![]() |
Stram bestuurder mishandeld
Trambestuurders hebben maandagmiddag de Rotterdamse tramlijn 2 een uur stilgelegd nadat een collega eerder die dag door een scholier mishandeld was. Dit heeft woordvoerder van openbaarvervoerbedrijf RET Henk Buis bevestigd.
Volgens Buis stapte een groep jongeren de tram in en begon zich meteen provocerend te gedragen. De trambestuurder sprak de jongeren hierop aan waarop een van de jongeren de bestuurder in het gezicht spuwde en de man te lijf ging. De bestuurder kreeg enkele klappen maar kon de scholier in bedwang houden. Volgens woordvoerder Brigitte van der Pol van de politie Rotterdam is de jongen aangehouden en verhoord. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt. |
proces-verbaal.....
ik zou hem graag gestraft zien worden note: dit soort dingen mag dus niet meer, t voegt niets toe |
Citaat:
|
Trambestuurders onderbreken werk na mishandeling
Gepubliceerd op maandag 13 januari 2003 18:58 ROTTERDAM (ANP) - Bestuurders op de Rotterdamse tramlijn 2 hebben maandagmiddag het werk bijna twee uur neergelegd nadat een collega door een jonge passagier was mishandeld. Vervoerbedrijf RET zegt begrip te hebben voor de actie van de trambestuurders. RET betreurt wel dat reizigers op het traject Charlois-Lombardijen er hinder van ondervonden. De bestuurder van lijn 2 vroeg een groep jongeren de tram bij de Kromme Zandweg te verlaten omdat ze zich misdroegen. Volgens de RET spuugde een jongen de man daarop in het gezicht en ging hij hem vervolgens te lijf, daarbij aangemoedigd door vijf andere jongeren. De dader is aangehouden, aldus de woordvoerder van de RET. Hij is vastgehouden tot de politie er was. De politie kan de aanhouding niet bevestigen. Lijn 2 is volgens een zegsman van de RET ,,een lijn waar geregeld incidentjes voorkomen. Er sneuvelt weleens een ruit, maar zoiets als dit is bij mijn weten niet eerder gebeurd.'' Copyright 2003 ANP |
Citaat:
wat voor straf stel jij dan voor? met die straffen hier leren ze het iig niet af. |
Citaat:
:p Mja, ik hoor er eigenlijk nog bij te zeggen dat ik t ook niet eens ben met een proces-verbaaltje. Ik weet niet precies wat voro straffen er op zulke dingen mogelijk zijn, t moet natuurlijk wel een straf zijn die haalbaar is. Ik dacht aan een aantal weken cel en behoorlijk wat uurtjes taakstraf. |
Citaat:
wedden dat die gast na een dag alweer wordt vrijgelaten? |
Citaat:
als het niet minder is (en ja, dat vind ik ook belachelijk) |
omg :eek: , sorry wat voor ZIELIGE opgefokte pubertjes doen dat?? echt van 'kijk hoe stoer ik ben' , jezus hey dat doe je toch niet, net zoals die conducteurs inmekaar slaan, ook zoiets triests
|
ik had erbij moete zijn met een paar vrienden, kon je lachen :D :p ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |