![]() |
BENŽ weg
DEN HAAG - Ben wordt T-Mobile. De aanbieder van mobiele telefonie verandert op 25 februari de naam in T-Mobile Netherlands, zo maakte Ben woensdag bekend. Ben is een volledige dochter van het Duitse bedrijf.
De Nederlandse operator sluit zich met de naamsverandering aan bij de andere buitenlandse dochterondernemingen van T-Mobile die vorig jaar hun naam al veranderden. Ben heeft 1,4 miljoen klanten in Nederland en is daarmee naar eigen zeggen nummer drie in de markt, na KPN Mobile en Vodafone. Ben kwam vorig jaar september volledig in handen van T-Mobile, dat weer een dochter is van Deutsche Telekom. De campagne van Ben kenmerkte zich door zijn typisch Nederlandse karakter. Het reclamebureau KesselsKramer bedacht de campagne en werd daarmee uitgeroepen tot Reclameman 1999. Het Nederlandse karakter gaat niet verloren, verzekert een woordvoerster van Ben. "We worden natuurlijk niet ineens een ander bedrijf. De introductiecampagne van T-Mobile is specifiek op de Nederlandse markt gericht." Bron: www.nu.nl |
Dus? :rolleyes:
... Komt hier een slot op. |
Wat betekent dit eigenlijk voor haar klanten?
/me heeft BEN. |
Dat er geen BEN maar T-Mobile (Netherlands?) op je mobiel komt te staan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ps. ben zuigt :p |
geinig, in tsjechie is ook al een operator veranderd in T-mobile, T-mobile wordt wel groot en internationaal want het zit al in veel landen.
|
ik heb ook ben btw, ik hoop dat alles verder hetzelfde blijft (kosten e.d. ontvangst mag altijd beter worden of course)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder: http://www.scholieren.com/~rollo/pla...thepidgeon.jpg |
Citaat:
|
Bij mij stond er eerst Libertel, nu Vodafone NL
|
ik vrees dat de markt van mobiele telefonie in handen komt van een paar grote internationale bedrijven, en dat dan de prijzen voor bellen flink omhoog gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien tijdelijk, maar uiteindelijk moeten ook hun met elkaar gaan concurreren dus... |
Citaat:
|
Heel leuk en aardig allemaal, maar verder weinig discussiewaarde over een naamsverandering.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |