![]() |
Stel, ik ga een basgitaar kopen van 400 Oiro of minder. Welke moet ik dan kopen?
En waarom?
Of moet ik doorsparen voor een duurdere? Zo ja, welke? |
Mijn Hartke B15.
Want dan maak ik winst. |
Ik denk dat een ":p" hier op zijn plaats is. Dus bij deze :p.
Welke wil jij gaan kopen Glow? |
olp musicman, 385 oiro
das de goedkopere versie van de musicman stingray, ik vind 'm persoonlijk fijner dan de dure versie, ligt fijn in de hand en heeft een prachtig geluid |
Citaat:
Ibanez vind ik bijzonder prettig spelen moet ik wel zeggen. |
OLP, zeker!
|
man, je hebt net een basgitaar
|
Citaat:
Je kan nu wel een van 400 kopen, maar over een tijdje zie je een geweldige gitaar van 700 of meer.. |
zo doe ik het ook met mn drumstel.
koop over een paar jaar wel een hele dure mooie nieuwe, dan bvb over een jaar een wat betere dan wat ik nu heb. mischien wijs: investeer in een goeie basversterker |
Citaat:
|
:d
|
Ligt aan de soort muziek die je wil gaan spelen , ik zou zeggen een Olp idd of een Epiphone Thunderbird IV reverse ofzo
|
Citaat:
|
wie? ik of Rhinus?
Ik breid al zat uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
ende evil :D
|
een ibanez soundgear.. nieuw te koop vanaf ongeveer 400 euro ofsow.. (kweet dat niet helemaal zeker.. bij een muziekwinkel hadden ze tenminste vanaf zoiets.. alleen misschien zijn der nog goedkopere modellen).. 2de hands heb je die tog wel voor 200 euro..
speelt heel fijn.. dunne hals.. blabla.. :) |
Citaat:
Kijk, dat is wel aantrekkelijk; voor dat geld wil ik d'r nog wel een keer een kopen... kost me amper extra (kan voor m'n huidige wel wat geld krijgen..) en ik vind ibanez echt heerlijk spelen... Overigens heb ik vrij positieve verhalen gehoord over Yamaha? Prijs/kwaliteit schijnt zeer ok te zijn.. |
Citaat:
wat voor 1 heb je nu dan? Yamaha speelt goed jah.. en is idd niet te duur.. ik heb voor mijn yamaha BBN5 (5-snarig dus) en marshall 30W versterker erbij 220 euro betaald.. (wel tweedehands.. en een stuk minder dan het eigelijk 2dehands waard is :p).. |
Ik vind yamaha bassen echt zo vreslijk spelen ik weet niet waarom , echt ik vind het echt ondingen...btw no offense ofzo, geef mij maar Gibson / Epiphone Thunderbird Reverse , ofzoiets dergelijks
/ on topic Cort zijn ook goeie bassen voor weinig geld spelen ook erg fijn /on topic |
tuurlijk de OLP
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |