![]() |
Trash concerten in Amsterdam binnen 2 maanden...???
Beste iedereen,
Ik ben op zoek naar live concerten van trash bands.. Vanwege het eeuwige conflict over welke stijl is nou wat zal ik een paar vergelijkbare bands noemen.. Dew Scented At the gates Darkane Carnal Force Zoiets.. Op de site van de melkweg staat wel een aankondiging van Satyricon.. Nooit van gehoord maar kent iemand die stijl? Pas t dat bij deze bands die ik net genoemd heb? Alvast bedankt.. T |
Satyricon is eerder black volgens mij, maar het is iig het downloaden waard. check 'Fuel for Hatred'.
|
thrash :)
|
en satyricon is inderdaad black metal
|
echt geen flauw idee sorry
|
satyricon is niet echt vergelijkbaar met de bands die je noemde maar desondanks wel de moeite waard om ff te kijken.
|
Citaat:
|
The Haunted speelt geloof ik wel binnenkort in Amsterdam.
kan ook in Baroeg zijn trouwens. |
Citaat:
|
Er komt een leuk potje thrash op No Mercy fest, maarja dat duurt nog ff.
Apr. 21 – Tilburg De bands: TESTAMENT MARDUK DEATH ANGEL DIE APOKALYPTISCHEN REITER NUCLEAR ASSAULT PRO-PAIN MALEVOLENT CREATION DARKANE CALLENISH CIRCLE |
Citaat:
maar idd, The Haunted in Rotterdam ook |
en nog een keer mierenneuken:
Carnal Forge |
ik vind The Haunted erg vet
|
Citaat:
nieuwe cd is sinds paar dagen te downen, hijs wederom bruut komt 17 februari uit: One Kill Wonder |
death angel, das pas thrash!
|
Citaat:
|
Going down! last call!
|
Citaat:
enneh pro-pain was laatst hier in hoorn in zon heel klein goedkoop kutgebouwtje echt droog :) |
Ehm... :o
*excuseert voor th rash* *excuseert ook voor carnal Forge* Maar ik had het snel getypt en ehm... mwah Laat ook maar.. maar dus geen of weinig concerten In en ROnd Amsterdam??? |
aha er zijn hier thrashers
Dew Scented At the gates Darkane Carnal Force is death en troep, geen thrash, wellicht trash!! thrash concerten zijn tegenwoordig schaars, net zoals de bands die nog goeie zooi uitbrengen. no mercy is idd een goeie, DEATH ANGEL & ASSAULT en TESTAMENT. hier moet je gewoon heen. en binnenkort is AGENT STEEL in de effenaar, niet echt thrash, meer heavy speed, desalnietemin heerschend! gaan dus! verder op naar wacken 2003, daar spelen DARK ANGEL en ASSASSIN. cult en thrash. ook weer gaan dus!! hans |
Voor dit soort reacties had ik dus al in mijn eerste post gezet:
"Vanwege het eeuwige conflict over welke stijl is nou wat zal ik een paar vergelijkbare bands noemen.. " Waarom nou die eeuwige stammenstrijd over welke band welke stijl speelt.. Maar speciaal voor u: Zijn er binnenkort nog death/troep concerten in de buurt van A dam :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
No Mercy heerscht gewoon.
|
Citaat:
Malevolent Creation lijkt ook van geen kanten op thrash |
pro-pain is net zo veel thrash als dat ze gaaf zijn.
denk daar maar 's over na :D |
Citaat:
To easy :D |
Citaat:
nou, als marduk rauwe black metal is,dan is dit de website van een duits schlagerbandje.... |
Citaat:
|
Death Angel?!!!! :eek:
Nuclear Assault!!?!! :eek: *voelt 2e jeugd opkomen* :p i'll be there... |
Citaat:
nee dit is pas shameless self promotion: ga naar deze website want die is van mijn band , tjek het uit allemaal!! intestterror!!!!!!!! |
Citaat:
|
ach, je weet waar je moet zijn :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |