![]() |
Shoe Fashion
Welke schoenen zijn of worden helemaal HOT!
En welke ubernot??? Deze schoentjus hebben we al genoeg gezien (n) http://media.colehaan.com/colehaan/i...1872_000_1.jpg In komen van die afzaklaarzen & platte ballerina's http://www.trendystyle.nl/fashion/ba...schoenen_1.jpg |
Jezus wat zijn die laarzen verschrikkelijk lelijk. Goed. tot zover m'n nuttige bijdrage.
|
Ik vind de schoenenmode echt vreselijk :p
Doe er mooi niet aan mee..(alsof ik dat al ooit doe..) Tuttige rare dingen.. (n) |
Maakt me niet zoveel uit, maar iig geen punten meer.. Gewoon elegante schoentjes maar ja dat schijnt nogal raar te zijn...
|
Ik heb volgens mij nog nooit schoenen gezien die in de mode waren, en nog mooi ook..
|
Citaat:
waren mooie dan die op ut plaatje (y) |
ballerina's zeker weten.
Ik heb al hele leuke gezien! (y) |
Citaat:
van die retro nike basketbalschoenen en het is 'heel leuke' |
Citaat:
|
cowboylaarzen worden helemaal hot, ook snowboots met haren en suede eskimolaarzen.
|
tja, wat hot wordt weet ik niet, maar ik vind sneakers toch nog altijd het chillst, en dan met name de oldscoolers... (y) maar ik loop meestal n paar hypes achter dus tja...
|
Tjah....
shoe fashion... Ik geef niet zoveel om schoenen. Schoenen worden toch vies(n) Daarom draag ik het liefst een paar goedkope sneakers... |
Schoenen in de openhaard schijnt hot te zijn. Handig voor in de winter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb best veel schoenen, wat ik 't meeste draag, zijn mijn:
- Nike Low Dunk (rood met Wit) - Roberto Boticelli's (zwart) - All Stars (rood) - Zippers (zwart) |
Wat hot is/wordt weet ik niet, ik hoop alleen dat die godawful puntschoenen eindelijk eens wegrotten in de hel waar ze horen. :o
Ik kan al maanden geen schoenen kopen omdat ze alléén van die puntschoenen hebben. Ik hoop dat ronde punten in de mode komen, nouja, in de mode is ook weer teveel, gewoon in de winkel, daar ben ik tevreden mee. :) |
Ik was op zoek naar ballerina's met een ronde punt en dat is echt hard werken. Vind de afzaklaarzen trouwens echt super, maar dan wil ik wel zwarte.
|
Citaat:
|
oldskool/vintage sneakers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal aan de "UGS" dames
|
tjees met zo'n bolle neus ofzow toch.
kheb ze ook al bij poco loco gzien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Humor is subjectief. Ik weet mijn hele leven lang al dat ik een aparte vorm van humor heb. Als ik er om kan lachen deel ik het. Als jij er om kunt lachen vind ik dat fijn. Als je er niet om kunt lachen, jammer, maar ik ga me niet aanpassen aan jouw humor. Hint: ignore list, en mazzel! Citaat:
Hehe, oud zeer? GNUf & Peace, J. |
Ik snap dat niet, hè. Een nieuw soort schoenen, allemaal rennen naar de winkel. Dan ben je hot, en dan ineens weer not, en dan moet je weer nieuwe.
En een beetje variatie in de winkels is ook te veel gevraagd. Potverdriedubbeltjes. |
Citaat:
Ja, ik vind het echt irritant dat er overal puntschoenen zijn en bah. Gelukkig gaan skateschoenen enzo niet zo met de mode mee :) |
Citaat:
|
Citaat:
dacht van niet... |
Citaat:
Ik begrijp het ook niet dat mensen de behoefte voelen om elke maand een nieuw paar te kopen. Bah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schoenenmode kan me echt niets schelen (ok, ik loop niet op Scapino schoenen). Ik ga mijn voeten niet in zo'n puntschoen wurmen terwijl ik het er echt niet uit vind zien. Voor mij gewoon makkelijke schoenen, sneakers.
|
Ik vind die efteling schoenen er nog steeds niet uitzien..
Die met die punt eraan... Of die schoenen die open zijn tot aan je teennagel, en allene ene zool hebt.. |
Ik houd de C1rca lijn altijd goed bij.:D
|
wat is er mis met scapino?
|
Citaat:
Maar ik ben nogal kritisch. Ik hoop dat ronde neuzen weer in worden, want dan kan ik ook weer eens leuke schoenen kopen (schoenen die ík leuk vind bedoel ik dan). |
Volgensmij komen ronde neuzen weer in, dus als je over een paar maandjes nog een keertje gaat kijken zijn het vast niet allemaal punten meer. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |