Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Can anyone help...? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=339992)

ergo 1024 13-01-2003 06:09

Can anyone help...?

Ik zit met het volgende nogal vervelende probleempie...

Ik ben al een heel tijdje samen met mijn vriend en het begint een beetje saai te worden, we zien elkaar wel heel erg graag, maar dat extra spannende is aan het verdwijnen... we hebben al heel wat met elkaar meegemaakt, en mijn creativiteit begint wat te minderen... iemand nuttige tips?

alvast thxie x

TMLWKY 13-01-2003 06:43

Eventjes een week of 2 weken elkaar niet zien, en dan weer wel... DAn mis je elkaar zo erg, dan vind je t vanzelf weer leuk om elkaar te zien ;)

En ga gewoon eens dingen met hem doen... weet ik veel, samen naar de dierentuin ofzow :p gewoon iets dat je nog nooit eerder hebt gedaan :)

Woestijnpinguin 13-01-2003 08:37

Zit met het zelfde probleem. Heb nou bijna een jaar met men vriendin en die leuke verlieftheid is er nu wel af :(

illch84 13-01-2003 09:50

Citaat:

Woestijnpinguin schreef:
Zit met het zelfde probleem. Heb nou bijna een jaar met men vriendin en die leuke verlieftheid is er nu wel af :(
En nu kun je zien wat je aan elkaar hebt :) Het is onredelijk te denken dat je bij een lange relatie voor altijd verliefd blijft. Er komen andere dingen voor in de plaats, zoals liefde. Liefde is gehechtheid, om elkaar geven, niet zonder elkaar kunnen en het onderhouden van een intieme band.

De vlindertjes zijn er meestal op het moment dat alles nog nieuw is. Je denkt aan dat nieuwe meisje, hoe leuk ze is en of ze gevoelens voor je zou hebben etc.. en als dan blijkt dat ze jou ook leuk vindt, ben je helemaal in de wolken. Dat is je verliefdheid.

Na een tijdje weet je echter van elkaar hoe je dingen ziet en ervaart. Dan is het nieuwe en spannende er vanaf. Je ziet elkaar regelmatig, je went aan elkaar. Het is heel normaal dat het dan anders wordt.

Wat misschien helpt, is eens terugdenken aan het begin. Toen alles nog zo nieuw was. Wat haar speciaal maakt. Die dingen zijn er nu waarschijnlijk nog steeds, alleen vallen ze je niet meer zo op :)

Woestijnpinguin 13-01-2003 14:30

Ik weet hoe het zit :p Hou ook heel veel vander en het gaat prima met ons!!! Donderdag een jaar :D

miss_loves_you 17-01-2003 14:02

in echte liefde verveelt dat niet ben ik dit keer achter gekomen

elledc 17-01-2003 14:04

Citaat:

miss_loves_you schreef:
in echte liefde verveelt dat niet ben ik dit keer achter gekomen
Aan 14 jaar? :/

berteltje 17-01-2003 14:36

Citaat:

utopia5 schreef:
Aan 14 jaar? :/
Whaha, dat dacht ik net ook! Ga je met hem trouwen, kindjes krijgen? Rest van je leven met hem delen.... Grappig....

Maar ja, ik heb geen idee, ik hou het nie langer dan 2,5 week uit

logisch 19-01-2003 15:29

ga leuke dingen doen...geniet van elkaar... verliefdheid gaat idd vanzelf weg, maar dat betekent niet dat je het niet meer leuk kan hebben hoor! zorg dat jullie relatie niet teveel routine wordt, dan komt er sleur en dat is altijd het ergste..
als je het echt niet meer leuk hebt samen, dan moet je jezelf dnek ik even afvragen of jullie nog wel zo goed bij elkaar passen

steentje 19-01-2003 15:41

ik heb 1,5 jaar een vriend en inderdaad is de verliefdheid weg. Maar we gaan elkaar nu minder zien en gaan alles anders aanpakken! En dan maar hopen dat er weer was spanning terugkomt!

Oja, af en toe knallende ruzie is ook goed voor je! Hek net gehad en kvoel me perfect!!!

Jordana 21-01-2003 18:11

Mss eens iets speciaals gaan doen samen.muurklimmen, een weekend gaan kamperen of zo...

Thomas 21-01-2003 18:43

Citaat:

Jordana schreef:
Mss eens iets speciaals gaan doen samen.muurklimmen, een weekend gaan kamperen of zo...
Dat zijn idd wel leuke ideetjes, maar zo kan je nog uren doorgaan. Je moet vooral de kleine dingen gaan waarderen in je realtie. Als jullie voor elkaar bestemd zijn dan kan het niet altijd leuk en niet saai zijn. Denken jullie dat je je hele leven met een man/vrouw gezellig dingen kan gaan doen? Dacht het niet..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.