![]() |
Titels van boeken die gaan over zelfmoord?
Ik heb een vraagje, ik moet voor Nederlands 3 boeken over zelfmoord lezen... weet er iemand misschien wat titels? (geen spijt van Carry Slee..die heb ik al)
Alvast bedankt, |
BEROEMDE ZELFMOORDEN WEISSENSTEINER, F
BOEKEN VOOR ONDERWEG DE DOOD IN DOORDRUKSTRIP SPAINK, K. DE LAST VAN HET LEVEN DEMYTTENAERE, B. DE NACHT IS NABIJ JAMISON, K.REDFIE DE ZELFMOORD VAN DE MEISJES EUGENIDES, J. DE ZELFMOORD VAN DE MEISJES EUGENIDES, J. DE ZWARTE ZON BROUWERS, J. MENSELIJKE BOMMEN REUTER, CH. MIJN ZELFMOORD ROORDA, H. OM ZES UUR ZOU ZE KOMEN ETEN POST, B. De zelfmoord van de meisjes Auteur: Jeffrey Eugenides Sorry voor de capslocks Heb het direct gekopiërd, van een site. Libris.nl |
echt superbedankt, heb ik zeker wat aan! en nu nog gaan zoeken en lezen, hehe
maaruh jah bedankt igg... |
Bint van Ferdinand Bordewijk
De trein naar Tarascon van Andreas Burnier Het verhaal door Koos van Zomeren |
Het ultieme zelfmoordboek is The myth of sysiphus van Albert Camus.
|
van dirck bracke; het uur nul
en al het water van de zee van ? zijn wel allebei jeugdboeken... |
Ordinary People van Judith Guest. Dit gaat over een jongen die na een zelfmoordpoging zijn leven weer op probeert te pakken en het verhaal wordt verteld door de jongen zelf en zijn vader.
Nadeel is wel dat het boek in het Engels geschreven is, maar je kunt ook altijd de film nog bekijken. |
Citaat:
Heb ik even opgezocht... maar idd wel jeugdboek, weet niet of je dat mag/kan gebruiken?? Succes!!! |
bint gaat toch niet over zelfmoord maar ik begin er net in.
|
Van de koele meeren (?) des doods - F. van Eeden
Maar het leest niet zo snel door.. |
Een goed boek over zelfmoord vond ik een van de laatste boeken van Joost Zwagerman, Zes sterren. Ik heb hem gelezen voor nederlands.
------------------ L1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |