![]() |
Wat zijn deze zinen in het engels
1. Vrouwelijke passagiers zijn niet meer veilig
2. Ik laat mijn vriendin of zus nooit alleen in het donker naar hui gaan 3. De politie beschermt de meisjes onvoldoende 4. Ik wil niet dat mijn vader me wegbrengt 5. Ik ga op karate om mezelf te beschermen. bij voorbaat dank voor de vertalingen |
1. women passangers are not safe anymore
2. I never let my girlfriend or my sister go home alone in the dark 3. The police is not protecting the girls enough 4. I do not want my father to take me away 5. (weeknie) kan niet beloven dat ze goed zijn ps:suc6 ;) |
Female passengers aren't safe anymore.
I never let my girlfriend or sister go home alone in the dark. The police isn't protecting the girls good enough. I don't want my father to see me off. I'm going to join a karate-class for self-protection. |
Nog een paar ligte puristische verbetering
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik daarbij stilsta: I will never alow my girlfriend nor sister walking home alone in the dark, all alone. Maar dat is de toekomst, dus het moet zijn (we blijven ad gang ;)) I never alow my girlfriend, nor my sister to go home, all by herself in the dark. |
.
|
Is het niet:
The police isn't protecting the girls well enough. Voor mijn gevoel is dat beter. |
Citaat:
|
You play good enough ..... You are well enough (n)
You play well enough ..... You are good enough (y) "well" denk ik dat het moet zijn! Ik speel goed. Ik speel goed/fijn/mooi (genoeg). Naar mijn mening is dat een bijwoord hoor :confused: (genoeg is 'n telwoord of bijwoord) (een bijvoegelijk naamwoord zegt nooit iets over een bijwoord) |
1. Female passengers are not safe anymore.
2. I never let my girlfriend or my sister go home on their own when it's dark. 3. The police aren't protecting the girls enough. 4. I don't want my father to see me off (als je vergezellen bedoelt). 5. I'm going to follow some karate-classes to be able to protect myself better. |
mooi opgelost laula :)
|
Citaat:
well zegt toch iets over het werkwoord beschermen? Een bijwoord zegt iets over een werkwoord of een bijvoeglijk naamwoord,toch? |
just det :)
|
Dank je wel jongens en meisjes
|
Citaat:
En ik dank dat het "The police aren't protecting the girls well enough." is. De Engelsen zien namelijk een groep niet als een geheel zoals wij maar een veelvoud van mensen. Het is dan ook "Manchester United have won agains Chelsea". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |