![]() |
snel komen.
ik ben besneden en als ik sex heb met m'n vriendin dan kom ik binnen 3 minuten meestal.
heeft dat wat met elkaar te maken? iemand tips om de komst uit te stellen? |
Apart. Ik was in de veronderstelling dat als je besneden bent, de eikel juist ongevoeliger is en je het daardoor langer uithoudt :/
Aan de andere kant, misschien word je gewoon super opgewonden van je vriendin :d :d Euhm tsja.. [/********]Eerst rukken dan krikken?[********] [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/hypocrite.gif[/img] [edit] Aftrekken werkt ook al niet heb ik hier ergens gelezen? Damn :| |
3 minuten.. Damn, dat is wel lang.;)
|
Nee heeft er nix mee te maken , ik ben ook besneden en kan gewoon no prob hoelang ik het wil zeg maar :)
|
Mwah ik denk dat het wel normaal is? Ik spreek hier niet uit ervaring maar als ik van andere dingen uitga... ;) :D
|
Citaat:
Dus, Bob de Bouwer, als je niet besneden was kwam je waarschijnlijk nog sneller klaar. Een manier om te zorgen dat je t langer uithoudt is steeds voordat je net klaarkomt ff stoppen en als het gevoel van bijna klaarkomen weer weg is getrokken verder gaan. Als je zo een tijdje (een maand of wat) doorgaat duurt t op een gegeven moment langer voordat je klaarkomt |
heeft er absoluut niets mee te maken... mijn vriend is ook besneden en hij houdt t zo lang vol dat ik er bijna ongeduldig van zou worden :)
|
3 minuten? Wow, das lang, naar mij hebben ze een film vernoemd, Gone in 60 seconds ;) maar probeer gewoon met ritme en zo wat uit te stellen, en anders stop je ff en hou je je vriendin bezig met je handen of zo en ga je ff later weer door :)
|
Citaat:
Ik kom eerste keer ook vrij snel, maar 2e keer kan ik net zo lang als ik wil en kan ik makkelijk uitstellen! |
de hele dag doorneuken tot t niet meer zo gevoelig is
|
Mijn vriend is ook erg snel, niet besneden.. Na wat tijd duurt het wel langer..
|
Oefening baart kunst. Kom je bijna, wacht dan even en ga dan weer verder. Na een tijdje kun je het een stuk langer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal me eens! Bij mij was het zelfs zo gegaan dat ik vroeg of ze klaar kwam(ze begon zo te schreeuwen),waarop zei antwoord"Ja ikke wel". En toen was ik nog niet klaargekomen. 25min al bezig ofzoiets. En ik vind dat huidje toch zo lelijk op je penis..vind een besneden lul veel beter uitzien. Aldus Mo's Mening. PeaCe |
Ik vind het overigens zo grappig dat in Amerika erg veel mannen besneden zijn en een onbesneden man een beetje een uitzondering is. In Sex And The City zeiden ze een keer zoiets, dat iemand een man had gehad die onbesneden was.. dat vond ze toch wel zó raar.. Vond ik wel leuk genoeg om met jullie te delen :P
Ik vind overigens onbesneden en besneden wel mooi, maar 't licht ook een beetje aan het ding zelf :) |
mjah... voor hoe het er uit ziet maakt besneden of onbesneden niets uit... het gaat om t totaal :)
en besneden worden is ook wel hygienischer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar in je broek komt meer omgevingsstof
|
3 minuten? :eek:
|
Citaat:
|
Er zijn trouwens tegenwoordig ook van die condooms die je orgasme uitstellen?
|
je kan altijd op voorhand je helemaal suf rukken,
maar als je dan niet kan komen zal ze ook niet echt tevreden zijn :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |