![]() |
Wat is erotiek voor jou?
En dan bedoel ik niet de betekenis van erotiek zoals het in een woordenboek staat, maar wat het voor jou persoonlijke betekend. Hoe zou jij het omschrijven?
|
nou alles waar je geil van wordt ook al is het gewoon een schouderbandje uit doen of een geil wordje ofzo alles waar je geil van wordt
|
Daar ben ik nog mee bezig uit te vinden ;)
|
sensuele handelingen die leiden tot sex
|
heel langzaam, bij een bepaalde sfeer (er heerst gigantisch veel spanning)...ongelooflijk opgewonden van elkaar worden, maar juist die spanning doet t em, niet meteen hoppa, sex hebben...maar alles heeel rustig, waardoor je extra veel voelt...
Sexuele spanning is dus het kernbegrip.. |
Erotiek is het hele liefdesspel met mijn vriendin. Dat is het toppunt van erotiek.
|
Samen naakt in bed gaan liggen en steeds meer opgewonden van elkaar raken..:o
|
Citaat:
optioneel dan niks doen en kijken wie zich als eerste niet meer kan inhouden ;) |
Erotiek is als mijn vriend naakt achter mij (ook naakt) gaat staan en dan heel zachtjes zijn vingertoppen over mijn lichaam laat glijden... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
potje stevig neukuh éh
|
sex met gevoel dus als je ECHT van iemand houd en het uit liefde doet dat is voor mij erotiek. One night stands noem ik geen erotiek maar gewoon sex I rest my case..
|
mooie sex
|
Citaat:
Dus alles wat gebeurt, qua voorspel en klaarkomen met iemand van wie je houdt, van elkaar aankijken tot het aanraken, en het goed voelen met die persoon, waarbij je je volledig geeft aan diegene. |
mengeling van romantiek en seksualiteit?
|
erotiek is het mooiste wat je kan overkomen in het leven :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar hard tegen de matras aandrukken en dan pulserend klaarkomen terwijl ik luid 'o geile engel' schreeuw. DAT is erotiek.
|
Citaat:
Geile engel? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is Jezus ontstaan? Het antwoord spontaan ontsproten uit een scholieren.com topic :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |