![]() |
Forest Elf
ben bezig geweest met dit werkje
ik blijf het moeilijk vinden om zoiets echt fotorealistisch eruit te laten zien en er zitten nog wat foutjes in wat betreft het elfje maar ik hoop dat jullie hem toch leuk vinden :) http://www.p-roach.nl/dapoporto/images/elf.jpg |
Het elfje vind ik er nogal iel en eng uitzien Waarom zo'n conehead? en die rare stomp als linkerhand en dat vreemde omgekeerde fuckyou gebaartje en dat vreemde iele mannelijke lichaam? :confused:
De rest ziet er wel gaaf uit ;) |
het is een fantasieelf .. die zien er nu eenmaal raar uit :p
* kheb hem iets geupdate .. hij zit nu wat scherper in het plaatje ook het gebied rondom het hoofd is wat bijgewerkt ! refresh een paar keer om het nieuwe plaatje te zien * |
nog nog een wat meer "spookie" versie van het zelfde plaatje :)
http://www.p-roach.nl/dapoporto/images/elf2.jpg |
hehe, geinig.. (y) het mist iets van een neus ofzo :p
Die krullen aan de zijkant zijn goed gedaan :) |
dat was ook het makkelijkste van heel het plaatje :o ;)
|
zeer mooie plaat (y) . alleen lose the franje dinges aan de zijkant, zo trendy en het voegt niets toe aan het beeld. Het leidt eerder af. Hoofd van het elfje is iets te overbelicht in tegenstelling tot het lichaam. Verder zeer mooie kleuren en compositie.
|
ik vind het juist wel mooi ..
maar goed en idd het elfje zit niet helemaal in het plaatje en het hoofd is iets te licht en iets te groot ect. ect. volgende keer beter :) |
Gaaaaaaaaaf! wauwie :D echt zwaar stoer! (y)
|
goed gedaan, hoor. ik vind 'm erg gaaf.
|
bedankt voor het commentaar :)
hij word overal wel leuk gevonden .. sommige vinden heb weird en eng .. andere vinden het gewoon mooi en leuk :) ik ben er tevreden over . maar volgende keer word het beter ! |
Die lichtstralen zijn niks...
|
Citaat:
|
Citaat:
* Mgfdmpffff * ik grom wel eens ... vond dit commentaar een beetje loos .. |
goed gedaan!! maar ik vind hem toch niet zo mooi...nou niet echt het idee wat ik bij een elf heb, maar toch issie goed!
|
ik had er echt beter "forest alien" van kunnen maken he ?
|
Citaat:
verder vind ik hem leuk alleen dat middelvingertje vind ik zonde totaal= zeer goed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |