![]() |
Nieuw stadion voor FC Groningen.
Financiering Euroborg rond
14 januari 2003 16:00 uur Het leek er de laatste maanden even om te spannen. Komt ‘ie wel of komt ‘ie niet; het nieuwe stadion van FC Groningen. Dinsdagmiddag kwam het duidelijke antwoord van B&W van Groningen. De financiering is rond. De eerste paal deze zomer de grond in en in 2005 rolt de eerste bal. http://www.fcgroningen.nl/static/fot...dion/euro1.jpg Bron. Nu maar hopen dat het niet zo gaat als zoals bijv. NAC Breda, Vitesse |
gefeliciteerd...
|
hoeveel publiek kan er in het nieuwe stadion?
|
Mag ik eerlijk zeggen dat FC Groningen mij net zoveel boeit als de aarsch van onze hond?
|
mooi gebouwtje:)
gefeliciteerd :) |
waar halen ze het geld vandaan? :p en bouwen ze hem alvast voor wanneer ze in de gouden gids divisie zitten? :)
Verder ziet het stadion op de tekinging er goed uit (y) |
En dat stadionnetje van AZ lijkt er maar niet te gaan komen. Die gasten uit Overstad doen nog steeds moeilijk en Scheringa wil maar aan Kleine detailhandel gaan verhuren bij zijn toekomstig stadion. AZ speelt over 10 nog in die nostalgische "Hout".
|
Citaat:
en wordt betaald net als andere stadions -club -gemeente -sponsoren |
Dan hoop ik voor Groningen dat de tekening echt de goede weergave geeft van het uiteindelijke stadion. Ik denk dat de meeste wel weten hoe dat was met Fortuna. Puur gezichtsbedrog als je het plaatje vergelijkt met het uiteindelijk stadion.
|
Groningen heb ik al een tijdje een tyfus-hekel aan. Hoe je daar als bezoeker ontvangen wordt is tegen alle normen en waarden in. Je wordt een kilometer van het stadion gedropt en vervolgens door één agent begeleid. En als het dan tot een treffen komt zegt dhr. Wallage: 'tja, moeten jullie maar niet winnen, eigen schuld'.
DUS hoop ik dat Grunn zo snel mogelijk degradeert en nooit meer terugkomt (om terug te keren naar het onderwerp: dat stadion komt er dan dus ook niet). |
Citaat:
|
Die burgemeerster in Groningen die spoort gewoon niet helemaal.
|
waar in de stad komt het stadion???
|
Ja die burgermeester van Groningen is wel een lapzwams als het om voetballen gaat. :mad:
|
Citaat:
achter het hoofd gebouw van Essent (aan het spoor dus) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |