![]() |
[flash] spel
kweet neit of het hier hoort mah ik heb een moeilijk spel gevonden mischien wel leuk om over te discusieren en te overleggen hoe je verder moet!
http://www.albartus.com/motas/mystery/mysterygame.htm |
hoe ver ben je?? :D
|
Citaat:
|
Ik heb de poster al onder de deur :D alleen moet ik de WOODEN door verbranden ofsow? :D :p
[EDIT] ben de kamer al uit, tis gewoon un spelwaar je moet klikken in een bepaalde volgorde[/EDIT] |
Citaat:
|
Citaat:
[edit] ik heb nu de stenen onder de trap gepleurd en de trap weer omlaag gehaald maar de deur is nog steeds op slot |
Ik heb het
|
Nu in level 5 :d
|
S&M -> games
|
uitgespeelt :| ging btje snel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
moet je eerst papiertje overtrekken (In de allerlinkse kamer ligt een papier, ergens ligt een overtrek papier, dat leg je erop, en dan moet je nog ff inkt halen in de kamer waar je naar buiten kunt kijken, ligt in de drawer,, en dan moet je die dus overtreken en door de EMail-masjiene halen, dan krijg je een rood wiel) |
jahheb het al uitgespeeld
|
Citaat:
die maker is vast zon kereltje die elke nacht 8er de poc zit te brainstormen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom niet eens verder in 'level 2'
met dat diskettedoosje en die niet-windhoos pc. heb echt overal op geklikt volgens mij... domme ik... |
Citaat:
|
k, ben al verder, nu in de ruimte waar ik hout en een krant oid heb gepakt en waar een rare machine met een rode straal is. ik snap nog niks ;).
|
ik krijg die diskette neit uit de bak!
|
Citaat:
|
ik ben dus in het leven met niet een krant maar een driehoekig geval en een rare machine en een stuk hout. die moet je in brand krijgen ofzo, maar dan kom ik niet verder, heb overal al op geklikt (denk ik dan). moet je iets doen met dat rare schilderij met die hand?
ik kom iig niet meer verder nou :S. |
Citaat:
ja dank je maar ii had hem al :) ik ben nu met die vloertegels aant kloten :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben al wel wat verder, maar kom er nog niet weg :s
bah ik haat adventures :p edit: ben dr al uit |
Citaat:
stuk hout onder de machien leggen end ruk op aan. Dan dast stuk hout in de open haar dleggen en dat wordt het warmer en dan wachten tot de kachel kouder word en als de machien op volle toeren kan draaien die 3hoek erinleggen |
Ik moet nu telkens uit 12 verschillende tekens de juiste vinden maar HOELANG GAAT DAT DOOR! :eek:
|
erg leuk, die stukkies zitten terug op die security panel.
maar nu... de deur zou nu toch open moeten gaan? hij doet 't niet iig. |
je moet ze in een driehoek- vorm doen...
|
Citaat:
*strange* |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik snap hier ook geen zak van ;) |
Citaat:
m'n vriend snapt het ook al niet. iemand anders maybe? |
Citaat:
ja dat weet ik wel... Je moet ze er op zo'n manier in terugstoppen dat het bewegende dingetje net iets verder kan bewegen, tussen de stukjes door.... |
Citaat:
|
Citaat:
edit: heb het al uitgespeeld :) |
Citaat:
edit: ik ook uitgespeeld. |
Citaat:
ik ook (y) :) WIE WEET ER NOG MEER VAND EZE SPELLETJES? |
teering ik kom niet verder dan level 1
hoe moet dit in hemelsnaam |
Citaat:
mensen welke volgorde moeten die stenen onder die trap.. offtopic: lijp spel he :D |
Citaat:
Pak sleutel onder kussen Open kast met sleutel Pak poster van muur pak schroef uit bakje in kast leg poster onder de deur duw de schroef in het sleutelgat pak de poster gebruik de sleutel met de deur (y) |
Citaat:
En laat je muis dan los in het 'doolhof' |
okee, heb nu die rat, in die doos en als ik dan op dat apparaat klik dan zegtie dat 't ding nog niet helemaal ready is :S
|
Citaat:
en dan/ |
Citaat:
dan pleur je je muis in dat doolhof en doe je de brug naar beneden en kan je naar binnen (y) |
Citaat:
maar wat moet ik met die brandslang? |
Citaat:
|
wat moet je met die deur doen met die blokjes.. ik heb ze er nu in gelecht in eerst natuurlijk in de machine gedaan..
toen in dat slot gedaaan maar die duur doet niets? :: edit laat maar heb het al :D je moet die blokjes anders om doen :D |
Wat moet ik doen met die codepad met smilies :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |