![]() |
Lekkere clubnummers..iemand tips??
wie weet er nog een paar goeie clubnummers?
dus een beetje de style van o.a. : p.i.k. (speakerfreak) club robbers (search for the ball) cenoginerz (get down) the invicible man (give a little love) dat soort club dus iemand die nog wat leuks weet? |
Probeer de cd van innercity eens, ik weet niet of je dat wat lijkt? Of houd je niet van club/techno?
Sensation Sensation4ever@hotmail.com |
marco bailey - scorpia
geloof me dis SUPER meer trancey |
Colorbox- Kinky Pinky.
Solar Plexus - Organic Machine. Mekka - Diamondblack. (TIP!) Groovezone - Eisbaer. (TIP!) Solar Stone - Seven Cities. (TIP!) Sister Bliss - Deliver Me (PROMO REMIX) (deze MOET je horen, zalig nummertje van die vrouw die ook zo wreed kan draaien) succes, en geef een schreeuw voor meer lekkere trax! ------------------ * Drinkin' Margaritha's and bangin' senőritas * [Dit bericht is aangepast door Prins (05-03-2001).] |
Je moet eens in de wereld van de onbekende dj's springen. Ga eens naar de site van musicmaker! Meld je ff gauw aan en je heb toegang tot de list. Hier staan hele goeie nummers. Zo heb ik al 15 mp3's ervan en zitten er 5 tussem die ik ehct toppie vind en dat is soms beter dan ik ooit gehoord heb.
Greetz, Goes15 |
topnummers op dit moment zijn voor mij;
zini & kantini- kick ass multidubbers-hype the funk |
Meeste zijn klassiekers http://forum.scholieren.com/smile.gif :
* Santos - Camels * Milk & Sugar - Higher & Higher * Gigi D'Agostino - 1,2,3,4 * David Morales - Needin U (Original Cut) * Bob Sinclair - I Feel You * Frank O Moiraghi - Show Me * Zini Kantani - Kick Ass * Bob Sinclair - Ich Rocke * Kadans - The Nighttrain * Giorgio Moridor - From Here Till Eternity * Laidback Luke - Rocking With The Best http://forum.scholieren.com/smile.gif ------------------ *Limburg: Het blijft nog steeds een kwestie van geduld* |
DJ Gert - Give me some more
Hard Beatz - Cybersex Liquid Overdose - Contact Marc et Claude - Need your Love Parisi vs Woods - Dramatic Feeling ... |
Citaat:
------------------ *Limburg: Het blijft nog steeds een kwestie van geduld* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |