![]() |
Hair extensions
Ik ga binnenkort naar de kapper om mijn haar kort te laten knippen, omdat ik zoveel met verf gekliederd heb, dat ik er niks meer mee kan beginnen. Alle (subtiele) kleuren van de regenboog zitten in mijn haar.
Maar aangezien ik kort haar niet zo mooi bij mezelf vind staan, dacht ik dat ik misschien hair extensions kon nemen. Maar niet bij de kapper. Gewoon dat ik het zelf kan doen, of een vriendin ofzo. Hoe duur zijn die pakjes extensions, en hoeveel strengetjes zitten er in een pakje? Hoeveel zou ik er nodig hebben (ik heb behoorlijk dik haar)? Hoe duur is het? Alvast bedankt. |
Laat vlechtjes zetten bij een urinaams vrouwtje, ben je voor 2 maanden zoet voor iets van 100 euro.
Ik koop persoonlijk altijd bossen haar, dus geen losse strengetjes dus daar kan ik je verder niet mee helpen. |
je hebt pakjes bij de etos (enorma afzetterij)
of je laat ze bij mij zetten ;) |
Hm, persoonlijk houd ik niet zo van vlechtjes.
Maar bossen haar? Hoe doe je dat dan? |
Ja, die pakjes bij de etos heb ik gezien, maar die zien er niet echt denderend uit. :)
Cool, hoeveel vraag je ervoor? |
Citaat:
je eigen haar verdelen in plukjes, plukje eigen haar pakken en plukje nephaar dubbelvouwen, stukje vlechten, elastiekje of stukje garen er om heen volgende plukje tzelfde doen en klaar :p (oke hoe onduidelijk kun je zijn :\) |
Citaat:
Een bos haar varieert nogal in prijs. Ik heb laatst 5 bossen voor 20 euro gekocht op de Middelandstraat in Rotterdam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik ga vlechtjes doen, heb ik zo'n zin in!
|
Citaat:
1 euro per streng (zelfde als met dreads maar dit is het duuurste haar) in als je dr meer dan 30 wil zal ik wel korting geven :o |
Citaat:
|
Ik wil op mijn hele hoofd extensions.
Dus dat zijn er best veel. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen zwart haar, maar wilde wel zwarte extensions.
Nouja, heel aardig aangeboden, maar ik kijk wel in de winkel. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Past meteen in de nieuwe modetrends |
Citaat:
wat voor kleur heeft jouw schaamhaar eigenlijk rodina? |
Het is wel origineel. :p
|
Citaat:
Ja dat zwarte wat de meeste hebben is zooo gothic, zooo van gister |
hey mortischa kan jij ook vlechten?
en hoeveel vraag je er voor? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
overigens ook erg interessant: http://www.rebel.net.au/~aldous/page07.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...59#post3516159 |
Citaat:
Nog meer mensen die bijna tietloos dewereld rond willen, lang leven de emancipatie |
is dit grappig ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MONOTIETEN MET KRAALTJES/STREEPJESSCHAAMHAAR STAAT OP EN KOMT IN ACTIE! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lachuh hoor
alsof ik me schaam haha :D |
Citaat:
Roept alle MONOTIETEN MET KRAALTJES/STREEPJESSCHAAMHAAR op om zich aan te melden |
maar ik wil wel met julie praten hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of je moet roze groen glowinthedark schaamhaar hebben met jamaicaanse D&G kralen?
|
ik gothic????hoezo dat? echt niet
|
ik ben niet zoals jullie die heel de dag alleen maar over schaamhaar praten
;) |
Citaat:
|
schat, dat is weer een typische gothic opmerking die je maakte wat meteen weer bewijst dt je geen jamaicaanse D&G kraaltjes in je schaamhaar hebt zitten, Bekijk het goed poohbeer, over schaamhaar praten we alleen na 20.00 en daarvoor over andere zaken zoals politieke programma's
http://forum.scholieren.com/showthre...10#post3516810 |
zielig vind ik dat, vraag je gewoon wat zeg
en bedoelde je nou dat ik een gothic opmerking maakte? |
*Dreads hele hoofd: 1 euro per dread
*Losse Dreads: 1.20 per dread (nieuwe prijs) per 40 worden ze 1 euro. *Vlechten hele hoofd: 1 euro per vlecht, maar je mag zelf helpen de uiteindes vlechten dan gaat t sneller, dikte van de vlechten maakt niet uit. *Losse extensions: 1 euro per extension/streng, maar dit is ook t beste en mooiste haar. |
k heb in de vakantie extensions en dreads leren zetten (nepdreads dus) t valt echt enorm mee en is helemaal niet moeilijk (bij je zelf misschien nog wel :\) ]
okeee onnuttige reply |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |