![]() |
Stille ogen...
Ter herinnering aan Tommie...
laat me toe in jou wereld laat me zien wat je voelt en hoort laat me toe in jou gedachten welke pijn jou heeft doorboord laat me zien jou angsten laat me voelen het mes laat me horen de stemmen afwezigheid bij verkeer en les laat me zien jou angsten laat me zien jou pijn laat me toe in jou wereld laat mij niet meer, mijn spiegelbeeld zijn... Door: Anne van Razen... |
Citaat:
'k vind het geen slecht gedicht...maar 't heeft niet iets waardoor ik zo iets heb van 'wauw'...'k kan het niet echt uitleggen, tis een beetje een opsomming van dingen, het loopt niet vloeiend en het mist 'het'. (ow, wat ben ik duidelijk ;)) Maar ik vind het geen slecht gedicht, laatste twee zinnen vind ik wel mooi. :) De zin 'afwezigheid bij verkeer en les' snap ik btw niet... |
@ leonoor ---> foute verbetering!
het is niet doorboort maar doorboord het staat niet zo netjes maar het hoort wel zo maak langer en het is: doorboorden niet: doorboorten vandaar ontopic: ik vind er nix aan, niet aan het gedicht, doet me weinig... ik voel enige cliché maar jah... mijn mond valt er niet van open |
Citaat:
|
hey!
ik vond het zelf ook geen fantastisch gedicht, maar een vriendin van me vroeg of ik hem erbij wilde zetten. het verhaal erachter is wel mooi, gaat over iemand die een auto ongeluk heeft gehad. Maar goed, als je het verhaal erachter neit eknt is het niet veel aan, deed haar een plezier :) groetjes, lindosenika. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |