![]() |
*Vraagje over Ebay*
Stel dat je iets plaatst, een pc ofzo, ben je dan als verkoper verplicht het object te verkopen aan de hoogste bieder??
|
Voor zover ik weet ben je dan inderdaad verplicht om het te verkopen.
Ik weet wel dat ik op de Engelse Ebay veel zie dat men een limit instelt, waar onder de verkoper niet verkoopt. Op de andere Ebay's zie ik dat nooit echter... |
ja kijk ik had dus een minimum van 300 he.
en toen ging er iemand 305 bieden, maar een paar uur voor tijd bood iemand 400. heb m toen gemaild maar kreeg pas na een week ofzo antwoord, beetje laat, want in die week heb ik m dus aan die bieder van 305 verkocht. mag dat niet ofzo :confused: :o |
Citaat:
En verkocht is verkocht ook. |
Citaat:
Ik heb Ebay geemaild, ff kijken wat ze zeggen :) |
Citaat:
Zijn late mailen is nalatigheid. |
Citaat:
een brief is de volgende dag rechtsgeldig maar over email bestaat nog verschil van mening en is nog niet opgenomen in de wet dan beslist een rechter en een week is denk ik kantje boord maar in feite heb je all1 je eigen schade berokkend dus er zal niet zoveel gebeuren dan dat je een minpount bij je beoordeling op ebay hebt |
ik zou eerder balen dat je die 95 euro bent misgelopen dan bang dat die gast stappen gaat ondernemen voor die lullige pc :) voor 400 euro
|
Citaat:
maja hoe kan ik nou bedenken dat iemand voor deze pc 400 euro neertelt: compaq presario p3 450 192mb 10gb dvd 6x writer 6x4x2 8mb video oude 15'' monitor van compaq 400 euro :eek: :D |
Citaat:
ik hoop dat ik niet meer dan zo een minpunt ofzo krijg, ebay gebruik ik toch niet meer... marktplaats is beter :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |