![]() |
DJ Shadow? DJ Krush?
Mwah, ben hier al een tijd niet geweest, dus ik zou niet weten wat voor posten er hier zijn geweest .. maar ja goed ik wou toch zelf even iets aandragen :)
Hehe DJ Shadow en DJ Krush gewoon superweg goeie DJ's hebben mensen tips voor me? Wat qua muziek beetje richting deze 2 dj's gaan? |
met dj shadow en dj krush heb je wel meteen de 2 toppers in het genre... downtempo hiphop gemixt met triphop en breaks.
rjd2 - deadringer is wel ok... |
dj shadow is erg fijn idd :)
|
Citaat:
maar inderdaad ..dj shadow en dj krush zijn gelijk de toppers [hmmm ..neem ik eigenlijk gewoon letterlijk de zin over ;) ] maaruh ....probeer ook eens handsome boy modeling school's 'so ..how's your girl' [of iets anders van Dan the automator] of company flow's 'little johnny from the hospitul' allebei 2 hele goeie albums. |
wow thanks :) ik ga gelijk downen :) echt bedankt!!
|
Citaat:
|
dan the automator is (y)
kid koala is ook erg coel.. |
DJ Rectangle !
|
DJ van Company Flow is toch DJ Q-Bert, en niet Shadow ???
Ik heb phatte track van DJ Shadow vs Cut Chemist... 2 Meesterlijke DJ's... |
Ben ook maar eens gaan Imesh'en.. Godallejezus, wat is Organ Donor van DJ Shadow een vet nummer zeg.
|
shannieeee :D
|
Citaat:
|
ORGAN DONOR! :cool:
|
krush is veel koeler als shadow hoor :p
eh *heeft niets nuttigs te vertellen* |
Citaat:
'Organ Donor [Extended Overhaul]' De originele versie haalt het bij lange niet bij dit nummer. maar ik denk wel dat je de remix versie hebt. ..ultiem breakdance nummer. ik weet niet of mensen ze kennen, maar probeer anders ook eens 'High Noon' en 'Right Thing/GDMFSOB' (eerste gedeelte is een beetje irritant, maar gaat daarna over in een vette break) |
Citaat:
Q bert zat bij I.V.S.P maar die zijn uit elkaar en company flow zijn ook uitelkaar een lange tijd al. |
DJ Kicks is ook wel leuk. De mix van Kid Loco van hem is zeer relaxt! En misschien vind je Thievery Corporation is wel leuk...
|
Ha Angelalieeeeee :D heehhehehehe
DJ Krush cooler dan DJ Shadow? hmm ben ik niet met je eens .. DJ Krush is ook masterlijk uiteraard .. dat zeg ik niet ... De tracks van DJ Krush en DJ Shadow, die roeleren hard!! |
[Stoere mode aan] ik heb zo ongeveer alles van Shadow (hoop import) :o
|
probeer ook eens amon tobin (bijv. rhino jockey en nova)
dj krush vink zwaar ok, dj shadow (y) :cool: :cool: blood on the motorway :cool: |
Citaat:
mr. len ? en dat ze uit elkaar zijn, dat snap ik ook nog wel... |
Citaat:
Q-Bert heeft trouwens ook wat zwaaar leipe tracks gemaakt met Mixmaster Mike !!! |
dj shadow is wel relaxt :cool: (y)
|
Citaat:
heb net paar tracks van hem neergeladen... waaronder organ donar (extended overhaul) bedankt voor de tip (y) maar jij weet wel of q-bert bij co flow zat... |
Nathaniel Merriweather (ook van dan the automator), DJ Serg, JEL - Greenball en achja, een stukje scratchen van dj CutKiller gaat er altijd in :D
|
Citaat:
|
Citaat:
heeeeeeeeeeeeeeeej whahaha :D (Nienke is dit dus) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ook goed... :rolleyes: :p
|
Yeah, DJ Shadow rulezz!! Ga zometeen gelijk kijken waar ik die opnamens heb (ergens op tape, geloof ik).
( tot zover mijn bijdrage :cool: ) |
ik zie trouwens dat u.n.k.l.e. ook nog niet genoemd is in dit topic, wat me wel verbaast.. is een project van dj shadow met een andere meneer (james lavelle)
aanraders: unkle & thom yorke - rabbit in your headlights unkle & richard ashcroft - lonely soul unkle & ian browne - be there unkle - celestial annihilation ik vind het erg (y) en cinerex heeft ook wel wat weg van dj shadow, komen uit belgie download: shine tumble weed blow tenderly the day i lost my shadow this is for you |
die zal ik morgen wel ff tsjekken dan..
|
doe mij Krust maar, Kloaking Devices roeleert uw hoofdpijn.. :D
En die laatste Shadow zuigt imho... echt booooooring. |
U.N.K.L.E. heb ik ff gestjekt, en ik vind er niks aan !!!
sorry... |
Opmerkelijk genoeg heeft nog niemand Coldcut genoemd. Dus bij deze... :)
|
las trouwens in de oor dat er een nummer van unkle samen met badly drawn boy gaat uitkomen (of is die al uit?) (y)
|
Citaat:
ik las wel ergens dat op de nieuwe cd van unkle lavelle gaat samenwerken met queens of the stone age en massive attack.. |
Citaat:
die hadden ook een phat nummer samen met mos def gemaakt voor de soundtrack van blade 2 |
DJ Shadow is veeeet =]
|
dj shadow is super!!!! :D
|
dj shadow (y)
ook goeie: amon tobin |
Citaat:
|
geef mij maar Cut Chemist en DJ Babu !!!
|
thanks thanks thanks voor the tips .. ik heb trouwens andere DJ
roni size .. ook wel heel kewl .. wordt je soms wel crazy van maar zo af en toe is het errug dope! |
Citaat:
|
ook het uitchecken waard: underwolves
|
roni size is een puur DnB DJ joh...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |