Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Jackass: wat vind jij ervan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=341667)

AlopiA 14-01-2003 16:15

Jackass: wat vind jij ervan?

sommige mensen vinden het goor, anderen vinden het saai, weer anderen vinden het heel leuk!

wat vind jij ervan?

ik vind het echt geweldig :D zoo humor, en zelfs dat kotsen overleef ik wel, alleen liefst niet na het eten :)
ik ben helemaal gelukkig, van maandag tot en met zaterdag jackass :cool:

maar genoeg gezwam, jullie mening?

[edit] dit topic kan niet bij dat andere topic over jackass, want dat gaat over jackass the movie en deze niet[/edit]

Ciao Che 14-01-2003 17:01

Ik vind het goor, pijnlijk, puberaal. Geweldig! K lig helemaal dubbel, en ook ik overleef dat kotsen best wel :p
Als het er is kijk ik het zeker.

~*silvietjuh*~ 14-01-2003 17:42

hehe ik vind het ook echt te gek, ik lig altijd in een scheur als ik daarna zit te kijken... echt vet! :D

hehe

Freggol 14-01-2003 17:51

CKY is veel leuker, ga daar maar es naar kijken.

Poep op plee papier op iemand zn bek smeren, rennend schijten, bek onderpissen en nog veel meer van die kewle shit (y)
Of steve o video, die gaat nog ff wat verder door iemands computer onder te spuiten met een bepaald goedje ;)

AlopiA 14-01-2003 18:44

Citaat:

Spunker schreef:

Poep op plee papier op iemand zn bek smeren, rennend schijten, bek onderpissen en nog veel meer van die kewle shit (y)
Of steve o video, die gaat nog ff wat verder door iemands computer onder te spuiten met een bepaald goedje ;)

:eek: ieieiewwww

wanneer is dat? :o:D

Ciao Che 14-01-2003 19:07

Citaat:

Spunker schreef:

Ik vind CKY veel minder leuk. Al heb ik dubbel gelegen om die 'BOEDOE' (man in boom). Tja ach...

wissie 14-01-2003 19:11

Ik vind het verschrikkelijk kinderachtig en flauw. Ik heb ook nog nooit een uitzending uit gezien, na 5 min. heb ik het al helemaal gehad. Conclusie: Ik ben geen fan.

sammiej 14-01-2003 20:00

superlachen!!!! :D
helemaal te gek!!!

jackass is tha bomb!!!

ik kijk altijd in m'n 1tje, dan lig ik daar, me eigen een beetje ziek te lachen!!! echt DIKKE lol!!!!

Freggol 14-01-2003 20:07

Cky is ook meer skateboarden, vandaar dat het in de skateshops ligt.

Ik zag net weer een van de leukste momenten uit jackass te kots almulet (of hoe je het ook mag schrijven ;) )

John Simon 14-01-2003 20:11

totaal geen niveau, de flauwste der flauwste grappen, geen bedoeling en interviews met mensen uit mianus...
kortom helemaal geweldig
jackass rouleert!:D:D

Ninja_Nina 14-01-2003 20:42

Jackass is echt mega grappig!!! En dan niet zozeer de stunts en zo, maar eerder de acts waarbij ze mensen voor de gek houden. Zogenaamd als een blinde man achter het stuur gaan zitten of met een auto wegkarren als er nog een baby op het dak zit in zo'n maxi-cosi... :D
Die dingen zijn echt mega leuk, leuker dan als ze met een fietsje over een schans het water in springen of zo.

Wel een groot nadeel; het wordt echt honderd duizend keer herhaald, en op een keer isset ook welles leuk een nieuwe aflevering te zien

SuperS 14-01-2003 20:46

ik vind 't wel grappig

vosje16 14-01-2003 20:59

Ik vond het de eerste keren dat ik het zag wel grappig maar na een tijdje begint het echt te vervelen! Altijd hetzelfde...In een karretje/skatebord/... een straat afrijden en dan in de struiken belanden...

Screenager 14-01-2003 21:00

Ik vind het altijd wel leuk om te kijken.. als ik zit te zappen blijf ik altijd bij jackass hangen :)

Sookie 14-01-2003 21:11

Citaat:

wissie schreef:
Ik vind het verschrikkelijk kinderachtig en flauw. Conclusie: Ik ben geen fan.
Ben het zeker met je eens!

Dusjcrib 14-01-2003 23:25

Nou.. ik overleef de kots-scenes dus echt niet, dus dan zap ik altijd even weg

maar de rest vind ik altijd erg leuk :D

marlies 14-01-2003 23:25

Citaat:

wissie schreef:
Ik vind het verschrikkelijk kinderachtig en flauw. Ik heb ook nog nooit een uitzending uit gezien, na 5 min. heb ik het al helemaal gehad. Conclusie: Ik ben geen fan.
You go girl!

Menahem 15-01-2003 00:45

Bij Jackass doen ze die dingen waar iedereen wel eens over na denkt, maar niemand doet het. Zij dus wel en dat is gewoon geweldig!
Echt super (y)

Anonymous John 15-01-2003 07:35

Ik kan er wel om lachen, ondanks dat ik elke aflevering nu al 10 keer heb gezien omdat MTV het leuk vindt om hun programma's meerdere keren te herhalen.

KurtYo 15-01-2003 11:48

ik vind Jackass wel okey, inderdaad het is jammer dat er zo veel wordt herhaald. Maar het blijft toch wel lollig. Maar ik moet echt niets beters te doen hebben wil ik er de hele tijd naar kijken.

de communiceerbeer 15-01-2003 13:46

grappig. :)

MegaManX 15-01-2003 17:38

in 1 woord geweldig..maar heb nu alles zo vaak gezien..doe mij maar nieuwe episodes

Rufus Lee 16-01-2003 17:07

naja, ik kan het met maar 1 woord beschrijven: BAKA!!!!!

Ik vind er echt geen ene pest aan....

1x was apart... maar toen ik het 3 keer had gezien, wist ik zeker dat ik er nix meer van wilde weten ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.