Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   drank weer duurder???? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=34147)

mr_easterbunny 20-02-2001 23:45

drank weer duurder????

Krijg nou het lazarus!

Minister Borst wil de drankprijzen weer omhoog gaan donderen. Ik krijg er zo langzamerhand wel een beetje genoeg van dat de politiek ons uitgaansleven bepaald. Ze moeten gewoon op de leeftijden letten, dus niemand onder de 16 binnen laten. Als je ouder dan 16 bent vind ik dat je oud genoeg bent om te bepalen of je jezelf klem wilt gaan zuipen.

Als ze zo beginnen mogen ze ook wel wat accijns op bingoformulieren heffen om de bejaarden een beetje te ontmoedigen.

Al met al is het een slechte zaak en daar moeten wij tegen op staan.

PIE 21-02-2001 13:52

3,25 voor een miezerig glaasje pils is echt belachelijk.

nare man 21-02-2001 14:28

Echt wel. In de meeste café's betaal je drie gulden voor een gewoon fluitje en 3,50 voor een amsterdammertje (of vaasje). En de sigaretten worden telkens duuder, misschien word het tijd dat die Borst eens een eind oprot. Bemoeizuchtige ouwe tang.

------------------
Intelligent life beyond this planet

razkal 21-02-2001 20:09

3,25 is nog goedkoop.waar ik ga stappen kost een biertje 4 piek en dan issie nog waterig ook.Daarom drink ik meestal vodka-redbull.Maar eigenlijk is die nog veel duurder maar wel lekkerder

Spacey 21-02-2001 20:25

ik vind het ook belachelijk ja.

Spacey 21-02-2001 20:26

iemand moet even een actie site opzetten...

razkal 22-02-2001 15:09

Citaat:

Spacey schreef:
iemand moet even een actie site opzetten...
Ik hou je niet tegen

Rgv 22-02-2001 16:08

Mwaahh, waar ik regelmatig uitga (kasteel, alphen a/d rijn) is pils 2,50, goedkoop dus. Echter is het in andere tenten waar ik wel eens kom bij ons in de stad standaard 3,25 , das dus flink genaaid..

-^Cut-Slash^- 23-02-2001 20:57

ik haat haar
wil ze de shag en peuken een gulden ofzow duurder maken
sloerie is het

Paperz 26-02-2001 02:00

t gaat goed met de economie.. dus de salarissen gaan ook omhoog...
dus als jullie wat meer werken inplaatst van de hele tijd in een cafe/disco rond te hangen dan zaten jullie ook niet te zeuren over de prijzen...

------------------

mr_easterbunny 26-02-2001 14:42

Citaat:

Paperz schreef:
t gaat goed met de economie.. dus de salarissen gaan ook omhoog...
dus als jullie wat meer werken inplaatst van de hele tijd in een cafe/disco rond te hangen dan zaten jullie ook niet te zeuren over de prijzen...

Ten eerste is de prijsstijging van bier en andere producten waarop de overheid een ontmoedigingsbeleid voert (accijns) boven op de normale stijging van het CpI. Dus stijgen de prijzen van bier en sigaretten relatief meer dan de lonen en zullen we dus inderdaad meer moeten gaan werken om onze koopkracht gelijk te houden.

je vroeg erom...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.