![]() |
neuk!
neuk! is uit elkaar...(al een tijdje) das jammer maar wat ik me af vroeg wat zijn ze gaan doen? op het laatste concert zeiden ze dat de rappers doorgingen....maar is daar al wat meer van bekend?
|
Voor zover ik had begrepen zijn ze gewoon weer doorgestart?
[edit] met idd een aantal nieuwe bandleden..onder andere ex-lid van uppercut als ik het me goed herinner [/edit] |
op de site staat nix over een doorstart ofzo.....
|
Ze hebben nieuwe bandleden gevonden en zijn daar nu druk mee aan het oefenen. Ik geloof alleen niet dat het allemaal zo soepeltjes loopt. Moeilijke ventjes ofzo. ;)
Lees de vorderingen op hun eigen forum. --->> www.n3uk.com |
waarom zijn hier zo vaak neuk topics ?
|
Citaat:
|
hey fuck zijn ze uit elkaar :( ik wou best graag nog naar een optreden van ze maar ja dan ga ik wel naar zon andere band ofzo :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-gothic is what happens to you when you're busy posting a reply- |
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
metal!
|
ineens.... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<untrue-mode> ik heb neuk! nog nooit gehoord, iemand dl-tips? </untrue-mode>
|
dood ga je toch
hou je vast robot chaos je ziet toch dat ik lam ben nooit meer draaien volwassen drijfzand dl tips genoeg toch? :rolleyes: |
Citaat:
vergat je ;) |
saaie muziek
|
Citaat:
|
de zanger vond ik nie zo kewl. die was een keer mee met beyond 93 en toen zat ie me heel tijd af te zeiken omdat ik een stropdas om had. Kneus... :)
|
je beste vriend de politie :) echt een mooi tekst :)
|
Citaat:
|
Citaat:
(is alweer een tijdje geleden, heb ze als t laatst in sneek gezien, dus ben het stiekem alweer een beetje vergeten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is gewoon kut dat ze uitelkaar zijn.. hun shows zijn absoluut tof en ze kwamen best vaak langs...
http://www.n3uk.com/images/iduna.JPG ik mis ze best wel ;) |
Citaat:
|
Ben wel benieuwd naar hun volgende cd. Ik vond dat ze steeds een trapje hoger gingen, met als hoogtepunt die laatste cd, die is wel erg cool (vind ik), volwassen teksten, beter uitgewerkte nummers, en veel eerlijker, niet zo 'stoer'.
Ben benieuwd. |
bloesjesman!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yoooo neuk fans!
Ik vind het een fantastische naam voor een band!(not) Maar ik zou graag info over die band willen hebben. Wat voor muziek maken ze..... En is het een facistise groepering? Of ben ik daar ook welcome? peaCe |
*PROEST* :rolleyes:
"Yoooo neuk fans! DANKU Ik vind het een fantastische naam voor een band!(not) IS EEN KWESTIE VAN SMAAK Maar ik zou graag info over die band willen hebben. ZOEKT EN GIJ ZULT VINDEN Wat voor muziek maken ze..... TYP NEUK IN BIJ KAZAA O.I.D.? En is het een facistise groepering? HOE KOM JE DAAR ZO BIJ? Of ben ik daar ook welcome?" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |