Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   HET algemene piercing topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=340178)

Ninnoc 13-01-2003 12:47

HET algemene piercing topic

voor al uw vragen en opmerkingen over piercings

Milk 14-01-2003 12:53

Citaat:

a new noise schreef in het topic ''labret piercing'':
Heb je ook gevraagd waarom niet?
Ja, omdat ik te weinig ruimte had tussen lip en tandvlees zou de achterkant van de piercing tegen me tandvlees schuren en dat zou dan langzaamaan verdwijnen en omdat dat niet terugkomt oid wilden ze hem bij mij niet zetten.
Ze zeiden ook dat veel mensen zo'n piercing hebben terwijl dat eigenlijk niet ''mag''/kan.
Moest ik maar bij die mensen gaan kijken hoe hun tandvlees eruitziet (ja hallo meneer/mevrouw met labret, u kent me niet, maar ik zou graag uw tandvlees willen zien...), maar ik ken niemand met zo'n ding dus.
Nu zit ik dus te denken over een lippiercing (en als dat ook niet kan ga ik flippen :mad: ).

Eleanor Rigby 14-01-2003 16:12

Citaat:

Milk schreef:
Ja, omdat ik te weinig ruimte had tussen lip en tandvlees zou de achterkant van de piercing tegen me tandvlees schuren en dat zou dan langzaamaan verdwijnen en omdat dat niet terugkomt oid wilden ze hem bij mij niet zetten.
Ze zeiden ook dat veel mensen zo'n piercing hebben terwijl dat eigenlijk niet ''mag''/kan.
Moest ik maar bij die mensen gaan kijken hoe hun tandvlees eruitziet (ja hallo meneer/mevrouw met labret, u kent me niet, maar ik zou graag uw tandvlees willen zien...), maar ik ken niemand met zo'n ding dus.
Nu zit ik dus te denken over een lippiercing (en als dat ook niet kan ga ik flippen :mad: ).

same here! :(

jannuhthapannuh 15-01-2003 18:32

Zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten voordat ik een neuspiercing laat zetten?!
Tips om ontstekingen te voorkomen, om um niet te verliezen de eerste nachten....?

Kan je eigenlijk meteen een ringetje erin doen?
ZO nee, kun je er ook een heel mini-ini knopje in laten schieten of zijn er alleen maar van die ontiegelijke KNOPPEN?

druiveke 15-01-2003 20:48

hey!!!
enkele dagen geleden heb ik een navelpiercing laten plaatsen
daar ik niet enorm mager ben (normaal) :rolleyes:
zit men piercing soms wat tss men buikie :rolleyes:
zou het kwaad kunnen?
ik heb namelijk schrik dat hij scheef gaat groeien
kan dat?

Janneke1 15-01-2003 22:04

Citaat:

jannuhthapannuh schreef:
Zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten voordat ik een neuspiercing laat zetten?!
Tips om ontstekingen te voorkomen, om um niet te verliezen de eerste nachten....?

Kan je eigenlijk meteen een ringetje erin doen?
ZO nee, kun je er ook een heel mini-ini knopje in laten schieten of zijn er alleen maar van die ontiegelijke KNOPPEN?

Gaat niet zo heel snel ontsteken (als je hem laat piercen in ieder geval) en verliezen? hoe wil je dat doen? Je moet wel goede piercing doen (niet met een bolletje aan de achterkant die je dan door moet douwen dus) maar die zo rond gebogen is..
Je kunt niet meteen een ringetje, maar gewoon een weekie of zo wachten daarmee..En je hebt bij de meeste piercers allerlei knopjes hoor! Ook hele kleine.

Janneke1 15-01-2003 22:05

Citaat:

druiveke schreef:
hey!!!
enkele dagen geleden heb ik een navelpiercing laten plaatsen
daar ik niet enorm mager ben (normaal) :rolleyes:
zit men piercing soms wat tss men buikie :rolleyes:
zou het kwaad kunnen?
ik heb namelijk schrik dat hij scheef gaat groeien
kan dat?

Dat gebeurt vast niet hoor :)
Alleen als ie heel erg ontstoken is, dan kan ie schreef gaan groeien.

substantial 15-01-2003 22:26

vraagje: kan een navelpiercing bij een man? of is het gay

ik zeg (y) mooi

Mysterons 15-01-2003 22:36

Citaat:

substantial schreef:

ik zeg (y) mooi

ringetje lijkt me niet zo mooi. zo twee knopjes lijkt me wel mooi :)

bij meisjes vind ik het zowiezo ordinair

]{ing 15-01-2003 22:41

Citaat:

MoonDance schreef:
bij meisjes vind ik het zowiezo ordinair
oh zeker niet, kan wel heel mooi zijn :)

+Luna Annwyn+ 15-01-2003 22:43

Ligt helemaal aan de jongen.

Mysterons 15-01-2003 22:45

Citaat:

]{ing schreef:

misschien wel.. maar ik heb ze alleen nog maar ordinair gezien.

sterrenmeisje 16-01-2003 10:55

even een tip voor degene met de verse neuspiercing..
ik zou zo lang mogelijk een knopje erin laten zitten, of gewoon overdag een ringetje en s nachts een knopje. je neus groeit snel dicht, en als je dus een ringetje indoet, wat dunner is dan het staafje van een knopje, dan groeit je gaatje daar omheen dicht en past er dus later geen knopje meer doorheen

als je hem laat zetten moet je ook even zeggen of je er een ringetje, knopje of allebei in wilt doen, daaraan bepalen ze hoe hoog die komt te zitten (als je een piercing heel hoog laat zetten moet er een megagroot ringetje in en das nie zo jippie)

Milk 16-01-2003 12:06

Citaat:

weezzz schreef:
same here! :(
Ik had dat eerlijk gezegd nog nooit gehoord voordat ze dat tegen me zeiden. Jij wel?

Jules 16-01-2003 12:31

Citaat:

terror koe schreef:
Ahh hmmm... ik heb ook een zeer indringende vraag.
Ik heb nu een ringetje door mn lip, maar ik wil er liever een knopje in nu (voor een subtieler effect). Maar nu zie je die knopjes (staafjes, whatever) altijd een stuk onder je lip. Kan zo'n staafje ook net onder je lip? En staat dat wel?

Ik wilde ook een knopje net onder mijn lip, maar dat kon niet volgens de piecer, omdat je dan heel snel met je tanden achter het achterkantje blijft 'haken', en dat doet dus heel zeer.. maja ik zou het gewoon even aan je piercer vragen :)

jannuhthapannuh 16-01-2003 20:44

Citaat:

*pixie* schreef:
ik zou zo lang mogelijk een knopje erin laten zitten, of gewoon overdag een ringetje en s nachts een knopje. je neus groeit snel dicht, en als je dus een ringetje indoet, wat dunner is dan het staafje van een knopje, dan groeit je gaatje daar omheen dicht en past er dus later geen knopje meer doorheen

als je hem laat zetten moet je ook even zeggen of je er een ringetje, knopje of allebei in wilt doen, daaraan bepalen ze hoe hoog die komt te zitten (als je een piercing heel hoog laat zetten moet er een megagroot ringetje in en das nie zo jippie)

Tenks voor de tips!
Enne moet je die afwisseling van overdag een ringetje en s'nachts een knopje een paar dagen/ langere tijd doen/voor altijd?!

Diana's~Acolyte 16-01-2003 20:48

Citaat:

substantial schreef:

ik zeg (y) mooi

Een navelpiercing kan supermooi zijn. Bij een mooi
buikje en een mooi jongentje.
-- zoals bij mijn Cas, die heeft een mooi gifgroen staafje :o

Maar het mag iid geen ringetje zijn, buikringetjes zijn stom.

Diana's~Acolyte 16-01-2003 20:51

Citaat:

terror koe schreef:
Ahh hmmm... ik heb ook een zeer indringende vraag.
Ik heb nu een ringetje door mn lip, maar ik wil er liever een knopje in nu (voor een subtieler effect). Maar nu zie je die knopjes (staafjes, whatever) altijd een stuk onder je lip. Kan zo'n staafje ook net onder je lip? En staat dat wel?

Het word vaak gedaan, en kan dus wel. Maar de achterkantje van
een staafje blijft waarschijnlijk wel steeds aan je tanden haken, en dat is niet zo goed voor je tandjes + doet een boel pijn.
Je kan het iig proberen en voelen hoe het zit,..

muckymouse 16-01-2003 23:10

ik wil een ringetje boven me labret

zou da gaan?

ruby soho 16-01-2003 23:21

Citaat:

muckymouse schreef:
ik wil een ringetje boven me labret

zou da gaan?

jups, k heb t andersom gehad, (naja labret onder andere labret en bovenste verwisseld voor n ringetje) moet je onderste labret wel al vrij laag zitten

sterrenmeisje 20-01-2003 13:11

Citaat:

jannuhthapannuh schreef:
Tenks voor de tips!
Enne moet je die afwisseling van overdag een ringetje en s'nachts een knopje een paar dagen/ langere tijd doen/voor altijd?!

zo lang mogelijk eigenlijk.. dan wordt het het mooiste

heavinly 20-01-2003 16:35

Citaat:

*pixie* schreef:
zo lang mogelijk eigenlijk.. dan wordt het het mooiste
ik heb eigenlijk eerst een paar dagen een knopje gehad, daarna een andere (die net zo dun is als een ringetje) maar ik heb geen last gehad van dat het lelijk is oid.. maar als je van plan bent altijd een ringetje te dragen maakt het toch in principe niet uit dat je dat doet en niet verwisselt? dan zit er toch dezelfde dikte van ringetje/staafje in?
of zie ik dit nou heel verkeerd..

Gwen. 20-01-2003 17:24

Citaat:

substantial schreef:

ik zeg (y) mooi

Ik zeg geweldig!

Gwen. 20-01-2003 17:25

Heb je lippiercings die je nauwelijks ziet?

Muizzz 20-01-2003 18:31

Citaat:

substantial schreef:

ik zeg (y) mooi

lijkt me wel mooi! (als je een mooie buik hebt dan en als je er het type voor bent)
bij jou lijkt het me wel koel (y)

~Frozen~ 20-01-2003 18:52

Ahum.....
Je kunt wel weer zien hoeveel de gemiddelde jongere weet van piercings. :rolleyes:
Ik heb er zelf op het moment 2,in me wenkbrauw en lip.Ik laat er binnekort nog 4 piercingz bijzetten.Jongens,I know everything about it.Mail me je vraag en ik mail je t antwoord terug.
Oi,Louise

2young2live 20-01-2003 19:10

Citaat:

Punk-Metal-Lo schreef:
Ahum.....
Je kunt wel weer zien hoeveel de gemiddelde jongere weet van piercings. :rolleyes:
Ik heb er zelf op het moment 2,in me wenkbrauw en lip.Ik laat er binnekort nog 4 piercingz bijzetten.Jongens,I know everything about it.Mail me je vraag en ik mail je t antwoord terug.
Oi,Louise

WOW :eek: wel twéé piercings!!!!! dus jij bent gewoon een godheid!! *aanbid*aanbid* ...jij weet er álles van!!WOW :eek:

:rolleyes:

~Frozen~ 20-01-2003 19:25

Citaat:

2young2live schreef:
WOW :eek: wel twéé piercings!!!!! dus jij bent gewoon een godheid!! *aanbid*aanbid* ...jij weet er álles van!!WOW :eek:

:rolleyes:

Weet er meer van dan jij ooit zult weten :cool:

Mysterons 20-01-2003 19:26

Citaat:

Punk-Metal-Lo schreef:

mens, ga fietsen.

2young2live 20-01-2003 19:29

Citaat:

Punk-Metal-Lo schreef:
leuk voor je meid, ik ben trots op je...

sterrenmeisje 21-01-2003 09:53

Citaat:

heavinly schreef:
ik heb eigenlijk eerst een paar dagen een knopje gehad, daarna een andere (die net zo dun is als een ringetje) maar ik heb geen last gehad van dat het lelijk is oid.. maar als je van plan bent altijd een ringetje te dragen maakt het toch in principe niet uit dat je dat doet en niet verwisselt? dan zit er toch dezelfde dikte van ringetje/staafje in?
of zie ik dit nou heel verkeerd..

op zich maakt het dan niet uit, maar het is so wie so beter om het rustig te laten genezen met een knopje erin, dan blijf je ook nerges acher haken enzo (heeft je neus s nachts minder te verduren)

bovendien zal er heus een tijd komen dat je er een knopje in wilt of moet (voor je werk dus, zoals ik) en dan is het prettig dat je niet een knopje door een gat hoeft te raggen dat daar veel te dun voor is, omdat er altijd een ringetje in hefet gezeten

eeeej substantial... navelpiercings bij mannen zijn echt heel cool... vooral zoals bij die magnum reclame.. met een tattoege er omheen... ik probeer me vriend al weken om te parten maar hij wil niet :( dus doe jij het maar dan heb ik er nog een heel klein beeetje me zin

Stevill 22-01-2003 22:04

Citaat:

substantial schreef:

ik zeg (y) mooi

ik heb een navelpiercing en ik vind em zelf wel mooi.

cha0s 22-01-2003 22:08

Citaat:

Punk-Metal-Lo schreef:
Ahum.....
Oi,Louise

aggut, het alwetende piercing orakel...
ik heb er in totaal 9 en ik prikte een deel ervan zelf, dus jongens, i know everything about it :rolleyes:

't is leuk dat je er wat vanaf weet, maar pretendeer nou niet meteen alwetend te zijn, arrogantie is 'n zwaktebod.

Stevill 22-01-2003 22:26

Citaat:

cHa0s schreef:
aggut, het alwetende piercing orakel...
ik heb er in totaal 9 en ik prikte een deel ervan zelf, dus jongens, i know everything about it :rolleyes:

't is leuk dat je er wat vanaf weet, maar pretendeer nou niet meteen alwetend te zijn, arrogantie is 'n zwaktebod.

psies Gay-os en ik hier zijn de orakels en hardcore zelf piercers :p

cha0s 22-01-2003 22:27

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
psies Gay-os en ik hier zijn de orakels en hardcore zelf piercers :p
gay-os.. d'oh... :\
Offtopic: onze partij heeft 't vanaaf niet gered he, in de verkiezingen... ;)

cha0s 23-01-2003 00:35

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Gay-os
By the way: It's pronounced BOB, okay?!? So get it right!
[/offzetopic]

maar ontopic, zit ik met 'n klein dilemma.. nou ja, dilemma, ik blijf twijfelen tussen 'n Orbital of 'n Industrial voor in m'n linkeroor.

Stevill 23-01-2003 00:37

Citaat:

cHa0s schreef:
By the way: It's pronounced BOB, okay?!? So get it right!
[/offzetopic]

maar ontopic, zit ik met 'n klein dilemma.. nou ja, dilemma, ik blijf twijfelen tussen 'n Orbital of 'n Industrial voor in m'n linkeroor.

gewoon blijven meppen op de spijkers jongen.

Gwenniej 23-01-2003 14:56

Argumenten om me ouders over te halen voor een tong piercing :D

het mag van hun alleen maar niet omdat ze het zelf niet mooi vinden
dus dan zeg ik altijd, mjuh je ziet hem toch niet! k hou me mond dan wel dicht bij jullie in de buurt, mjuh dan is het van als je hem toch zelden ziet...waarom zou je hem dan nemen

:(

cha0s 23-01-2003 15:01

Citaat:

Gwennygirl schreef:
waarom zou je hem dan nemen
:(

eh, bijv:
het is iets voor jezelf, wat je voor jezelf mooi vind, voor jezelf 'n verrijking vind, het is niet iets wat je per sé aan anderen wil laten zien.

~Frozen~ 23-01-2003 16:08

Ah Chaos,ik zie dat jij er ook weer bent.
Nou jongens,mijn excuses hoor,ik wil echt niet arrogant overkomen :)
Piercen is gewoon iets belangrijks in me miezerige leventje :p

cha0s 23-01-2003 16:17

Citaat:

Punk-Metal-Lo schreef:
Ah Chaos,ik zie dat jij er ook weer bent.
Nou jongens,mijn excuses hoor,ik wil echt niet arrogant overkomen :)
Piercen is gewoon iets belangrijks in me miezerige leventje :p

k :) in 't mijne ook, maar je post kwam echt zo over van: "ik weet alles, en jullie bar weinig" (en dan noem je in 'n ander topic 'n septum-piercing 'n stierenring, beetje curieus dan ;) :p)

~Frozen~ 23-01-2003 16:21

Citaat:

cHa0s schreef:
k :) in 't mijne ook, maar je post kwam echt zo over van: "ik weet alles, en jullie bar weinig" (en dan noem je in 'n ander topic 'n septum-piercing 'n stierenring, beetje curieus dan ;) :p)
Ja sorry daarvoor,ik had gewoon me dag niet :(
Ik noemde het een 'stierenring' zodat iedereen tenminste
zou weten waar ik t over had :P
*offtopic* Je zit toch ook op punx? *offtopic*

cha0s 23-01-2003 16:42

Citaat:

Punk-Metal-Lo schreef:
*offtopic* Je zit toch ook op punx? *offtopic*
*shit* betrapt...
mja, kzit er wel op, maar eigenlijk alleen voor de concertagenda, want op dat forum zitten soms echt mongolen. :) (als in, op z'n minst de helft is poseur :p)

~Frozen~ 23-01-2003 16:47

*zo offtopic als de tering*
same here.Forum zuigt,maar nu weet ik tenminste waar
alle bandjes spelen :) da's wel handig
Mag ik je legaal mailen? :rolleyes:
*zo offtopic als de tering*

Heeft iemand een piercing op een 'vreemde' plek?
(denk:geslachtsdelen,tandvlees,hand...)

cha0s 23-01-2003 16:51

Citaat:

Punk-Metal-Lo schreef:
Mag ik je legaal mailen? :rolleyes:
eh, sure... (vanwaar roloogjes? :\)

a new noise 23-01-2003 17:10

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Heb je lippiercings die je nauwelijks ziet?
misschien kun je een transparante piercing nemen

a new noise 23-01-2003 17:11

Citaat:

]{ing schreef:
inderdaad kep nix tegen gewone navelpiercings die wél mooi zijn. en ik heb nix tegen angela-rondom-de-nave-piercings

jannuhthapannuh 23-01-2003 18:36

Citaat:

*pixie* schreef:

PROBLEM: krijg het ringetje niet dicht..waaaah! :mad: Ik heb tot bloedens toe gefrutseld maar ut lukt niet! Is daarvoor misschien 'n speciale techniek? :confused:

StarGlitter 23-01-2003 19:52

Citaat:

a new noise schreef:
inderdaad kep nix tegen gewone navelpiercings die wél mooi zijn. en ik heb nix tegen angela-rondom-de-nave-piercings
*kuch* oppervlaktepiercings *kuch* :o

Gwen. 23-01-2003 22:29

Citaat:

a new noise schreef:
misschien kun je een transparante piercing nemen
bestaan die?

ach ik weet het ook niet meer of ik het wel wil

wat zijn de nadelen van een madonna piercing?
hoe duur?
hoe snel gaat het ontsteken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.