![]() |
Hate Crew Deathroll...?
Ehm.. Ik ben vast weer es rijkelijk laat.. Maar heeft iemand de nieuwe CD van de CHildren of Bodom al? En hoe bevalt ie? Is tie mijn 16 eurootjes waard of kan ik beter mijn vriend Kazaa even aanspreken...?
|
ik moet hem es downloaden, ben benieuwd hoe laag de CoB zijn gezakt. (wel brute titels; Bodom Beach Terror :D)
|
hij is redelijk bruut. minder blije gitaarloopjes, maar meer beukenden pantera-achtige riffjes. which is good.
|
khebbem gedownload maar ga em binnekort aanschaffen, vind em wel bruut (y) (nog) niet zo goed als Hatebreeder of Follow The Reaper maar dat heb ik altijd met nieuwe cd's ;) tis inderdaad wel bruter als hun eerdere cd's.
|
ik zit nu Sixpounder te luisteren, wel geinig.
Doet me beetje denken aan oude hardrock. |
Klinkt al minder blij als die flauwe gitaar/synth-riedeltjes op die vorige albums, maar iets zwaarder en beukender, goeie zaak!
|
zoals ik al heb gezegt in een ander topic..
hate crew deathroll....riffje op 1.29 |
Citaat:
|
kvind em zeker wel goed
was bang dat et weer teveel op de andere cd's zou gaan lijken, maar et is weer net ff anders om et toch interessant te houden.. vooral die thrash riffs kunnen me wel bekoren en hij komt pas in maart uit in rest van europa, dus je kan je 16 euro nog ff bijhouden.. |
Iedreen heeft het over die "irritante" loopjes maar ik vond die juist vet. Ik hoop toch wel dat ze niet helemaal een andere weg in zijn geslagen ?
|
neuj.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |