsu 12-01-2003 22:21

jaaah sorry hoor maar aan domdomdom heb ik nix!!
geef me dan teminste een verklaring :D
weetik veel ik ben ook maar n beginnelingetje :(

Wasp 12-01-2003 22:37

Citaat:

Puzzle schreef:
weetik veel ik ben ook maar n beginnelingetje :(
Asjeblieft..begin hier nou niet aan. Dit is gewoon niet slim.
Doe hoogstens meer wiet in je joint, doe truukjes (shots geven enzo). Maar ga niet experimenteren met andere drugs erbij.

ZsaZsaZsu 13-01-2003 00:21

ow okeej :D
danks voor uw goeie raad

shots zijn fijnnnn :D

Evangelion 13-01-2003 12:06

Citaat:

Elvira schreef:
Hmm nu ik dit zo lees, ik had laatst Ibuprofen ingenomen en wat later ging ik met een vriend een paar joints roken. Ik was ook tot nu toe helemaal vergeten dat ik pijnstillers had ingenomen. Maar heb verder nix bijzonders gemerkt vergeleken met de andere keren. Dus het kan best geloof ik.
Ik heb laatst ook zitten smoken met een vriend, ik had een kleinte tijd van tevoren Ibuprofen genomen en het had volgens mij geen invloed op het effect van de drugs....

Wel jammer dat ik na de uitwerking van Ibuprofen nogal erg brak ben, en ook wel vrij misselijk.

qghp 13-01-2003 12:40

http://image.bkonings.net/upload/sitincorner.jpg

Androgyn 13-01-2003 16:02

:D :D :D :D :D

puzzeltje schat, ga aan je huiswerk
doe iets met school of tennis of vingerverf, maar val ons niet lastig... :rolleyes:

"Beltaine" 13-01-2003 16:21

Citaat:

~ Salomé ~ schreef:

doe iets met school of tennis of vingerverf, maar val ons niet lastig... :rolleyes:

ik vind dat je zoiets gewoon moet kunnen vragen hier... daar is het voor bedoeld dacht ik ook zo...

Wasp 13-01-2003 18:23

Citaat:

~ Salomé ~ schreef:

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Geef advies, of zeg niets.

ShoarmaSchaap 13-01-2003 18:38

Citaat:

~ Salomé ~ schreef:

Haar reacties hangen af van ander man's reacties. Als iedereen begint af te kraken doet zij dit ook in de hoop haar sociale status op te krikken.

Yea.

Glass Ghost 13-01-2003 20:07

Citaat:

Wasp schreef:
Asjeblieft..begin hier nou niet aan. Dit is gewoon niet slim.
Doe hoogstens meer wiet in je joint, doe truukjes (shots geven enzo). Maar ga niet experimenteren met andere drugs erbij.

Op zich is er niks mis met experimenteren, vind ik...ik zou allereerst wel even op het doosje kijken of iets specifieks staat, kan je ze iig aanklagen als het misgaat :D

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, en er ook nooit wat over gehoord, lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo heel bijzonder...

En het is idd een beetje overdreven hoe sommige mensen hierop reageren...
(ik doel niet op degene die ik quote, om verwarring te voorkomen...)

Androgyn 14-01-2003 10:45

okeej, sorry, was niet lief van me...
maar ik ken 'puzzle' in real life en het is echt zo :D

Androgyn 14-01-2003 10:47

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:
Haar reacties hangen af van ander man's reacties. Als iedereen begint af te kraken doet zij dit ook in de hoop haar sociale status op te krikken.

Yea.

en trouwes... hebben we hier niet een geval van iemand beschuldigen van iets wat je zelf doet?

(er was een woord voor, maar dat ben ik vergeten duss dan maar die lange zin ;) )

mood indigow 23-01-2003 23:25

jah.. zowvaak gedaan

bong 25-01-2003 20:52

forum is om te vragen dom of slim kan ze ook niks aan doen :P maarre meerk je niks van schat als ik koppijn heb en ik ga een joint smoken dan neem ik gewoon een paracetamol dan kan ik al vrolijk beginnen zonder pijn ofzow en je merkt er geen HOL van ;) trouwens experimenteren is goed maar tog niet so iets vaags doe dan iets fatsoenlijhks :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.