![]() |
Kapper
Hoeveel betaal jij gewoonlijk als je naar de kapper gaat? Ik normaal 15 euro ofzo. Die kapper was dicht dus ik ging eens naar een andere kapper (kinki), MOET IK 30 EURO BETALEN!!
Maar goed, ik vroeg me dus af hoeveel (en waarvoor) jullie betalen, om het even te relativeren zeg maar ;) |
14.75..
|
ik ga niet meer naar de kapper, mijn haar groeit zo snel en daarom laat ik het nu gewoon doen door mijn ma,niet altijd even goed zoals ik het zou willen maar die prijzen van tegenwoordig vind ik echt te veel
Rat |
eerst had ik heel lang haar dus ging jaren niet naar de kapper. Nu ik weer korthaar heb moet het wel redelijk vaak en eigenlijk baal ik ervan, want het kost dus veel.
Ik heb me de afgelopen keren laten knippen bij de Kinki, wel erg duur ja, 30 euro, maar goed, dan weet ik zeker dat ze het wel leuk doen, want ik heb steeds dezelfde vrouw. Bij een "gewone" kapper ben ik altijd zo bang dat ze het zo saai houden en het dus niet leuk zit. Maar ja, ze zijn wel veel goedkoper. |
Mijn zus is kapster, ze weet altijd precies hoe ik het wil als ik iets aan haar probeer uit te leggen(y)
|
soms 15 euro, soms niks..
|
18 euro!!! bij een gewone kapper!!! echt te duur gewoon
|
mijn ex knipt et
lekker voordelig ook (y) |
Kinky kappers zijn belachelijk duur
betaal meestal 17,5 euro ofzo |
Citaat:
|
ga gewoon niet (y)
|
Meestal iets van 15 euro
|
€ 20 ofzo, voor een beetje knippen (n)
|
nix... me zus knipt me :)
jah, soms dus een reep chocola *houd van zussen die voor kapster leren* |
Dat verschilt, ik heb nog steeds geen goede kapper gevonden waar ik elke keer heen zou willen. Gemiddeld rond de 25 denk ik.
|
Ik knip het vaak zelf: €0
(ik heb krullend haar, dus je ziet geen lengteverschillen) En anders ga ik naar een black hair kapper in A'dam, die knippen alle haarsoorten en niet duur €11 tot €15 |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, wel 30 euro lichter :'( |
23 euro was het de vorige keer. Daarvoor 30. Voor de euro was het volgens mij 30 gulden.
|
Niets, kheb nu dreads (zelf gedaan dus dat is ookal lekker goedkoop uitgevallen..) en anders doet me pa het wel of heb ik me haar ingevlochten (doe ik ook zelf, dus betaal ik alleen voor de dreads/vlechthaar...)
Och ja ik ben ook zooooooooooo creatief :rolleyes: |
Rond de 20 euro geloof ik.
|
ik moet van me zus het door haar laten doen, want dan ken ze weer lekker mn haar gaan verkloten om zo een leuk kapsel onder de handen te krijgen. :( :D :p
|
12,50 (Vivaldi)
|
Citaat:
|
Mijn zus knipt me meestal, alleen als ik echt iets bijzonders wil ga ik naar de kapper. Mijn zus is geen opgeleidde kapper (ze is juf :D) maar ze heeft naar mijn mening wel voldoende ervaring, dus ik vertrouw haar mijn haren wel toe :)
Scheelt een bom duiten |
Ehm 20-25 euro zo ongeveer
|
Citaat:
damn, heb je er goud in laten vlechten ofzo? |
10 euro
gewoon knippen zoals je wilt geen speciaale dingen |
Hmmm Voorheen 19,95 euro en sinds 2003 22,- Euro voor het knippen! Ik heb een heel goede kapper en vind het niet erg om wat meer te betalen, en dan zeker te weten dat het goed geknipt word! Het is ook altijd redelijk gezellig. DUs tja
|
Citaat:
net een jongen... ik ga voortaan wel naar een gewone. |
10.50 euro
maar is wel een kut kapper hor |
Citaat:
|
€12,50
maar de laatste x was ik dr niet echt tevreden over |
Citaat:
wij hebben een thuiskapper, dooie puntjes gewoon 7 euro. |
21,25 per knipbeurt....
Wassen, knippen, drogen en modelleren. Modelleren en wassen zit er standaard bij of je nu wilt of niet.... |
7 Euro, en vreemd genoeg betalen mijn ouders dat nog elke keer.
|
weet t niet meer..
Rond de 20 € volgens mij. |
Citaat:
|
ook bijna 30 euro ja, vroeger was het 30 gulden :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |