![]() |
gezeur allemaal
heej,
Pas geleden is er dus iemand achter gekomen dat ik iemand leuk vindt. Ze wilde gelijk weten wie het was omdat ze zo nieuwschierig was. Ik heb het dus niet gezegd, omdat ik het nog voor mezelf wilde houden. Nu krijg ik net een telefoontje van degene die ik dus leuk vind dat ze gehoord had dat ik iemand leuk vond, en begint allemaal te vragen wie het is enzo. Maar zij is het dus.... en ik kon en wilde dat niet zeggen omdat ik aan de telefoon dat geen goed moment vindt enzo.. en ik weet eigenlijk niet eens of ik wel verkering wil enzo. Mijn probleem is dus nu hoe ik het goed krijg dat er niet meer gezeurd word en dat het meisje wat het dus is niet gekwetst wordt. wie kan mij helpen???? k zit er echt mee nu. doei |
Tegen allebei zeggen dat ze niet zo moeten graven. Dan effe afwachten en alsnog tegen dat meisje die je leuk vindt zeggen dat je haar leuk vindt.
|
als ik dat zeg zeggen ze: flauw hor, en een minuut later zeuren ze weer. k denk dat ik tegen het miesje wat het dus heeft door zitten lullen even hard ga uitvallen ofzo, k vind het echt stom ze heeft nog gezegd dat ze wel te vertrouwen is en dat ze niks door zou zeggen als ik de naam zei
|
Tegen die ene vriendin zeggen dat je dat niet echt kunt appreciëren, zulke acties.
Tegen dat meisje, tja, op 't juiste moment het haar vertellen, maar dat moment, dat moet je zelf aanvoelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |