![]() |
The Forum Team [snowboarden]
IEmand hier wel is van gehoord? Iemand heeft me er een tijdje geleden over verteld. Tenminste....niet egt over verteld, maar hij had allemaal films van dat snowboard team. Ze doen echt de mooiste trick's en in die films zie je ook gewoon een beetje de lifestyle van die boarders. Is echt super cool om te zien.
Maar weet iemand soms meer van dit team. Ik kreeg van die films een beetje de indruk, dat het een Amerikaans snowboard team is, maar dat er rijders van over heel de wereld in zitten. En zij worden dan echt vet gesponserd door de grootste merken, en maken dan een beetje lol, doen mee met wedstrijden voor het prijzengeld, en maken die films. Maar er zit vast nog meer achter :confused: |
eyy,
hier heb je een site waar o.a. shit over de teamriders staat>> www.forumsnowboards.com het forum team was laatst nog in nederland, in haarlem bij de revert (skate/snowboardshop) ze hadden feessie gevierd en gingen weer weg, beetje jammer dat ze niet een indoorparkje hier hadden gechecked, maarja ik hoop dat je wat aan die site hebt! greetz |
Citaat:
hahaha, naja, zo veel zal jij er ook niet van af weten. HEb je trouwens wel die films gezien van hun? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De fokking aller allervetste film die er tot nu toe gemaakt is ! :D Hij´s inmiddels alweer oud, maar mijn god wat een boardergeweld .... schitterend gewoon .... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |