![]() |
Haar van hem
Hoe vinden jullie meisjes het haar van een jongen leuk zitten?? Hebben jullie liever lang of kort, blond of donker, wild of netjes achterovergekamt???
Voor het naar school of naar het werk gaan besteden jongens denk ik het meeste tijd van alles aan het haar. Haar is belangrijk voor jongens en is dat altijd al geweest. Denk aan Grease en andere films uit de seventies en sixties!! :cool: |
lang en blond en krullen *zwijmel*
|
liefst niet lang (tenzij hij mooi haar heeft),
warrig, hanekam, zijstreep :o , bakkebaardjes, en meestal vind ik donker het mooist. |
lang, hanekam of gewoon op een creatieve manier opgeschoren (y)
liefst donker... maar als het lang is kan blond ook heel mooi zijn :D maar van die 2 boogje's ( :confused: ) kan ook heel schattig zijn :p |
Halflang, (donkerblond), met slag (y)
|
Lang, bruin of zwart, met een slag er in. *kwijlt*
|
Lang donker en krullend :)
|
niet van die spikes en ook niet van die hele kleine stekeltjes maar er tussenin qua lengte :)
|
zo'n beatle kapsel als hij het kan hebben
of kaal als hij het kan hebben of zo'n david beckham kapsel hanekam als hij het kan hebben of achterovergekamt als hij het kan hebben of een beetje warrig met een beetje lange stekels als hij het kan hebben als hij het kan hebben, kunnen dat ook korte warrige stekels zijn je ziet... het hangt heel erg van de jongen af... |
aangezien ik jongens ook gewoon mooi kan vinden
hanekam (offcourse), of kleine dreads, of zwartgeverft en in de war (ofso), beatle kapseltje inderdaad ook (y), lang haar vind ik meestal niet zo en bij een vrouw kan zo ontzettend veel leuk staan teveel om op te noemen alleen een hanekam bij een vrouw is (n) |
Lang haar is toch in? hint hint kijk www.picturetrail.com/versteegrob
Mijn haar is dus nogal lang zoals jullie kunnen zien, het zit wel oke maar als je gaat zweten is het wel kut, dan jeukt het zo erg, en dan moet je krabben wat als gevolgd heeft, heel raar haar. Ja damens hebben jullie dat dan niet. ps: het is wel lekkerwarm op mijn hoofd |
Citaat:
|
dit is lang haar
http://www.rppc.nl/ihd/janvayne.jpg |
Citaat:
|
Lang, slag erin, donker. Maar vrij kort kan ook leuk zijn, dan moet het wel absoluut donker zijn. Mijn vriend heeft leuk haar, maar hij plakt het tegenwoordig altijd achterover, bah.. Ach ja, hij vindt het leuk en hij wordt er echt niet lelijker op!:)
|
Kort, beetje door elkaar, zwart ofzo. Robbie Williams heeft geweldig haar, evenals David Beckham het nu heeft, en mijn vriendje heeft het ook leuk :).
|
Als je de hele dag hoort dat je naar de kapper moet.
Maar ik vind het vrij lang voor een jongen. |
Citaat:
http://a248.e.akamai.net/7/513/2006/...men_prl_10.jpg dit is een heel leuk kapsel :D (y) |
Halflang haar, beetje zoals Kurt Cobain
en dreads vind ik ook zoooooo mooi....... zucht |
ik vind heel erg veel leuk: hanekam, warrig, puntig, spikes, krullen, stijl, donker, zwart, blond, dreads eigenlijk alles je moet er alleen maar net een hoofd voor hebben..
|
Citaat:
kort donker en wild.....:):):p |
Van alles.
Robbie Williams heeft echt geweldig haar (y) , maar ik zag pas een jongen op tv (bij het programma 'Cut' op BNN) een jongen met heel veel blonde krullen en dat stond ook superkoel. Echt lang haar is overigens niet mooi |
Citaat:
Heggeschaarkapsel vind ik geweldig (like Jamie Oliver.. maar dan korter aan de achterkant. Enzo.. hmm) Enne ja.. mohawk vind ik leuk, hanekam is mij te eng :o |
Dreads zijn geweldig bij een jongen, en anders beetje warrig, halflang of stekels. Verder sikjes en bakkebaarden (y)
T ligt ook aan de jongen natuurlijk. |
krulletjes!
mja moet gewoon leuk zitten, een koel kapsel, maar TE veel gel is een afknappertje.. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en trouwens was het verschil tussen een hanekam en een mohawk |
lang donker en slag/krullen [maar dan wel met het juiste jongetje eraanvast]
kort&doordewar is ook leuk. eigelijk kan alles wel staan zolang je er maar het hoofd voor hebt denk ik .:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet netjes :D Warrig, liefst kort of halflang, donker, maar blond is ook mooi :D Met gel in de war gestyled :confused: snap je 'et?
Of zoals mijn vriendje, halflang donkerbruin met krullen (héél mooi) |
Halflang, donker, met krullen :o (met slag kan ik ook nog wel leven ;)).
|
Zo'n Brit kapsel met van die big-bakkebaarden :)
Of btje halflang donkerblond haar met uitgroei aan de puntjes wat ooit blond geverfd is geweest. Of erm...zwart :) (en off-topic: blauwe of groene ogen erbij is heel okee!!!) |
Een kruising tussen:
Kurt Cobain Robbie Williams Heath Ledger ( in 10 things) Dit is zo oppervlakkig (en klinkt bovenal stom) maar ik ***smelt*** voor mannen met beetje langer haar en van die stoppelbaardjes... Zie Viggo Mortensen in LOTR Maar even back 2 reality Het ligt natuurlijk geheel aan de persoon beetje haar langer dan gem. (dus net onder de oren) vind ik het mooist en dan wel blond! |
Een streepje!
ooooooh bij hem Gadver, ranspijpen! |
het liefst donker....
Gewoon een btje in de war... Niet te lang niet te kort... |
kort, donker of licht, boeit weinig, met van die warrige stekeltjes is lief
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar voor een gast? Compleet afhankelijk van het gezicht..... Zolang het maar geen standaard "borstelkoppie" of "pispotkapsel" is.... Half lang haar met een massa gel achterover ziet er ook afschuwelijk uit. Zo zijn er nog een heleboel kapsels te noemen die ik walgelijk vindt.... |
Citaat:
|
Mijn vriendje heeft lang bruin haar :) Lang haar is (y)
|
Zoals die jongen vandaag bij WHDL :eek: :p
(nee, daar kijk ik niet naar, zijn hoofd trok mijn aandacht :D) 'halflang, alles behalve rood, slag mag hoeft niet' haar. |
Citaat:
Hangt heel erg van zn gezicht af. Halflang is wel leuk, maar niet zoals de meneer hier boven. Tja weet ik veel, soort van hanekam maar dan niet eentje van een hele boel meters, maar zoals bertbart of aaaart 't heeft vinnik wel koel |
Citaat:
|
wat langer..
gewoon wat langer, met een beetje slag.. of met een wannabehanekam, of ala kurt cobain, of echt een lange staart, krullen, dreads, wat dan ook, maar als het wat langer is dan wat je meestal ziet :) hanekam vind ik niet zo leuk..meestal.. |
liefst donker maar bij sommigen kan licht ook heel mooi zijn...en gewoon beetje door de war...
|
En kaaaaal!! :)
Dat wil er ook nog wel eens leuk uitzien.. |
dreads of halflang:)
|
Citaat:
|
Hanekam of dreadz,en natuurlijk een sikje *geil*.....
jammer dat mijn mannetje dat niet heeft....grrrr |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |