![]() |
sokken aan of uit?
Komen jullie ertoe om die uit te doen of laten jullie die gewoon aan, tijdens het seksen?
|
Net of je er niet aan toe komt om even je sokken uit te doen. Gewoon alles uit, no big deal.
|
boeiend....meestal laat ik ze aan omdat ik gewoon geen zin heb om ze uit te doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee uit de muppetshow :o |
sorry daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit op gelet waarom wat maakt het uit. heb je tenminste lekkerwarme poten
|
Tjah dat ligt er maar net aan :confused: Soms heb je de tijd wel/niet en soms de zin wel/niet
|
Citaat:
|
Is wel een beetje raar als je alles uit hebt, alleen nog wel die lekkere dikke geiten wollen sokken aan hebt :p
|
Ik heb ze altijd uit. Ik vind het egt fout als ik mijn sokken nog aanheb. De vrouw in kwestie mag ze van mij best aanhouden.
|
Alles uit, maar als je je schoenen ook nog aan hebt en je broek alleen op je knieen niet.
Alleen sokken nog aan ziet er echt belachelijk uit. |
Citaat:
Kijk, als je nou uren de tijd hebt, ok, dan kun je ze uit doen. Maar als je haast hebt... :p |
uit!
vriend heeft stoere tenen (y) :D |
Poeh, waar je wel niet over na kan denken :p
Maar het ligt er een beetje aan. Soms heb ik wel eens dagen dat ik de hele dag koude pootjes (;)) heb, dan doe ik ze meestal niet uit. Soms dan gebeurt het gewoon dat ze mee uit gaan, soms dat ze aanblijven. Ligt er een beetje aan, maar kan er niet zo van wakker liggen. |
Citaat:
Als het goed is krijg je het zowieso wel warm... En dat 1e voorbeeld van mij sloeg ook wel een beetje op als je haast hebt. |
Mij lijkt het zonder sokken fijner. Maarja, ik ben er nog niet aan toegekomen om het te proberen, druk, druk druk :D
|
Altijd uit.
|
Citaat:
|
Nou,
uit, anders kunnen we niet aan elkaars tenen zuigen. Sorry, ik heb een feet-fetisj. |
uit... ben niet eens op het idee gekomen om ze uit te doen om warmere voeten te hebben... ik krijg het toch vanzelf wel warm... en zo veel tijd kost het toch niet? ik doe ze meestal tegelijk uit met m'n broek... mjah in situaties waarin schoenen aanblijven, blijven sokken natuurlijk ook aan... zou wel raar zijn om schoenen uit te doen, sokken uit, en dan schoenen weer aan... maar als je nog schoenen - tshirt/hempje - broek/rokje aanhebt, dan staat t ook niet zo stom als er sokken bij zijn...
|
wat een vraag zeg... even denken.
tsja ligt eraan, als we tijd hebben om alles uit te doen dan gaat alles uit, maar meestal blijft er nog vanalles aan en daar horen de sokken wel bij. maar als ie blijft slapen ofzo dan gaan ze natuurlijk uit! maar dat is logisch. heb het trouwens ook al meegemaakt dat wanneer ik ze aan laat, ik ze kan gaan zoeken tussen de dekens naderhand. dan gaan ze automatisch uit. maar eigenlijk moeten ze wel uit als ik erover nadnek :rolleyes: nou ja rare vraag -----> raar antwoord ,zullen we maar zeggen :D |
'Winston Bogarde...Jasje aan of jasje uit?'
Jiskefet on-topic: sokken altijd uit natuurlijk...met name voor de man. Als een vrouw echter compleet naakt is maar alleen haar sokjes nog aan dan kan dat er ook wel sexy uit zien moet ik zeggen :) |
echt totally of vind et echt nix als mensen hun sokken aanlaten ziet er toch niet uit een heel naakt lichaam en dan wel sokken. Nee zeker weten uit~!
|
Soms komt het voor dat ze aan blijven, soms gaan ze gewoon uit.. Maakt me niet zo uit :)
|
Ik doe ze uit, mijn vriend laat ze aan. Boeiend.
|
Sokken aan of uit... lekker onzinnig topic dit... :rolleyes:
Ik doe altijd alles uit als ik ga... pitten... behalve mijn onderbroek :D |
Citaat:
|
Uit. Bij vluggertje aan.
|
Citaat:
|
Uit. maar aan heb je t gevoel dat je t maar half doet. Nou ja ik dan.
|
Meestal uit, soms vergeet ik het en dan bedenk ik me ergens halverwege het voorspel dat ik m'n sokken nog uit moet doen :o :D
|
Uit, want aanhouden is zwaar fout. Geen sokken in bed.
|
Uit. Uit. Uit. Soms lukt het hem niet en dan moet ik altijd keihard lachen. Dus dat schiet ook niet op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb jij zo'n haast dan? tuurlijk doen we die uit!
|
Uit die stinkdingen
|
Citaat:
|
uit (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uit :eek:
|
Doe gewoon alles uit, t'is gelik bitje dom zo heel but naked en dan nog zo'n paar kousje hum :rolleyes:
|
Uit, anders kan ik mijn voetfetisjdrang niet bevredigen.
|
nou wijd oen het nooit zo spontaan :) wij gaan altijd gewoon in bed liggen en dan langzamerhand komt 't wel.. dusja alles is gewoon uit :)
|
Citaat:
|
Whatever happened to eerst even douchen? Of ben ik flauw als ik zeg dat ik vooral een SCHONE vent in bed wil!!!
|
Citaat:
|
Topic is eigenlijk illegaal ge-upped, maar goed, het is een leuk onderwerp met toekomstperspectieven..
IK heb het wel een paar keer met sokken aan gedaan, ook wel eens met alles aan (behalve wederzijdse broeken), ook leuk. Maar meestal doen we alles uit, zelfs als we zeg maar ineens zin hebben (tijdens idols bv.). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |