![]() |
tegelijk klaarkomen
is dat wel eens iemand gelukt/toevallig overkomen
en hoe doe je dat dan?? ga je dat timen ofzo, of gaat 't toevallig? |
lukt mij vrijwel altijd...
ennem.... best makkelijk... gewoon orgasme tegen houden tot de ander klaarkomt... is misschien voor meisjes makkelijker dan voor jongens... of voor mij makkelijker dan voor de rest van de wereld... of zoiets :) heb hoe dan ook... als er een jongen in je klaarkomt voelt dat goed genoeg om meteen zelf klaar te komen, als je toch al bezig was... |
is niet zo moeilijk anders gaan bewegen als je bijna klaarkomt zodat het niet zo lekker meer is. en dan wanneer zij bijna komt klaarkomen. lukt bijna elke keer
|
bij mij lukt t ook altijd, omdat ik meerdere malen kom,en heel makkelijk en snel, en mijn vriend dan ook heel lekker beweegt is t zo gebeurd
|
Citaat:
|
nou heb ik een vraagje hoor, want bij ons lukt het niet..
welk standje hebben jullie dan? en wie stimuleert dan zeg maar de vrouwelijke persoon.. de man of vrouwtje zelf? |
Citaat:
en t vrouwelijk persoon wordt bij ons niet gestimuleerd(ik denk dat jij vingeren bedoelt oid) maar bij ons gewoon door t neuken zelf |
Ik snap nooit waarom mensen altijd tegelijk klaar willen komen...
of iig. Zo lijkt het in mijn ogen. |
Citaat:
Ennuh Stefanlovertje, je kunt het op zijn hondjes doen, dan kan je vriend je ondertussen vingeren, en hij kan ff stoppen als ie bijna klaarkomt zodat jij er ook dichter tegenaan zit... Moet lukken!! Anyway, ik kom soms tegelijkertijd met hem klaar, soms zelfs eerder, als hij erg wisselt van standje (bijv rechtop zitten, plat liggen, snel, langzaam) word ik super opgewonden en dan kom ik snel klaar... |
Citaat:
|
Mijn vriendin en ik komen soms tegelijk klaar. Tis leuk, maar echt niet zo heel bijzonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Klaarkomen door het neuken zelf zeg maar, lukt in geen 100 jaar. |
Citaat:
|
is vaak voorgekomen dat ik tegenlijk als mijn partner (als ik die had) klaarkwam. Gewoon timing.
|
Nou, ons lukt het niet. Welke standjes ook, mijn vriendin komt niet klaar van enkel penetratie.
|
Citaat:
same here |
samen klaarkomen is zoooooo handig
toen ik dat nog niet wist was het altijd zo: *òfwel ik was gekomen en moest dan wachten totdat hij eindelijk zover was... een tijdje na t orgasme maak je geen vocht ofzo meer aan, dus dan gaat het schuren en bla... allemaal heeeel vervelend :o *òfwel hij was gekomen en dan moest ie eerst bijkomen voordat hij nog zich met mij bezig kon houden... maarja, dan was de lust alweer over natuurlijk... heel onbevredigend allemaal Ik begrijp dus heel goed dat jullie dat graag willen :) ... maar weetje, bijna geeneen meisje is in staat enkel door penetratie klaar te komen. Ik vinger mezelf gewoon altijd tijdens de sex en dat gaat prima. Ik kan er beter bij en weet precies wanneer ik wat wel en niet moet doen. Soms als je een standje aanneemt waarbij hij d'r wel bij kan, dan wissel je omstebeurt af ofzo. Het is heel handig, en gewoon veel fijner (y) :) (niet persé omdat samen klaarkomen zo geweldig is, dan wel omdat je niet die beslommeringen erna hebt) Het is grappig, want mijn huidige vriendje is er enorm verbaasd over dat we altijd samen klaarkomen. Laatst maakte hij er een opmerking over, dat dat toch wel heel bijzonder was ofzo en dat we elkaar zo goed aanvoelden... liev... :D ik voel gewoon mezelf nogal goed aan ;) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oefening baart kunst! (y)
Hmm. Wij komen meestal tegelijk klaar, vinden we intiemer e.d. Soms door alleen penetratie, maar niet altijd. Het is geweldig. |
Het is mij nog nooit gelukt.
|
We proberen het wel, maar als het gebeurt is het meestal toeval :confused: ...
Lig ik mezelf in te houden, komt ie zomaar plotseling zonder aankondiging... tsja, en dan ben ik te laat :D! |
heb ik 2 keer meegemaakt met m'n ex, niet getimed ofzo. Was echt super gaaf!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |