![]() |
Irritant geklap bij debatten.
Ergeren jullie je ook zo aan dat constante geklap en gejoel van het publiek bij de debatten op tv?
Ik dus wel! Okee als ze nou aleen zouden klappen als ze iets echt goed vonden, maar nee volgens mij luisteren ze nauwelijk en als hun lijsttrekker aan het woord is of net uitgesproken dan beginnen ze te juichen en als dan de tegenstander aan t woord is dan is t : boeeee, echt dom gewoon! Wat vinden jullie daar nou van? het lijkt wel jerry springer terwijl het om de belangen van miljoenen mensen gaat! |
ik erger me aan het hele debat :D
|
Bij de commerciele omroepen is het erger, het gejoel en -juich, is me opgevallen...
|
Hoort erbij he..
|
Citaat:
Mij lijkt het geen wezenlijke toevoeging van het debat... eerder een verarming... |
Dat was een van de goede dingen van dat radio-1 (oid) debat...
|
Ja & vooral irritant bij dat RTL4-lijsttrekkersdebat. VVD :rolleyes:
Naar mijn mening is het onnodig. Wie de meeste herrie maakt, daar gaat het niet om. Je zou natuurlijk mensen kunnen nemen die niet weten waar ze op gaan stemmen maar dat lijkt me a) moeilijk b) mogelijk weinig verstand van zaken/weinig interesse c) wie zegt dat ze objectief zijn/geen mening hebben. |
Het gejoel en gejuich vind ik veel erger. Dat geklap is nog niet zo erg, dan laat je wel weten waar je het mee eens bent.
Hoewel voor een televisiedebat en radiodebat dit ook erg irritant is en dan zijn het ook vaak leden die alleen klappen en juichen en joelen voor hun eigen partij. |
Citaat:
Ik luister/kijk naar zo'n debat om de standpunten van de verschillende partijen te horen. Niet alleen erger ik me er enorm aan omdat het afleidt van het debat zelf, die mensen die daar zitten zijn toch maar een stelletje acteurs dat is geinstrueerd zo hard mogelijk te klappen. Afschappen die hap! |
Citaat:
|
Dat geklap is echt FUCKING irritant.
Bij het RTL 4 debat was het erg, maar bij het 2Vandaag debat ook. Ze moeten maar eens debatteren in kleinere zalen en zonder klapvee of publiek. Kent iemand misschien 'Nederland kiest'? Dat is de positieve uitzondering met een braaf publiek dat zijn mond niet opendoet. De enigsten die elkaar dan in de reden vallen zijn de politici en de presentators... |
ik vind dat boe geroep nog erger. (wel frappant, klapvee dat boe roept)
|
Citaat:
|
Citaat:
Was "Klapvee" geen term verzonnen door de Heideroosjes? :D [/off-topic] Inderdaad. Net een kleuterklasje :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
It's al in the game.....
|
Citaat:
|
het geklap is niet alleen irritant maar ook het feit dat die lui mekaar niet uit laten praten.
|
Citaat:
|
Ja, 't klappen is zeer irritant. En meestal gaat het ook gepaard met boegeroep, wat NOG irritanter is.
|
Citaat:
|
bij netwerk suckt t echt heel erg
|
inderdaad irritant (n)
|
Gisteren keek ik even naar het NOS debat, waar me dat irritante geklap ook opviel met name van de kant van de VVD, wat me ook opviel was dat achter Zalm een VVD aanhanger zat die constant met wat Zalm ook zij, ja zat te knikken!! Misschien een fout van de NOS of misschien zit ik te zeuren, maar het was echt niet om aan te zien!!
|
En vooral dat publike bij het slotebat gisteren... ik zou ze het liefst afschieten. Volgende keren a.u.b. geen publiek meer.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |