![]() |
Kür op muziek
*als ie op sport moet, excuse me*
Ik ben op zoek naar goede Kür muziek, *een kür is een soort van nummer wat je gebruikt om rondjes te crossen met je ponie*. 't Moet wat opvallends zijn. Wat je vaak ziet is dat het best wel rustige muziek is, richting klassiek, wat mij betreft mag het wel wat moderner.. Iemand goede ideeen? 'T kunnen ook delen zijn uit verschillende nummers. Kzat zelf te denken aan een combinatie van iets Jazz/blues achtigs met iets totaal anders, richting punk *maarmn ponie moet wel 't ritme aan kunnen houden zegmaar* |
Dillinger Escape Plan *grijns*
Maar serieus, Jazz/blues achtig met iets punk? The International Noise Conspiracy? Al vraag ik me af of dat te doen is met je pony..maargoed, daar heb ik dan weer vrij weinig kijk op :) |
naja je hebt stap, draf, en galop, en in die 3 gangen/snelheden heb je ook nog weer langzaam en met een zweefmoment, dus je kan qua muziek ook wel wat afwisselen, zolang er maar een goed ritme in zit
|
pff vrij moeilijke vraag..
ik heb een keer de kabouterplop dans gedaan maar jah dat was met de leidsters van ponykamp en was het meer de bedoeling dat het lachwekkend was dan serieus en mooi.. je kon dr opzich best veel mee :D mjah punk is wel een leuk idee maar het moet nie te snel zijn... en er moet wel wat afwisseling in zitten omdat je anders nie alles er op kunt doen.. probeer wat ska of skapunk uit zouk zeggen.. kweet ut eigenlijk ook nie zo goed... |
Citaat:
Maarja, download A New Morning, Changing Weather maar eens van TINC, en oordeel zelf maar.. |
Ga je ook al kur op muziek rijden, cool, ik ook :)
Waarschijnlijk gaan wij het doen op muziek van Grease en dan een pas de deux ;) Als Danny en Sandy :) Kabouter Plopdans is ook een leuk idee, dan kan je als kabouter te paard :D |
Citaat:
|
Citaat:
Grease is ook wel leuk, maar nogal afgezaagd :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Zat verder te denken aan een stukje uit Money van Pink Floyd, en iets uit de blues brothers, maar dat is te snel |
als het nou voor een rodeo was zou ik je 'Hellnation-police police' aanraden...
|
Citaat:
ja maar da's niet de bedoeling |
morning has broken van cat stevens
word ook gebruikt in dat wnf spotje |
Merzbow
Daar kan je zelf een ritme bij verzinnen :D |
eye of the tiger :D
|
:p Oi !!
ik doe zelf ook paardrijden en ik heb heb vorrig jaar ook op indoor brabant gereden kur op muziek,maar teon heb ik mijn kur laten maken door iemand maar ik heb zelf ook ooit een kur gemaakt van hardcore muziek dat was ook heel erg lachuh je moet dan wel happyhardcore nemen,dat is niet zo snel! eye of the tiger is ook een heel mooi nummer daar begon vorrig jaar mijn kur op muziek mee!! Maar je moet eerst je kur maken en dan moet je m op video op nemen als je m aan t rijden bent en dan terwijl je m op video kijkt kun je er heel goed muziek bij zoeken. Je moet wel muziek zoeken waar punten in zitten die je uit je hoofd ken leren want anders is t heel moeilijk er een kur op te rijden !! :) |
Citaat:
merzbow = geen muziek |
Citaat:
Maar of het nou geschikt is voor een kur :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |