Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Waar zitten hier de mastur-beren? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=340952)

Sikamikanico 13-01-2003 21:31

Waar zitten hier de mastur-beren?

Kijk, mensen doen nogal veel verschillende dingen op het gebied van seks. Ik noem masturberen, beffen, pijpen, anaal, poepsex en plassex. Maar zijn dieren ook 'into' deze variaties? Ik kan me namelijk zo niet even het beeld voor de geest halen van een poes die een kater zit te pijpen. Weet iemand hier wat meer van?

StefanLovertje 13-01-2003 21:36

nee, dieren oen het niet voor lol.. maar om voor te plante.. ik geloof alleen dat varkens ofzo het ook nog lekker vinde.. ach heb die onzin ooit eens geleze ergens

*blue angel* 13-01-2003 21:51

varkens hebben een orgasme van een half uur.

zou jij het dan ook niet voor de lol doen?

Ibiza Chic 13-01-2003 21:58

mensen en dolfijnen zijn de enige dieren die sex hebben voor genot , de rest van de dieren doen het alleen voor voortplanting

marlies 13-01-2003 21:58

dolfijnen hebben toch ook seks voor hun plezier.
Ik heb wel een hond ooit zien rijden dus ja die masturberen denk ik wel.

elledc 13-01-2003 22:06

Citaat:

Premium schreef:
mensen en dolfijnen zijn de enige dieren die sex hebben voor genot , de rest van de dieren doen het alleen voor voortplanting
that's not! een hond, misschien ook wel andere dieren maar daar weet ik niet het fijne van, masturbeert ook. Een reu lekt aan zijn geslachtsdeel en dat geeft een gevoel van genot + hoort net als bij de mens bij het instinct.

engerd 13-01-2003 22:12

Citaat:

utopia5 schreef:
that's not! een hond, misschien ook wel andere dieren maar daar weet ik niet het fijne van, masturbeert ook. Een reu lekt aan zijn geslachtsdeel en dat geeft een gevoel van genot + hoort net als bij de mens bij het instinct.
muhahahahha........volgens mij doen ze dat om zichzelf schoon te houden :confused: :D

Dr. Aep 13-01-2003 22:13

Citaat:

utopia5 schreef:

Juah dat is best walgelijk om te zien trouwens.

Freyja 14-01-2003 12:22

Bonobo's doen het wel, die doen aan orale en ik geloof ook anale sex, die tongzoenen en de vrouwtjes laten zich zelfs met voedsel betalen voor sex :D

DarkCat 14-01-2003 13:16

Citaat:

Premium schreef:
Dolfijnen? Serieus? Wauw :D

Big Brother 14-01-2003 13:32

als ik gereincarneerd ga worden, wordt ik dolfijn (y) :D

er zijn wel veel dieren die elkaar op eten na de sex.. en er zijn dieren die elkaar niet eens aanraken om voort te planten (droppen beide de eitjes ergens, alleen vissen doen dit)..
verder ken ik ook geen rare activiteiten bij beesten.. alleen weet ik dat ze ook vaak voorspel hebben ;)

Cryptic Winterstorm 14-01-2003 13:39

Ik heb ook alleen sex voor de voorplanting, is dat vreemd? :confused:

Destrøyer 14-01-2003 14:52

Citaat:

Premium schreef:
moet je eens in de dierentuin naar de bonobo's kijken. Die zijn qua sex net zo gevarieerd als de mensen; je moet niet verbaasd kijken als je daar lesbische triootjes of bi triootjes ziet, en homosex is daar ook heel gewoon.

Destrøyer 14-01-2003 14:53

Citaat:

Morgan schreef:
Bonobo's doen het wel, die doen aan orale en ik geloof ook anale sex, die tongzoenen en de vrouwtjes laten zich zelfs met voedsel betalen voor sex :D
inderdaad; die liggen gewoon de halve dag te neuken :D

(ik weet nu ECHT zeker dat ik van de apen afstam :cool:)

Ibiza Chic 14-01-2003 15:45

Citaat:

Reptile schreef:
moet je eens in de dierentuin naar de bonobo's kijken. Die zijn qua sex net zo gevarieerd als de mensen; je moet niet verbaasd kijken als je daar lesbische triootjes of bi triootjes ziet, en homosex is daar ook heel gewoon.

dat klopt idd ook ja bonobo aapjes, was ff vergeten :o

MazeMouse 14-01-2003 15:52

Citaat:

DarkCat schreef:
Dolfijnen? Serieus? Wauw :D
Het troetelnaampje 'dolfijntje' krijgt een hele nieuwe betekenis :rolleyes:

faan 14-01-2003 16:53

Apen kunnen anderen apen verkrachten... ook kun je ze aanleren om te gaan masturberen :rolleyes:

Dr. Aep 14-01-2003 17:03

*ligt in een deuk*

What about slakken? uuuuuuren seksen *jammer dat ze 2zijdig zijn*

Die konobo's klinkt wel goed (y)

Thomas 14-01-2003 17:53

Dat van die Bonbonos wist ik niet.

:cool:

marlies 14-01-2003 17:59

Citaat:

Wawl schreef:
Dat van die Bonbonos wist ik niet.

:cool:

Ja ik wel, laatst nog een documentaire over gezien.. Die bonbonos doen het met iedereen. Echt een grote orgie daar :)

damaetas 14-01-2003 18:39

dolfijnen doen wel voor de lol heb ik es gehoord (y)

WelcomeHome 14-01-2003 18:50

als mensen het o.a. voor genot doen, waarom zouden apen dat dan ook niet doen? Ik zie ze er goed voor aan.

martijn1985 14-01-2003 18:54

het is niet waar dat dieren alleen sex hebben voor de voortplanting. Apen bijvoorbeeld doen het ook om elkaar te troosten (klinkt vreemd, maar is wel waar...). Ook heb ik ooit een keer op tv een dierenoppasser gehoord die vertelde dat 'zijn' olifant een manier had gevonden om te masturberen.

Freyja 14-01-2003 19:42

Ok, is bo-no-bo nou zo'n moeilijk woord? :p

a new noise 14-01-2003 20:31

Citaat:

Cryptic Winterstorm schreef:
Ik heb ook alleen sex voor de voorplanting, is dat vreemd? :confused:
toch wel ja

very drunk driver 14-01-2003 21:18

ik dacht dat mastruberen trekken was. ?? :confused:

Dr. Aep 15-01-2003 11:00

Citaat:

Morgan schreef:
Ok, is bo-no-bo nou zo'n moeilijk woord? :p

boooo-n00b-oo

Ik hou het anders wel gewoon op aap.

Big Brother 15-01-2003 16:33

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
mas-TUR-beren ;)

Qimm 15-01-2003 17:02

Citaat:

WelcomeHome schreef:
als mensen het o.a. voor genot doen, waarom zouden apen dat dan ook niet doen? Ik zie ze er goed voor aan.
omdat dieren in princiepe geen genot hebben aan sex. Een teefje (ieder vrouwelijk dier volgens mij) heeft bijvoorbeeld geen clitoris of G-spott. Ook de mannelijke dieren hebben er genot aan. het is een voortplantings instinkt. Bonobo's doen het als er stress is od om elkaar te troosten. Ik wist niety dat dolfijnen het ook 'voor de lol' deden, maar dan zijn dat ook de enigen.

Sikamikanico 15-01-2003 20:45

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
Masturberen is trekken/vingeren. Ik gebruikte mastur-beren in de topictitel als flauwe woordgrap.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.