![]() |
Bandwear
Wat vinden jullie van bandwear?
Ik bedoel dan truien en shirts. Wat vinden jullie van de ideen, en waarom? |
te duur :\ :D
|
Kep wel enkele coole banddingen.
Liefst zwart, klein, en niet erg druk. Netzoals mijn overige kleding dus. |
alleen leuk als het model en opdruk leuk is.
verder idd te duur. voor wat het is. |
over algemeen erg lelijk
|
Citaat:
|
wel ok (y)
|
Soms wel leuk, maar meestal vreselijk. Ik heb wel een paar leuke shirtjes, maar ik stel hele hoge eisen aan kleur en prints. Ik ga ook niet een hoodie kopen omdat ik de band zo leuk vind, dan wil ik dat ding zelf ook leuk vinden.
|
Ik vind bandwear over het algemeen zo van
"Kijk mij, kijk eens waar ik naar luister" Dit is niet altijd van toepassing, ik draag zelf niks op 2 shirts van Kurt Cobain na.. Uit respect, en zoals ik al zei, het is niet altijd van toepassing.. |
Lelijk.
|
Citaat:
|
Ik draag geregeld hele pakken met 2pac erop, dan kan iedereen zien dat ik een échte neger ben.
|
Indien ik de band en het shirtje zelf de moeite waard vind (y).. daarbij moet ik wel zeggen dat ik nooit genoeg t-shirts schijn te kunnen kopen..
|
Soms draag ik bandshirts ..meer niet. en jaaah het is belachelijk duur !
|
Ik vind het vaak zo van : 'Ik ben stoer want ik luister daar naar' Vaak zijn het wel leuke shirts enzo, en mensen moeten het ook lekker aandoen als ze dat willen, maar ik ben tegen bandshirts/ bandnamen op tassen (behalve K3 natuurlijk) en dat soort prut.
|
Citaat:
|
Ik vind het leuk om te zien waar mensen naar luisteren.
eigenlijk :D |
hou er ook niet zo van
heb wel een mooie rancid t-shirtje, en daar ben ik stiekem wel trots op :D maar er zijn zeker leuke bandshirts vind alleen al die true-e metalshirts geen ruk aan |
wij doen altijd Limp Bizikit shirts aan naar school, omdat iedereen het stom vindt *lol* mja.. ik draag het weleens.. maar ik wordt altijd uitgelachen omdat ze bij ons op school niet van Placebo en Limp Bizkit dus houden... (praise mijn vreselijke muzieksmaak)
|
Citaat:
|
ik draag weleens bandshirts... vooral die van edenbridge *trots*
en ik slaap in ze, heb er nu een van ragnarok aan...ach eht zit lekker en sommige zijn echt erg mooi |
Ik draag ze alleen als er een leuk printje op staat. Ik heb zelfs shirts van bands waarvan ik de muziek niet eens leuk vind.
|
Ik zou best een vest van N*E*R*D willen hebben. Of een longsleeve. Masterlijk ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb alleen een Anne Clark longsleeve die ik aandoe als ik gaar ben.. die kan je lekker om je handen rollen die mouwen.. hmm.
Niemand kent het van mijn leeftijd alleen op school leraren met lang haar ouder dan 40:D en dan vertellen ze hoe ze was 20 jaar geleden en ik hoe ze een paa rmnd geleden was:) Voor de rest vind ik het wel leuk staan bij jongens.. als het maar is van muziek die ik ook leuk vind!!! Dus geen domme limp bizkit shirts! |
Ik ga denk nen keer naar zo'n kopieerzaak en maak een Scooter-shirt
jeuhj!!! |
Ik heb er eentje, gewoon leuk om welles aan te trekken.
Hijs van Nirvana en ik vind het niet stoer doen ofzo, ik hou gewoon van kurt :) Tis ook helemaal niet speciaal meer ofzo, want ik zie wel meerdere mensen in nirvana dingen lopen, en het kan me eigenlijk niet schelen. Vond het plaatje gewoon leuk. |
Citaat:
en daarna zeg je dat je zelf vind dat je ene stomme muzieksmaak hebt omdat je het leuk vind :/ |
als print mooi is draag ik ze wel
of ik moet de band erg gaaf vinden of leuk souvernir aan concert maar over et algemeen te duur |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou wel wat dingen van The Smashing Pumpkins willen, maar ten eerste vind ik er niets van (nog niet echt gezocht ook nie :p) en ten tweede sluit 't niet echt aan bij mijn normale stijl van kleding... :/
|
Citaat:
|
Bandwear is vaak van slechte kwaliteit.. en dat vind ik dan weer jammer, want je betaalt er toch redelijk veel voor.
Ik spaar girlies van bands die ik écht tof vind, en ik vind bandwear eigenlijk helemaal niet 'show-off' staan :confused: wat is er meer 'kijk-mij-eens' aan dan aan een jas of broek of whatever waaraan je kan zien dat 'ie veel gekost heeft?? |
Citaat:
|
ik heb best veel band girlies maar draag ze eigenlijk niet zo vaak (meer) en dat is vooral omdat ik de bands van die shirts nu niet zo leuk meer vind
De kwaliteit van die shirts is meestal shitty, behalve van blue grape maar die maken dan weer haast geen girlies. verder zijn veel shirts erg lelijk:S ik koop ze alleen als ik de band echt de moeite waard vind, en het shirt mooi is. voor als jullie willen weten wat voor bandwear ik heb, hou je vast: coal chamber shirt 3 deftones shirts (ja die zijn erg mooi!:D) dreadlock pussy shirt tool longsleeve no use for a name shirt (die is heel koel) rancid shirt (foute kleur; heel lelijkpaars :S) lagwagon trui (mijn huis:)) incubus shirt en nu weet ik het niet meer:) zijn er vast wel meer, maar ik kan er niet opkomen en heb geeeeen zin om te gaan zoeken |
Heb wel wat shirts / truien . . . waarom omdat ik de dingen die ik heb kwijl vind, mag ik ?
Hemd HIM T-shirt HIM T-shirt Nighwitch Trui Green Lizard |
Ik heb eigenlijk bijna alleen maar shirtjes in mn kast met bands erop. Het zijn vooral shirts die ik gekocht heb bij de concerten of op festivals, maar ook enkele van internet, omdat die bands nooit hierheen komen. Ik draag ze gewoon omdat het altijd heel goed past, meeste topjes van de h&m zitten voor geen meter bij mij, en er staan altijd domme leuzen op zoals"University Girl 2002" ofzo. Dan liever een mooi logo van een band die ik cool vind. Het zijn vaak kindershirts waar die op gedrukt worden, en die zitten dus gewoon perfect.
In mijn klas weet niemand echt wat voor bands het zijn, ze weten wel dat het bands zijn, want ze weten dat ik vaak naar concerten etc ga, maar ze weten niet wat het voor muziek is. Ik draag het dus niet om te showen, als ik naar concerten ga pas ik wel vaak effe mn shirtje aan, want daar letten veel mensen er op en als ik bij een stoer hardcore concert een soft emo shirtje aan doe (:p soft en stoer natuurlijk sarcastisch voordat ik weer allemaal opmerkingen krijg), dat kan natuurlijk niet he ;) Nee maar, ik let er ook altijd wel een beetje op, vind het leuk om te zien dat nog meer mensen bepaalde bands cool vinden, omdat ik op school bijv. weinig mensen ken die er ook van houden. Conclusie van dit lange verhaal: ik draag het omdat de shirts mooi zitten, omdat ik de bands cool vind (en ik ook eigenlijk wel merchgeil ben) Ik heb ook veel band buttons op mn tas en een paar patches. Ik weet niet, vind het gewoon mooi. Het hoort ook wel bij mijn levensstijl he. |
Citaat:
en wat is er mis mee..? als je loopt in Kami rotzooi, Fila, Nike whatever... is het ook een vorm van.. "kijk mij nou! ik ben sown iemand!" En qua lifestyle verschilt dat gewoon enorm.. ik draag overigens alleen wel bandwear van bands die mijn favouriet gewoon zijn en niet zomaar voor de lol. tjah betreft de dure prijzen.. tiz niet anders, je moet er wat voorover hebben maar zo is dat dus ook weer met dure merken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over het algemeen vind ik er niks aan :o , maar ik wil toch wel zo'n petje van N*E*R*D.. (y)
|
Ik koop bandshirts alleen maar bij concerten. En ik ga meestal aleen naar een concert als ik de band erg goed vind. Ik heb Shirts van:
Foo Fighters, QOTSA( heel cool, met ijzeren ringetjes erin), Moby (met little bug), Luie Hond, Chili peppers, Beastie Boys en nog een zooi oude metal shirts die ik ooit van mn zus heb gehad.Maar die draag ik nooit. |
Citaat:
|
ieder z´n meug he..
|
Citaat:
|
Citaat:
maar na jou reply snap ik het ook nog steeds niet :o mischien ben ik wel et meest onnozel van allemaal :D |
Citaat:
|
Ik draag eigenlijk voornamelijk bandwear.. maar ik heb het er eigenlijk niet zo meer op, denk dat ik mn stijl maar es radicaal ga veranderen :)
Toch vind ik als aandenken aan een concert ofzo bandwear wel weer vet |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |