![]() |
Waar zitten hier de mastur-beren?
Kijk, mensen doen nogal veel verschillende dingen op het gebied van seks. Ik noem masturberen, beffen, pijpen, anaal, poepsex en plassex. Maar zijn dieren ook 'into' deze variaties? Ik kan me namelijk zo niet even het beeld voor de geest halen van een poes die een kater zit te pijpen. Weet iemand hier wat meer van?
|
nee, dieren oen het niet voor lol.. maar om voor te plante.. ik geloof alleen dat varkens ofzo het ook nog lekker vinde.. ach heb die onzin ooit eens geleze ergens
|
varkens hebben een orgasme van een half uur.
zou jij het dan ook niet voor de lol doen? |
mensen en dolfijnen zijn de enige dieren die sex hebben voor genot , de rest van de dieren doen het alleen voor voortplanting
|
dolfijnen hebben toch ook seks voor hun plezier.
Ik heb wel een hond ooit zien rijden dus ja die masturberen denk ik wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juah dat is best walgelijk om te zien trouwens. |
Bonobo's doen het wel, die doen aan orale en ik geloof ook anale sex, die tongzoenen en de vrouwtjes laten zich zelfs met voedsel betalen voor sex :D
|
Citaat:
|
als ik gereincarneerd ga worden, wordt ik dolfijn (y) :D
er zijn wel veel dieren die elkaar op eten na de sex.. en er zijn dieren die elkaar niet eens aanraken om voort te planten (droppen beide de eitjes ergens, alleen vissen doen dit).. verder ken ik ook geen rare activiteiten bij beesten.. alleen weet ik dat ze ook vaak voorspel hebben ;) |
Ik heb ook alleen sex voor de voorplanting, is dat vreemd? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik weet nu ECHT zeker dat ik van de apen afstam :cool:) |
Citaat:
dat klopt idd ook ja bonobo aapjes, was ff vergeten :o |
Citaat:
|
Apen kunnen anderen apen verkrachten... ook kun je ze aanleren om te gaan masturberen :rolleyes:
|
*ligt in een deuk*
What about slakken? uuuuuuren seksen *jammer dat ze 2zijdig zijn* Die konobo's klinkt wel goed (y) |
Dat van die Bonbonos wist ik niet.
:cool: |
Citaat:
Ja ik wel, laatst nog een documentaire over gezien.. Die bonbonos doen het met iedereen. Echt een grote orgie daar :) |
dolfijnen doen wel voor de lol heb ik es gehoord (y)
|
als mensen het o.a. voor genot doen, waarom zouden apen dat dan ook niet doen? Ik zie ze er goed voor aan.
|
het is niet waar dat dieren alleen sex hebben voor de voortplanting. Apen bijvoorbeeld doen het ook om elkaar te troosten (klinkt vreemd, maar is wel waar...). Ook heb ik ooit een keer op tv een dierenoppasser gehoord die vertelde dat 'zijn' olifant een manier had gevonden om te masturberen.
|
Ok, is bo-no-bo nou zo'n moeilijk woord? :p
|
Citaat:
|
ik dacht dat mastruberen trekken was. ?? :confused:
|
Citaat:
boooo-n00b-oo Ik hou het anders wel gewoon op aap. |
Citaat:
|
Citaat: