![]() |
Argumenten voor de volgende stelling:
Oke..ik heb als stelling:
Borstonderzoek moet ook op jongere leeftijd uitgevoerd worden. Je hoort het zo vaak dat mensen onder de 50 borstkanker hebben..dus vind ik de leeftijdscategorie 50-75 een beetje laat moet ook maar ook als je jonger bent..Heeft iemand nog een goed argument? |
natuurlijk zou dit onderzoek ook best op jonge leeftijd uitgevoerd worden!!
bij oudere mensen is er misschien een grotere kans dat ze borstkanker hebben, maar bij jonge mensen is het gevaar op uitzaaiingen veel groter... (de celdeling gebeurt sneller als je het wetenschappelijk wilt verklaren) dit vind ik toch wel al een goede reden |
Een tegenargument: op jongere leeftijd is zo'n borstonderzoek veel gevaarlijker (laatst bij Oprah gezien ;))
|
Citaat:
|
wat zou je dan het liefst hebben: doodgaan aan kanker die te laat wordt vastgesteld of een onderzoek laten uitvoeren??
|
Ja, kweet het ook allemaal niet psies, ik zou het een x moeten opzoeken. Ik zou zeggen dat er (afhankelijk hoe t onderzoek wordt uitgevoerd) er ioniserende straling vrij kan komen en dat (ook) weer kanker kan veroorzaken, maar goed, zoals ik zei: ik ga het nog es een x opzoeken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |