![]() |
Shockers!! welke area lijkt jou het beste??? kijk hier ook voor de line up
of loop je gewoon alle dj's af die je goed vind?
Mainstage ... Da Goose - Da Goose timmert al jaren gestaag aan de weg met underground techno produkties onder zijn eigen naam en een aantal pseudoniemen. Hij is dit jaar verantwoordelijk voor het Shockers-theme. T-Quest: De grote man achter het befaamde Belgische label Music Man en resident van de succesvolle Kozzmozz feesten. Bad Boy Bill - Deze Amerikaan is een ware tovenaar met drie tafels. Zijn techniek om twee dezelfde platen door elkaar heen te draaien is vaak geïmiteerd, maar nooit geëvenaard. John Acquaviva - Een van de grote mannen achter het toonaangevende Canadese Label Plus8. Niet alleen een fantastische producer, maar ook een hele goede DJ. Luke Slater - Vierde grote successen het afgelopen jaar met zijn vernieuwende produkties en spraakmakende live-acts. Ditmaal zal hij weer als vanouds achter de draaitafels staan. Miss Djax - Nederlands ongekroonde techno koningin. DJ en labelbaas van het zeer succesvolle Djax Up Beats waar de allergrootste producers hun werk op uitbrachten. Area 2: K.Cee - Nederlands best bewaarde geheim is klaar om door te breken naar het grote publiek met enerverende sets en produkties onder de naam Kreislauf. Remy - Met zijn geweldige sets was Remy vorig een van de beste Nederlandse techno-DJ's. Ook in het buitenland wordt hij steeds vaker gevraagd. Ken Ishii - Deck, FX, 909. Het mag duidelijk dat de Japanse frontman, die al jaren geldt als een van pioniers van de industriële techno, een technisch hoogstaande set neer gaat zetten. James Ruskin - Met steengoede produkties op het wereldberoemde Tresor label wist Ruskin zich in sneltreinvaart omhoog te werken. Jeff Mills - De koning van het uit drie platen één plaat smeden vertegenwoordigt op Shockers de techno bakermat Detroit. Als altijd onnavolgbaar in zijn bewegingen. Marco Bailey - De Belg Marco Bailey heeft zich het afgelopen jaar opgewerkt tot een niet meer weg te denken persoon uit de technoscene met geweldige produkties en energieke sets. Area 3: Bas & Ram: Het dynamische duo dat verantwoordelijk was voor het succes van Trance Buddha zal op Shockers net even iets meer gas geven. Karim: Deze van oorsprong Franse DJ en producer brengt tegenwoordig muziek uit op het label van Captain Tinrib. Een van de upcoming talents in de hardhouse-scene. Captain Tinrib (live): De grondlegger van de hardhouse. Een opmerkelijke verschijning die overal waar hij optreedt het dak eraf krijgt. Op Shockers zal hij een wervelende live-set verzorgen. Max the Alien: Eveneens uit de stal van Tinrib afkomstig. De excentrieke Max the Alien is de snelst stijgende ster in de Engelse scene. Jon the Dentist: Een van weinige buitenlandse DJ's met een residentie in Nederland. Jon the Dentist is maandelijks resident van Qlubtempo. Warmdusher: DJ van het gerenommeerde Duitse label Tracid Traxx en verantwoordelijk voor de diepe harde Duitse trancesound. Dana: Nog altijd een veel gevraagde DJ. Tegenwoordig heeft ze haar stijlen flink uitgebreid met het gemeenschappelijke kenmerk dat ze allemaal onder de noemer 'hard' vallen. |
Area 3 lijkt mij echt de gaafste zaal van allemaal.
lekker in de rai stampen!!!! |
Ik ga voor area 2, voor Remy (!!!!0, de beukende Jap, Marco 'Belg'Bailey, en natuurlijk Jeff Mills (DETROIT!!!!).
Wil niet zeggen dat ik alleen in deze zaal zou blijven. Ik mis alleen 1 iemand uit Detroit, de kenners zullen hier zo antwoord op kunnen geven: DJ R... Vul zelf maar in. Echt jammer dat die jongen zo weinig in Nederland wordt geboekt. ------------------ ***** Shall We Dance ? **** |
AAAAAHHHHHHHHH
Ik kan gewoon niet kiezen!!! Alle 3 de zalen lijken me zo vet... Ik denk dat ik overal wat probeer mee te pikken, maar alles zien gaat een beetje moeilijk... Noem me gek, maar ik ga vanaf het begin tot het eind helemaal door http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
ik ga gewoon naar de area's waar de desbetrefende dj's draaien die ik wil zien
oa is dat jeff mills, jon the dentist, tinrib, warmdusher (he owns y00), bas en ram, max the allien, da goose, en dana. |
Citaat:
rush wordt alleen op dancevalley geboekt http://forum.scholieren.com/frown.gif Ken isshi is trouwens niet beukend hoor!! zal je zwaar tegenvallen... Maar ik ga voor jeff mills!!! no doubt ! En hardhouse.. |
Area 2 zonder twijfel, Jeff Mills en Marco Bailey. YESSSSSSSSSS
|
REMY is "de man"!!!!!!
|
Jammer dat Mauro picotto niet op shockers komt. op trance energy draaide hij top!!
met liedjes zoals: baguette, like this like that, verdi, krach, komodo en serendipity |
Wanneer is het?
|
5 mei......
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet puur nee.......maar het is wel jammer |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |